slaap lekkerquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
bijna bedtijd. ik ga verstandig zijn
wat is een luftbaloen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:22 schreef emo.gif het volgende:
woar ist ein luftbaloen neergestort?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:24 schreef emo.gif het volgende:
[..]
Een luchtballon met Duitse kenteken.
ik zei al eerder: hangt er vanaf hoe laatquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:30 schreef maok het volgende:
Maar ik dacht trouwens dat er nog een nieuwe OP zou komen.
Ik ga ook slapen, slaap lekker allemaal
![]()
Ow, sorry gemist (het gaat hier te snel) We hebben om 7 uur afgeprokenquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:31 schreef Tangarine het volgende:
[..]
ik zei al eerder: hangt er vanaf hoe laat
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:28 schreef ChipsZak. het volgende:
trallalala.a
Niemand wou dat. Of een paar.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:30 schreef maok het volgende:
Maar ik dacht trouwens dat er nog een nieuwe OP zou komen.
Ik ga ook slapen, slaap lekker allemaal
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[c=38]&&[/c][c=9];[/c][c=14]FAERIEHH![/c] [c=11]×[/c] [c=46]co[/c][c=36]l[/c][c=8]O[/c][c=9]UR[/c][c=11];[/c]fuLL zegt:
meld ff in het topic dat ik weg ben
[c=38]&&[/c][c=9];[/c][c=14]FAERIEHH![/c] [c=11]×[/c] [c=46]co[/c][c=36]l[/c][c=8]O[/c][c=9]UR[/c][c=11];[/c]fuLL zegt:
en dat ze me succes ometen wensen
voor een econbomie presentatie
kthnxbai.
Nou we zien het vanzelf wel. Nu ben ik echt wegquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:34 schreef Tangarine het volgende:
arghhmm... als ik goed slaap zien jullie me, maar dit keer beloof ik niks
Dat is ChipsZak. die niet meer aantijd had hier hoi te zeggenquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
meld ff in het topic dat ik weg ben
en dat ze me succes ometen wensen
voor een econbomie presentatie
kthnxbai.
moet...chipszak. .... citeren...Veel succes!
welterusten teiganquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:36 schreef teigan het volgende:
Mooi, kom ik iedereen ook even welterusten wensen, en meld ik hier dat ik over twee weken vast wel weer tijd heb om te gaan zwemmen, maar deze week iig niet..
Ah ok.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is ChipsZak. die niet meer aantijd had hier hoi te zeggen
ik ga ook fok er af gooien, doeg
trusten alex!quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is ChipsZak. die niet meer aantijd had hier hoi te zeggen
ik ga ook fok er af gooien, doeg
Je wilt een belmiep wordenquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:57 schreef Aryon het volgende:
Callcenter. Bij de Makro in de buurt. Ik heb geen flauw idee welke.Kom ik morgen wel achter denk ik. Zou eigenlijk vorige week donderdag solicitatiegesprek hebben, maar toen konden zij niet. Belden ze 3 uur van tevoren af, terwijl ik hele dag al had vrijgeplanned daarvoor.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Of goedemorgen.
Dat ging met jouw figuur soepeler dan met mijn lijfquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:35 schreef maok het volgende:
Hoi ik ben weer terug van zwemmen, ze hebben er hele gave bootjes.
Dat klinkt meer als waterplezier dan als zwemmenquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat ging met jouw figuur soepeler dan met mijn lijf
Ben benieuwd wat de badjuf van ons dacht
25 baantjes vandaag, rustig aan doen is ook wel eens lekker
mensen die klef gaan doen op de vroege morgenquote:
Ik was blij 'm te zien, mag ik?quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
mensen die klef gaan doen op de vroege morgen.
We hebben eerst keurig baantjes gezwommen maar die bootjes waren echt tof. Ze hadden van die waterradjes aan de zijkant waarmee je vooruit kwam. Tangerine was er niet inderdaad.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als waterplezier dan als zwemmen.
Dan was Tangarine niet mee, zeker?.
Gaan jullie weer samen naar de UB?quote:
Helaas behoor ik tot die groep mensen die het niet aan komt waaien.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gaan jullie weer samen naar de UB?
Ik vind het wel apart dat zoveel mensen in de UB gaan studeren. Heb ik nooit gedaan. Ik heb zelfs nooit veel hoeven studeren.
Ik heb netjes eerst mn 25 baantjes gezwommen hoorquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als waterplezier dan als zwemmen.
Dan was Tangarine niet mee, zeker?.
Daar moet je toch ook gewoon om lachen. Ik zou trouwens geen andere naam hebben bedacht, lotje is toch grappig voor een kater.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:43 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, hebben jullie ook altijd dat je moet lachen om dingen die eigenlijk helemaal niet grappig zijn?.
Gisteren belde "mijn huisgenoot" zijn moeder om te vragen hoe het was afgelopen met haar poes. Die moest namelijk gesterilliseerd worden. Het beestje is al van jongs af aan buiten en had de vruchtbare leeftijd al bereikt, dus ik vond het nog een wonder dat ze niet zwanger raakte. Bovendien is ze jonger dan Janneke, maar al veel groter / dikker. Vond ik ook al zo apart.
Belde de dierenarts gisteren op dat het geen meisje is, maar een jongetje!. Dat hadden ze bij het eerste bezoek ook wel even mogen checken dan. En ook raar dat dat niemand ooit opgevallen is. Nu moet er een andere naam verzonnen worden enzo
. (de kat heet nu Lotje). Best wel lullig.
Weet iemand trouwens ook of katten minder knuffelig zijn dan poezen? Of maakt dat niets uit? Lotje wil namelijk nooit knuffelen en Janneke (meisje dus, weet ik zeker) wil dat wel. Maar de kat van m'n ouders is juist weer wel erg knuffelig. Lijkt me dus geslachtsonafhankelijk, right?
Het komt mij ook niet aanwaaien, hoorquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Helaas behoor ik tot die groep mensen die het niet aan komt waaien.
Daar had ik een 8 op.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het komt mij ook niet aanwaaien, hoor. Al heb ik nog nooit een tentamen echt gruwelijk verknald (behalve die van methodologie letterkunde, maar dat is het niet waard een 'tentamen' genoemd te worden
). Ik doe meestal niet zoveel als ik zou kunnen doen en toch haal ik wel een goed cijfer, zelfs als ik geen drol vd materie snap. Blijft bizar, hoor.
Er is ook nog geen andere naam. Maar het is gewoon zo raar. Je weet niet beter dan dat het een meisje is en dan is het ineens een jongen. Ik ben nog steeds geneigd 'ze' te typenquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:46 schreef maok het volgende:
[..]
Daar moet je toch ook gewoon om lachen. Ik zou trouwens geen andere naam hebben bedacht, lotje is toch grappig voor een kater.
Stellingen ja, als ik het me goed herinner.quote:
Is toch kansloos, joh.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Stellingen ja, als ik het me goed herinner.
Dan gaat er wel ergens iets mis.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik dacht tenminste na. En mijn nadenkendheid werd gewoon beloond met een 2.
Ehh ik ben er om 11 uur ok?quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Stellingen ja, als ik het me goed herinner.
Ja, want later zag ik haar daarmee bezig. Weer opweg naar bovenquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:52 schreef maok het volgende:
Zou ze gewoon tegen het matras opgeklommen zijn?
gewoon alle puinzooi achtergelaten?quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:52 schreef maok het volgende:
Ze zijn hier boven trouwens een apartement aan het ontruimen, de bowoners waren vorige week al vertrokken. Wat een rotzooi kom daar uit zeg![]()
In het noorden van de stad heeft het toch echt even geregend een half uur geleden.quote:
Ik zie hier idd wat sputters op het raam zittenquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In het noorden van de stad heeft het toch echt even geregend een half uur geleden.
Dat zie je wel vaker ja. Niet normaal meer wat sommigen bewaren.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:52 schreef maok het volgende:
Ze zijn hier boven trouwens een apartement aan het ontruimen, de bowoners waren vorige week al vertrokken. Wat een rotzooi kom daar uit zeg![]()
Dan mag je wel oppassen. Anders maar een schadevergoeding eisen.quote:Ik hoop alleen dat ze een beetje voorzichtig doen, ze hebben de container precies naast mijn auto gezet en dan gooien ze de troep er zo van de gallerij op de 1e verdieping in.
precies toen ik naar huis fietstequote:Op donderdag 14 juni 2007 11:46 schreef Peterselieman het volgende:
In het noorden van de stad heeft het toch echt even geregend een half uur geleden.
Geloof dat ze voorzichtig zijn geweest, geen extra deuken in mijn auto zo ver ik kon zien.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zie je wel vaker ja. Niet normaal meer wat sommigen bewaren.
[..]
Dan mag je wel oppassen. Anders maar een schadevergoeding eisen.![]()
Toen ik hem kocht een paar hele kleintjes maar sinds 2 weken geleden ook nog een mooie extra omdat ik tegen het hekje op de oprit van mijn ouders aan reed.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:02 schreef Peterselieman het volgende:
Of zaten er al enkele deuken in?
Maar Helsinki is ook tof denk ikquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:19 schreef SuperWeber het volgende:Ik mis Groningen wel een beetje
Ik zit nu in Helsinki en ik mis de Smullers op het station en de FEBO in de stad en, en, en...
(Broodje frikandel met Mayo kennen ze hier niet)
Ja en Fins is onbegrijpelijk, maar in principe kun je hier wel wezen, ik mis alleen de snackbarquote:
Met hun nazetselsquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:27 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ja en Fins is onbegrijpelijk, maar in principe kun je hier wel wezen, ik mis alleen de snackbar
En ja, Groningen blijft toch een beetje mijn stad
tof!quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Met hun nazetsels![]()
(Ja, wij gaan mss ook naar HelsinkiVoor vakantiee
)
Wel redelijkquote:
quote:
Hoor ik later!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:20 schreef giemiebier666 het volgende:
[..]
heb je ook al een cijfer gekregen of hoor je dat pas later
Dan moet je wel hard gestudeerd hebbenquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zó hard, peterselieman.
Geloof het of niet, maar ik heb na een poosje zelfs m'n haar losgegooid.
* maok duimt voor Aryonquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:30 schreef Aryon het volgende:
Net solicitatie gesprek gehad. En hoor morgen of ik word aangenomen.Ik hoop et wel, anders moet ik doorzoeken naar andere baan.
Duim voor me!!
daar is vanavond en morgen avond muziek zie:quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:37 schreef JAY-T het volgende:
Wat is er aan het Lage der A te doen?
Had net ff boodschappen gedaan, en liep terug naar mn kamer (woon aan het Lage der A) en daar waren ze in het water een podium aan het opbouwen..
Nu wil ik vanavond eindelijk eens gaan lerenzul je net zien dat ze daar keihard muziek gaan draaien ofzo
![]()
Meen je niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zó hard, peterselieman.
Geloof het of niet, maar ik heb na een poosje zelfs m'n haar losgegooid.
Ikheb tegen de venterbank van mn eigen huis aangeredenquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:15 schreef maok het volgende:
[..]
Toen ik hem kocht een paar hele kleintjes maar sinds 2 weken geleden ook nog een mooie extra omdat ik tegen het hekje op de oprit van mijn ouders aan reed.
Om het toe te lichten:
Ik moest mijn auto op de plek van het kruis parkeren maar ik kon niet zo goed tussen het hekje (groen) en mijn ouders auto (die ik ook getekend heb) door en nu heb ik een deuk. Zie mijn slechte paint voor de situatie:
[afbeelding]
Mijn vader heeft het hekje veel te stevig gemaakt![]()
Nee, was al een half jaar geleden (damn heb ik dat ding al zo lang?). Gewoon de vensterbank over het hoofd gezien.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:07 schreef Peterselieman het volgende:
Keihard naast de rem getrapt?
Als je me zou beledigenquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, was al een half jaar geleden (damn heb ik dat ding al zo lang?). Gewoon de vensterbank over het hoofd gezien.
PS: ik heb een slecht humeur, sterkte alvast voor de mensen die ik ga beledigen
Hallo Alexquote:
Hm, moeilijk......quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als je me zou beledigen![]()
hoe zou je dat doen dan
? (Dan heb ik m alvast gehad voor vandaag)
quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hm, moeilijk......
Ik zou voor je ogen een frikandel gaan eten![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als je me zou beledigen![]()
hoe zou je dat doen dan
? (Dan heb ik m alvast gehad voor vandaag)
Kom maar op dan. Zal vast weinig verschillen met anders.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, was al een half jaar geleden (damn heb ik dat ding al zo lang?). Gewoon de vensterbank over het hoofd gezien.
PS: ik heb een slecht humeur, sterkte alvast voor de mensen die ik ga beledigen
Ik ben een trendzetter. Ik ben geen trendvolger.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:34 schreef Grulez het volgende:
Hehe mooi is dat... iedereen wil gewoon beledigd worden
Watjequote:Op donderdag 14 juni 2007 17:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Sorry, ik sluit af... het is niet goed mensen te beledigen...
afsluiten ?quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Sorry, ik sluit af... het is niet goed mensen te beledigen...
Hoi Manpeterselie.quote:
Ik was het wel.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:45 schreef Peterselieman het volgende:
Hoi CZ, ben je al weer een beetje opgevrolijkt?
eens.quote:
Dat is minder fijn.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik was het wel.
Maarja, mn moeke komt chagerijnig thuis en reageert het op mij af.![]()
ik ben al aan het knagen aan mijn nagelsquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan moet je daar wat aan doen![]()
Dan helpt in ieder geval al watquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik ben al aan het knagen aan mijn nagels
zie het als een complimentquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:55 schreef teigan het volgende:
ik werd vanmorgen weer eens door een neger nageroepen/floten...
Nu moet jij zeker nog even snel de tafel dekkenquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:56 schreef Renesite het volgende:
Ha... Moeke roept
"Tafel kan klaaaar"
WOEI!
quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Idd. Ze doen het alleen bij mooie dikke vrouwen.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:55 schreef teigan het volgende:
Hallo TAN!quote:
Het is je helemaal niet opgevallen dat ik eerst m'n haar in een staart had en later los?quote:
Gelukkig dat ik niet uitga dan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Negers fluiten blijkbaar naar alles, want het overkomt mij ook.. En bij het uitgaan gaan ze ALTIJD tegen je kont aan staan dansen.
Jij hebt een langzame magnetron zeg. Ik ga hetzelfde doen, zal ik voor de gehaktbal met sperziebonen en aardappelblokjes gaan of voor de slavink met bloemkool en minikrieltjes gaan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:21 schreef Aryon het volgende:
Sexy motherfucker, gonna shaking that ass!!! Woei Star One live!!
Me gaat lekker eten in de magnetron stouwen en daarna lekker eten. Tot over paar uurtjes.
ik ook niet echt veel (en ik wordt ook niet nagefloten door negers dan, godzijdankquote:
Sperziebonen!quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:26 schreef maok het volgende:
[..]
Jij hebt een langzame magnetron zeg. Ik ga hetzelfde doen, zal ik voor de gehaktbal met sperziebonen en aardappelblokjes gaan of voor de slavink met bloemkool en minikrieltjes gaan?
Dé reden dat ik de kar niet meer zo leuk vind, daar ben ik een keer helemaal ingesloten samen met een vriendin, wij weg, lopen ze ons achterna naar buitenquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Negers fluiten blijkbaar naar alles, want het overkomt mij ook.. En bij het uitgaan gaan ze ALTIJD tegen je kont aan staan dansen.
Negerinnen dan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:27 schreef Tangarine het volgende:
[..]
ik ook niet echt veel (en ik wordt ook niet nagefloten door negers dan, godzijdank)
Oké * maok stopt haar bakje met sperziebonen in de magnetronquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Sperziebonen!
Wij eten al bloemkool.
Wij allemaal wel danquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:30 schreef Tangarine het volgende:
whahaha
hm, ik behoor niet echt tot hun (blingbling) doelgroep denk ik...
quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:30 schreef maok het volgende:
[..]
Oké * maok stopt haar bakje met sperziebonen in de magnetron
quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:32 schreef maok het volgende:
[..]
Ik vind jou nou typisch zo'n blingbling negerin![]()
dat vraagt om foto'squote:Op donderdag 14 juni 2007 18:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Ik ook.
Nu wel een beetje![]()
.
Met mijn rode stoffen panterprint kortje rokje met brede riem
Maar hij's zooo tof.
In mijn roerbakschotel zaten ze beidequote:Op donderdag 14 juni 2007 18:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Sperziebonen!
Wij eten al bloemkool.
wasda?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bloempap als toetje. Brings back sweet memories..
Oh wacht. No it doesn't.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bloempap als toetje. Brings back sweet memories..
quote:
Misschien zegt karnemelksepap je meer? Opwarmen, flinke schep suiker erin, heerlijk.quote:
doesn't ring a bell, maar als je zegt dat het lekker is, enjoy itquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Misschien zegt karnemelksepap je meer? Opwarmen, flinke schep suiker erin, heerlijk..
en inclusief kroontjequote:Op donderdag 14 juni 2007 18:41 schreef ChipsZak. het volgende:
WHITE TRASH ON IT'S WAY!
[afbeelding]
En nu moet ik eten
quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:41 schreef ChipsZak. het volgende:
WHITE TRASH ON IT'S WAY!
[afbeelding]
En nu moet ik eten
quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:41 schreef ChipsZak. het volgende:
WHITE TRASH ON IT'S WAY!
[afbeelding]
En nu moet ik eten
Het eerste mag je zien als compliment. Het 2e deel als ongegeneerd aanrijden waar je iets aan moet doen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarom citeer jij mijjquote:
Ahaa.quote:
Heel kwaad kijken. En ik heb één keer iemand geslagen toen ie ook nog aan m'n borsten ging zitten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het eerste mag je zien als compliment. Het 2e deel als ongegeneerd aanrijden waar je iets aan moet doen.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:02 schreef Peterselieman het volgende:
Fanatiek allemaal. * Peterselieman gaat morgen werken
universiteitsbibliotheek, veel studenten gaan daar heen om te leren.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:02 schreef ChipsZak. het volgende:
UB?
wow tentamens ofzo?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:03 schreef S-Two het volgende:
[..]
Vandaag ook zo ongeveer van 8 tot 17 bezig geweest
.
Ik zit nog niet op de uniquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:03 schreef S-Two het volgende:
[..]
universiteitsbibliotheek, veel studenten gaan daar heen om te leren.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
omdat er een taalfout in zat misschien?.
Doe maar niet ofzooquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zat net te denken om fok weer weg te klikken
heb je het tentamen gehaald trouwens?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:05 schreef Grulez het volgende:
Ik van half 12 tot 4 en dat was bijna al een nieuwe PR
Doe maar.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik denk er niet aan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:10 schreef Tangarine het volgende:
[..]
heb je het tentamen gehaald trouwens?
Dan ben je een loser.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:13 schreef Grulez het volgende:
hehe en als ik het niet haal??
Mezelf kennende, voel ik me dan helemaal schuldig.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:13 schreef Grulez het volgende:
hehe en als ik het niet haal??
Waarom stel je een vraag waarop je het antwoord alleen in je ziel kan vinden?quote:
Aha nou dan moet ik hem maar gaan halen hequote:Op donderdag 14 juni 2007 19:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mezelf kennende, voel ik me dan helemaal schuldig.
Héél graag.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
Aha nou dan moet ik hem maar gaan halen he![]()
Daar moet je je niet schuldig over voelen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mezelf kennende, voel ik me dan helemaal schuldig.
Najah, kon met mn vader meerijden vanaf ouderlijk huis dus was al om 8.00 op zernike, toen maar wat gelezen. Van 9 tot 11 college, en daarna van half 12 tot half 17 bezig geweest met iets van een uurtje pauzequote:
Maar wij wel!quote:
Klopt, maar dit is voor psychologie, tijdens de economie tentamens ben ik al op vakantiequote:Op donderdag 14 juni 2007 19:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die komen er weer aan ja. Economie is nog al laat he.
Een her?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:22 schreef S-Two het volgende:
Klopt, maar dit is voor psychologie, tijdens de economie tentamens ben ik al op vakantie(slecht gepland
)
Yep, voor mij eerste kans trouwensquote:
Hoe zijn jouw poezels?quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:55 schreef teigan het volgende:
Het is ook wel behandelbaar, het komt wel weer goedquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
als je er op tijd bij bent is niesziekte niet besmettelijk en goed behandelbaarwij hebben ook een paar kittens met niesziekte gehad, de hele veestapel ziek, maar nu alles weer genezen.
ochquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Het is ook wel behandelbaar, het komt wel weer goed
Maar wel 4-6 keer per dag zooi in d'r oogjes smeren
Het arme ding...
aaww zielugquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Het is ook wel behandelbaar, het komt wel weer goed
Maar wel 4-6 keer per dag zooi in d'r oogjes smeren
Het arme ding...
ben ik even blij dat ik helemaal geen tentamens meer hebquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:30 schreef Peterselieman het volgende:
Ben ik even blij dat ik op 4 juli de laatste al heb.
25 juni de laatste, 29e naar Lesbos.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:30 schreef Peterselieman het volgende:
Ben ik even blij dat ik op 4 juli de laatste al heb.
16 iddquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:22 schreef S-Two het volgende:
[..]
Najah, kon met mn vader meerijden vanaf ouderlijk huis dus was al om 8.00 op zernike, toen maar wat gelezen. Van 9 tot 11 college, en daarna van half 12 tot half 17 bezig geweest met iets van een uurtje pauze. Ja, heb maandag tentamen, kreeg gister de boeken en het was iets van 450 blz, en daarnaast ook nog opdrachten inleveren
.
[..]
Maar wij wel!, je mag er trouwens ook wel komen als je niet op de uni zit hoor, maar als 16-jarige (weet niet hoe oud je bent?
) zullen ze je wel raar aankijken denk ik ja
.
[..]
Klopt, maar dit is voor psychologie, tijdens de economie tentamens ben ik al op vakantie(slecht gepland
)
Behalve op die foto van gisterquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
16 idd
Maar ik lijk ouder
Bovendien wil ik in Engeland studeren dus![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:30 schreef Bullet-tooth het volgende:
Gelukkig snel na m'n tentamengs naar Kreta.
quote:
Ben en jerry's?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kolere, wat een enorme hoeveelheid genot in een bakje.
Ken je van der meulen? (of hoe heet die ene?)quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:07 schreef Tangarine het volgende:
Vanmiddag heeft trouwens mn band het eindelijk begeven... zat al een scheur in de buitenband... weet iemand een niet al te dure fietsenmaker in de buurt van het plantsoen?
Dan zou dat ook wat voor mijn fiets zijn, omdat ik m eindelijk wil laten repareren.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ken je van der meulen? (of hoe heet die ene?)
Zit vlakbij umcg, wielewaalplein, ect in de buurt.
vlakbij monkey donkey.
iig, die.
Die is ubergoed, ubergoedkoop, en uberaardig. en als je er vaker komt, dan wil ie nog wel eens een paar euro door de vingers zien.![]()
quote:
Denk het wel, ik raad hem iedereen aan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan zou dat ook wat voor mijn fiets zijn, omdat ik m eindelijk wil laten repareren.
Nu maak je mij nieuwsgierigquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik doe nog wel veel ergere dingen.
Tsja... voor jou een vraag, voor mij een weet.quote:
Nee?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik doe nog wel veel ergere dingen.
Er zit een spin in je haar.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
It's right in front of you. Maar ik ga je niets voorkauwen, en vind je het niet, dan niet. Prima.
Het is werkelijk afschuwelijk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:31 schreef Aryon het volgende:
Is het zo erg dan?
Heey me magnetron is klaar.![]()
Valt wel mee. Ik geloof dat het net allemaal langs ons komt. Dus mischien hebben we geluk. En anders hebben we mooi uitzicht over de bliksem. 9 hoog!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:32 schreef Sebasser het volgende:
nog ongeveer een half uurtje tot een uurtje tot het weer echt keihard omslaat weer.
check buienradar.nl ...
Dan wil je niet meer buiten komen.
Het is vrij kut jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:32 schreef Sebasser het volgende:
nog ongeveer een half uurtje tot een uurtje tot het weer echt keihard omslaat weer.
check buienradar.nl ...
Dan wil je niet meer buiten komen.
gevondenquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
It's right in front of you. Maar ik ga je niets voorkauwen, en vind je het niet, dan niet. Prima.
hehe, ach.quote:
ik denk ook dat het mee zal vallen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:35 schreef Aryon het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik geloof dat het net allemaal langs ons komt. Dus mischien hebben we geluk. En anders hebben we mooi uitzicht over de bliksem. 9 hoog!!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |