Dan moet je wel hard gestudeerd hebbenquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zó hard, peterselieman.
Geloof het of niet, maar ik heb na een poosje zelfs m'n haar losgegooid.
* maok duimt voor Aryonquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:30 schreef Aryon het volgende:
Net solicitatie gesprek gehad. En hoor morgen of ik word aangenomen.Ik hoop et wel, anders moet ik doorzoeken naar andere baan.
Duim voor me!!
daar is vanavond en morgen avond muziek zie:quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:37 schreef JAY-T het volgende:
Wat is er aan het Lage der A te doen?
Had net ff boodschappen gedaan, en liep terug naar mn kamer (woon aan het Lage der A) en daar waren ze in het water een podium aan het opbouwen..
Nu wil ik vanavond eindelijk eens gaan lerenzul je net zien dat ze daar keihard muziek gaan draaien ofzo
![]()
Meen je niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zó hard, peterselieman.
Geloof het of niet, maar ik heb na een poosje zelfs m'n haar losgegooid.
Ikheb tegen de venterbank van mn eigen huis aangeredenquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:15 schreef maok het volgende:
[..]
Toen ik hem kocht een paar hele kleintjes maar sinds 2 weken geleden ook nog een mooie extra omdat ik tegen het hekje op de oprit van mijn ouders aan reed.
Om het toe te lichten:
Ik moest mijn auto op de plek van het kruis parkeren maar ik kon niet zo goed tussen het hekje (groen) en mijn ouders auto (die ik ook getekend heb) door en nu heb ik een deuk. Zie mijn slechte paint voor de situatie:
[afbeelding]
Mijn vader heeft het hekje veel te stevig gemaakt![]()
Nee, was al een half jaar geleden (damn heb ik dat ding al zo lang?). Gewoon de vensterbank over het hoofd gezien.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:07 schreef Peterselieman het volgende:
Keihard naast de rem getrapt?
Als je me zou beledigenquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, was al een half jaar geleden (damn heb ik dat ding al zo lang?). Gewoon de vensterbank over het hoofd gezien.
PS: ik heb een slecht humeur, sterkte alvast voor de mensen die ik ga beledigen
Hallo Alexquote:
Hm, moeilijk......quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als je me zou beledigen![]()
hoe zou je dat doen dan
? (Dan heb ik m alvast gehad voor vandaag)
quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hm, moeilijk......
Ik zou voor je ogen een frikandel gaan eten![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als je me zou beledigen![]()
hoe zou je dat doen dan
? (Dan heb ik m alvast gehad voor vandaag)
Kom maar op dan. Zal vast weinig verschillen met anders.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, was al een half jaar geleden (damn heb ik dat ding al zo lang?). Gewoon de vensterbank over het hoofd gezien.
PS: ik heb een slecht humeur, sterkte alvast voor de mensen die ik ga beledigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |