De harde wetten van voetbalfoto-onderschriftcompetitie. Denk dat ik voor de zomer ook maar geen vakantie boek, gaat me teveel punten kosten.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:26 schreef existenz het volgende:
Gewoon 2 rondes gemist en nu is maikalo me voorbij
Ik hoop op enkele telepathische inzendingen.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:32 schreef Blawh het volgende:
[..]
De harde wetten van voetbalfoto-onderschriftcompetitie. Denk dat ik voor de zomer ook maar geen vakantie boek, gaat me teveel punten kosten.
Ik had mijn huwelijksreis in maart nog willen afzeggen maar kreeg het er niet door heen bij mijn wederhelft.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:32 schreef Blawh het volgende:
[..]
De harde wetten van voetbalfoto-onderschriftcompetitie. Denk dat ik voor de zomer ook maar geen vakantie boek, gaat me teveel punten kosten.
Dus als je uiteindelijk 2e wordt volgt een scheiding?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:39 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ik had mijn huwelijksreis in maart nog willen afzeggen maar kreeg het er niet door heen bij mijn wederhelft.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dus als je uiteindelijk 2e wordt volgt een scheiding?
Nee, want dan kan ik tijdens de verhuizing niet voor het 2e half jaar inzenden.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dus als je uiteindelijk 2e wordt volgt een scheiding?
Daar gaat m'n drinkenquote:Op maandag 18 juni 2007 20:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Op je ava heb je anders wel tzelfde kapsel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |