quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Vind hem leuker dan de Colgate grap. Maar smaken verschillen, is maar goed ook![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:53 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
![]()
we kunnen Rumille nu echt de nieuwe Vitessezuid noemen
Alleen kon ik om die van Vitessezuid vaak nog wel lachen, die van Rumille vind ik vaak ook echt niet leuk. Hij is wel makkelijk, als jury hoef je nooit lang over de poedel na te denken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:53 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
![]()
we kunnen Rumille nu echt de nieuwe Vitessezuid noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
Achteraan sluitenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:13 schreef Thelonious het volgende:
Ik wacht dan maar mee.
Je hield m op z'n kop, het is niet 01, maar 10.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:24 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik nummertje 1 had getrokken?
Klopt, maar dat geeft hem nog niet het recht om voor te trekkenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:24 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik nummertje 1 had getrokken?
whaha, die is geniaalquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:50 schreef BigFire het volgende:
tip: hier staat een goeie foto Bevestigde transfers deel 17
Wie van de driequote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:05 schreef ruud_fr het volgende:
[afbeelding]
De sheik wil graag z'n portemonee trekken voor deze spelers, echter de tasjesdief was hem te vlug af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |