quote:
Misschien zegt karnemelksepap je meer? Opwarmen, flinke schep suiker erin, heerlijk.quote:
doesn't ring a bell, maar als je zegt dat het lekker is, enjoy itquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Misschien zegt karnemelksepap je meer? Opwarmen, flinke schep suiker erin, heerlijk..
en inclusief kroontjequote:Op donderdag 14 juni 2007 18:41 schreef ChipsZak. het volgende:
WHITE TRASH ON IT'S WAY!
[afbeelding]
En nu moet ik eten
quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:41 schreef ChipsZak. het volgende:
WHITE TRASH ON IT'S WAY!
[afbeelding]
En nu moet ik eten
quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:41 schreef ChipsZak. het volgende:
WHITE TRASH ON IT'S WAY!
[afbeelding]
En nu moet ik eten
Het eerste mag je zien als compliment. Het 2e deel als ongegeneerd aanrijden waar je iets aan moet doen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Negers fluiten blijkbaar naar alles, want het overkomt mij ook.. En bij het uitgaan gaan ze ALTIJD tegen je kont aan staan dansen.
Waarom citeer jij mijjquote:
Ahaa.quote:
Heel kwaad kijken. En ik heb één keer iemand geslagen toen ie ook nog aan m'n borsten ging zitten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het eerste mag je zien als compliment. Het 2e deel als ongegeneerd aanrijden waar je iets aan moet doen.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:02 schreef Peterselieman het volgende:
Fanatiek allemaal. * Peterselieman gaat morgen werken
universiteitsbibliotheek, veel studenten gaan daar heen om te leren.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:02 schreef ChipsZak. het volgende:
UB?
wow tentamens ofzo?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:03 schreef S-Two het volgende:
[..]
Vandaag ook zo ongeveer van 8 tot 17 bezig geweest
.
Ik zit nog niet op de uniquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:03 schreef S-Two het volgende:
[..]
universiteitsbibliotheek, veel studenten gaan daar heen om te leren.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
omdat er een taalfout in zat misschien?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |