slaap lekkerquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
bijna bedtijd. ik ga verstandig zijn
wat is een luftbaloen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:22 schreef emo.gif het volgende:
woar ist ein luftbaloen neergestort?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:24 schreef emo.gif het volgende:
[..]
Een luchtballon met Duitse kenteken.
ik zei al eerder: hangt er vanaf hoe laatquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:30 schreef maok het volgende:
Maar ik dacht trouwens dat er nog een nieuwe OP zou komen.
Ik ga ook slapen, slaap lekker allemaal
![]()
Ow, sorry gemist (het gaat hier te snel) We hebben om 7 uur afgeprokenquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:31 schreef Tangarine het volgende:
[..]
ik zei al eerder: hangt er vanaf hoe laat
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:28 schreef ChipsZak. het volgende:
trallalala.a
Niemand wou dat. Of een paar.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:30 schreef maok het volgende:
Maar ik dacht trouwens dat er nog een nieuwe OP zou komen.
Ik ga ook slapen, slaap lekker allemaal
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[c=38]&&[/c][c=9];[/c][c=14]FAERIEHH![/c] [c=11]×[/c] [c=46]co[/c][c=36]l[/c][c=8]O[/c][c=9]UR[/c][c=11];[/c]fuLL zegt:
meld ff in het topic dat ik weg ben
[c=38]&&[/c][c=9];[/c][c=14]FAERIEHH![/c] [c=11]×[/c] [c=46]co[/c][c=36]l[/c][c=8]O[/c][c=9]UR[/c][c=11];[/c]fuLL zegt:
en dat ze me succes ometen wensen
voor een econbomie presentatie
kthnxbai.
Nou we zien het vanzelf wel. Nu ben ik echt wegquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:34 schreef Tangarine het volgende:
arghhmm... als ik goed slaap zien jullie me, maar dit keer beloof ik niks
Dat is ChipsZak. die niet meer aantijd had hier hoi te zeggenquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
meld ff in het topic dat ik weg ben
en dat ze me succes ometen wensen
voor een econbomie presentatie
kthnxbai.
moet...chipszak. .... citeren...Veel succes!
welterusten teiganquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:36 schreef teigan het volgende:
Mooi, kom ik iedereen ook even welterusten wensen, en meld ik hier dat ik over twee weken vast wel weer tijd heb om te gaan zwemmen, maar deze week iig niet..
Ah ok.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is ChipsZak. die niet meer aantijd had hier hoi te zeggen
ik ga ook fok er af gooien, doeg
trusten alex!quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is ChipsZak. die niet meer aantijd had hier hoi te zeggen
ik ga ook fok er af gooien, doeg
Je wilt een belmiep wordenquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:57 schreef Aryon het volgende:
Callcenter. Bij de Makro in de buurt. Ik heb geen flauw idee welke.Kom ik morgen wel achter denk ik. Zou eigenlijk vorige week donderdag solicitatiegesprek hebben, maar toen konden zij niet. Belden ze 3 uur van tevoren af, terwijl ik hele dag al had vrijgeplanned daarvoor.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Of goedemorgen.
Dat ging met jouw figuur soepeler dan met mijn lijfquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:35 schreef maok het volgende:
Hoi ik ben weer terug van zwemmen, ze hebben er hele gave bootjes.
Dat klinkt meer als waterplezier dan als zwemmenquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat ging met jouw figuur soepeler dan met mijn lijf
Ben benieuwd wat de badjuf van ons dacht
25 baantjes vandaag, rustig aan doen is ook wel eens lekker
mensen die klef gaan doen op de vroege morgenquote:
Ik was blij 'm te zien, mag ik?quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
mensen die klef gaan doen op de vroege morgen.
We hebben eerst keurig baantjes gezwommen maar die bootjes waren echt tof. Ze hadden van die waterradjes aan de zijkant waarmee je vooruit kwam. Tangerine was er niet inderdaad.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als waterplezier dan als zwemmen.
Dan was Tangarine niet mee, zeker?.
Gaan jullie weer samen naar de UB?quote:
Helaas behoor ik tot die groep mensen die het niet aan komt waaien.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gaan jullie weer samen naar de UB?
Ik vind het wel apart dat zoveel mensen in de UB gaan studeren. Heb ik nooit gedaan. Ik heb zelfs nooit veel hoeven studeren.
Ik heb netjes eerst mn 25 baantjes gezwommen hoorquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als waterplezier dan als zwemmen.
Dan was Tangarine niet mee, zeker?.
Daar moet je toch ook gewoon om lachen. Ik zou trouwens geen andere naam hebben bedacht, lotje is toch grappig voor een kater.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:43 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, hebben jullie ook altijd dat je moet lachen om dingen die eigenlijk helemaal niet grappig zijn?.
Gisteren belde "mijn huisgenoot" zijn moeder om te vragen hoe het was afgelopen met haar poes. Die moest namelijk gesterilliseerd worden. Het beestje is al van jongs af aan buiten en had de vruchtbare leeftijd al bereikt, dus ik vond het nog een wonder dat ze niet zwanger raakte. Bovendien is ze jonger dan Janneke, maar al veel groter / dikker. Vond ik ook al zo apart.
Belde de dierenarts gisteren op dat het geen meisje is, maar een jongetje!. Dat hadden ze bij het eerste bezoek ook wel even mogen checken dan. En ook raar dat dat niemand ooit opgevallen is. Nu moet er een andere naam verzonnen worden enzo
. (de kat heet nu Lotje). Best wel lullig.
Weet iemand trouwens ook of katten minder knuffelig zijn dan poezen? Of maakt dat niets uit? Lotje wil namelijk nooit knuffelen en Janneke (meisje dus, weet ik zeker) wil dat wel. Maar de kat van m'n ouders is juist weer wel erg knuffelig. Lijkt me dus geslachtsonafhankelijk, right?
Het komt mij ook niet aanwaaien, hoorquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Helaas behoor ik tot die groep mensen die het niet aan komt waaien.
Daar had ik een 8 op.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het komt mij ook niet aanwaaien, hoor. Al heb ik nog nooit een tentamen echt gruwelijk verknald (behalve die van methodologie letterkunde, maar dat is het niet waard een 'tentamen' genoemd te worden
). Ik doe meestal niet zoveel als ik zou kunnen doen en toch haal ik wel een goed cijfer, zelfs als ik geen drol vd materie snap. Blijft bizar, hoor.
Er is ook nog geen andere naam. Maar het is gewoon zo raar. Je weet niet beter dan dat het een meisje is en dan is het ineens een jongen. Ik ben nog steeds geneigd 'ze' te typenquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:46 schreef maok het volgende:
[..]
Daar moet je toch ook gewoon om lachen. Ik zou trouwens geen andere naam hebben bedacht, lotje is toch grappig voor een kater.
Stellingen ja, als ik het me goed herinner.quote:
Is toch kansloos, joh.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Stellingen ja, als ik het me goed herinner.
Dan gaat er wel ergens iets mis.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik dacht tenminste na. En mijn nadenkendheid werd gewoon beloond met een 2.
Ehh ik ben er om 11 uur ok?quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Stellingen ja, als ik het me goed herinner.
Ja, want later zag ik haar daarmee bezig. Weer opweg naar bovenquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:52 schreef maok het volgende:
Zou ze gewoon tegen het matras opgeklommen zijn?
gewoon alle puinzooi achtergelaten?quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:52 schreef maok het volgende:
Ze zijn hier boven trouwens een apartement aan het ontruimen, de bowoners waren vorige week al vertrokken. Wat een rotzooi kom daar uit zeg![]()
In het noorden van de stad heeft het toch echt even geregend een half uur geleden.quote:
Ik zie hier idd wat sputters op het raam zittenquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In het noorden van de stad heeft het toch echt even geregend een half uur geleden.
Dat zie je wel vaker ja. Niet normaal meer wat sommigen bewaren.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:52 schreef maok het volgende:
Ze zijn hier boven trouwens een apartement aan het ontruimen, de bowoners waren vorige week al vertrokken. Wat een rotzooi kom daar uit zeg![]()
Dan mag je wel oppassen. Anders maar een schadevergoeding eisen.quote:Ik hoop alleen dat ze een beetje voorzichtig doen, ze hebben de container precies naast mijn auto gezet en dan gooien ze de troep er zo van de gallerij op de 1e verdieping in.
precies toen ik naar huis fietstequote:Op donderdag 14 juni 2007 11:46 schreef Peterselieman het volgende:
In het noorden van de stad heeft het toch echt even geregend een half uur geleden.
Geloof dat ze voorzichtig zijn geweest, geen extra deuken in mijn auto zo ver ik kon zien.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zie je wel vaker ja. Niet normaal meer wat sommigen bewaren.
[..]
Dan mag je wel oppassen. Anders maar een schadevergoeding eisen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |