Doe maar niet ofzooquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zat net te denken om fok weer weg te klikken
heb je het tentamen gehaald trouwens?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:05 schreef Grulez het volgende:
Ik van half 12 tot 4 en dat was bijna al een nieuwe PR
Doe maar.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik denk er niet aan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:10 schreef Tangarine het volgende:
[..]
heb je het tentamen gehaald trouwens?
Dan ben je een loser.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:13 schreef Grulez het volgende:
hehe en als ik het niet haal??
Mezelf kennende, voel ik me dan helemaal schuldig.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:13 schreef Grulez het volgende:
hehe en als ik het niet haal??
Waarom stel je een vraag waarop je het antwoord alleen in je ziel kan vinden?quote:
Aha nou dan moet ik hem maar gaan halen hequote:Op donderdag 14 juni 2007 19:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mezelf kennende, voel ik me dan helemaal schuldig.
Héél graag.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
Aha nou dan moet ik hem maar gaan halen he![]()
Daar moet je je niet schuldig over voelen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mezelf kennende, voel ik me dan helemaal schuldig.
Najah, kon met mn vader meerijden vanaf ouderlijk huis dus was al om 8.00 op zernike, toen maar wat gelezen. Van 9 tot 11 college, en daarna van half 12 tot half 17 bezig geweest met iets van een uurtje pauzequote:
Maar wij wel!quote:
Klopt, maar dit is voor psychologie, tijdens de economie tentamens ben ik al op vakantiequote:Op donderdag 14 juni 2007 19:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die komen er weer aan ja. Economie is nog al laat he.
Een her?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:22 schreef S-Two het volgende:
Klopt, maar dit is voor psychologie, tijdens de economie tentamens ben ik al op vakantie(slecht gepland
)
Yep, voor mij eerste kans trouwensquote:
Hoe zijn jouw poezels?quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:55 schreef teigan het volgende:
ik werd vanmorgen weer eens door een neger nageroepen/floten...
Het is ook wel behandelbaar, het komt wel weer goedquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
als je er op tijd bij bent is niesziekte niet besmettelijk en goed behandelbaarwij hebben ook een paar kittens met niesziekte gehad, de hele veestapel ziek, maar nu alles weer genezen.
ochquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Het is ook wel behandelbaar, het komt wel weer goed
Maar wel 4-6 keer per dag zooi in d'r oogjes smeren
Het arme ding...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |