quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:36 schreef Bayswater het volgende:
Vergeten jullie deze 2 topics niet:
Adopteer *hier* een tourrenner #1: The return
GOOGLE VBL-Quiz #6
Tourrenner heb ik al geadopteerd, die Google-Quiz heb ik nog niet eerder gezien. Zal er binnenkort eens een begin mee maken.quote:
Heel scherp!quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:18 schreef BonJovi het volgende:
[afbeelding]
Hand van god duikt ook op bij Oranje
dan is Gio zeker het kindeke en die andere 2 Jozef en Mariaquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:18 schreef BonJovi het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:14 schreef Bayswater het volgende:
[afbeelding]
Sneijder middelpunt van feestvreugde
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:10 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
uitslag morgenavond rond de klok van 7 uur
quote:Hrvat
Colgate nieuwe sponsor oranje
quote:Maikalo
Gio en Ed voelen Landszaad
quote:BonJovi
De opmaak is hier te vinden.quote:Rumille
Van der Sar: 'Jongens, luister: Jong Oranje heeft zich geplaatst voor Peking! Geweldig toch'
Gio: 'Maar nu moeten wij beter presteren, want anders gaan ze nog negatiever over ons denken!'
Landzaat: 'Beter presteren? Hoe in vredesnaam?!'
Gio: 'Inderdaad, want Ruud gaat nu toch kiezen voor Peking in plaats van Wenen, dus aan hem hebben we toch niks'
Waar is Bayswaterquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:37 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Waren meerdere goeie inzendingen maar deze sprongen er voor mij wel uit, de poedel is voor Rumille omdat hele dialogen GEEN onderschrift zijn.
Vind hem leuker dan de Colgate grap. Maar smaken verschillen, is maar goed ookquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:47 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
staat er imo terecht niet in, het verveelt
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Vind hem leuker dan de Colgate grap. Maar smaken verschillen, is maar goed ook![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:53 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
![]()
we kunnen Rumille nu echt de nieuwe Vitessezuid noemen
Alleen kon ik om die van Vitessezuid vaak nog wel lachen, die van Rumille vind ik vaak ook echt niet leuk. Hij is wel makkelijk, als jury hoef je nooit lang over de poedel na te denken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:53 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
![]()
we kunnen Rumille nu echt de nieuwe Vitessezuid noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
Achteraan sluitenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:13 schreef Thelonious het volgende:
Ik wacht dan maar mee.
Je hield m op z'n kop, het is niet 01, maar 10.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:24 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik nummertje 1 had getrokken?
Klopt, maar dat geeft hem nog niet het recht om voor te trekkenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:24 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik nummertje 1 had getrokken?
whaha, die is geniaalquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:50 schreef BigFire het volgende:
tip: hier staat een goeie foto Bevestigde transfers deel 17
Wie van de driequote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:05 schreef ruud_fr het volgende:
[afbeelding]
De sheik wil graag z'n portemonee trekken voor deze spelers, echter de tasjesdief was hem te vlug af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |