Nu maak je mij nieuwsgierigquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik doe nog wel veel ergere dingen.
Tsja... voor jou een vraag, voor mij een weet.quote:
Nee?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik doe nog wel veel ergere dingen.
Er zit een spin in je haar.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
It's right in front of you. Maar ik ga je niets voorkauwen, en vind je het niet, dan niet. Prima.
Het is werkelijk afschuwelijk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:31 schreef Aryon het volgende:
Is het zo erg dan?
Heey me magnetron is klaar.![]()
Valt wel mee. Ik geloof dat het net allemaal langs ons komt. Dus mischien hebben we geluk. En anders hebben we mooi uitzicht over de bliksem. 9 hoog!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:32 schreef Sebasser het volgende:
nog ongeveer een half uurtje tot een uurtje tot het weer echt keihard omslaat weer.
check buienradar.nl ...
Dan wil je niet meer buiten komen.
Het is vrij kut jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:32 schreef Sebasser het volgende:
nog ongeveer een half uurtje tot een uurtje tot het weer echt keihard omslaat weer.
check buienradar.nl ...
Dan wil je niet meer buiten komen.
gevondenquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
It's right in front of you. Maar ik ga je niets voorkauwen, en vind je het niet, dan niet. Prima.
hehe, ach.quote:
ik denk ook dat het mee zal vallen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:35 schreef Aryon het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik geloof dat het net allemaal langs ons komt. Dus mischien hebben we geluk. En anders hebben we mooi uitzicht over de bliksem. 9 hoog!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |