wat ist dan vandaag?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:32 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb helemaal geen zin vandaag(eigenlijk nooit, maar toch
)
die van mij is andersquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:27 schreef SaskiaR het volgende:
Half Fok! heeft die ava
(toch blijft ie geweldig)
o zeg nee, alstjeblieft nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
die van mij is andersik heb een irritante rode pixel laten weghalen
ik ben nog steeds niet helemaal overtuigd van m'n studiekeuze, maar dat kan ook komen omdat ik studeren an sich niet zo geweldig vindzet mij maar gewoon aan het werk
quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
o zeg nee, alstjeblieft nietDas niks voor mij
Uiteindelijk wel, maar dan is het op niveau, nu zou ik altijd met mijn handen moeten werken ofzo, dat lijkt me niksquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
je zult wel moeten later
een vriendin van mij ziet zichzelf ook nog niet werken hoor, ze gaat nog een studie doen (die ene die afgestudeerd pedagoog is) ze gaat nu Rechten doen
geen idee verderquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ja hihi, dat lijkt me wel makkelijk trouwens, maandag wasdag, dinsdag strijkdag..... prima! Woensdag gehaktdag.... wat is er nog meer eigenlijk?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op dat moment wist ik je bent van mij
Je bent de allermooiste van de hele slijterij
Kon je niet om een voorbeeld te stellen één van die kinderen ff het vliegtuig uitgooien? Dan schreeuw je er achter aan dat de volgende die nog door het vliegtuig rent er ook uitgaat, en dan is er niks meer aan de handquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zat op een vlucht met 30(!!!) kinderen en 6 babies
De babies heb ik voor de verandering totaal niets van gehoord.
De kinderen hadden allemaal ADHD en renden contstant door het vliegtuig, tegen mensen aanstotend. Want kinderen zijn compleet motorisch gestoord
Nou, ik heb de knul die een relatie met mijn schouder en knie wilde beginnen vriendelijk verzocht een paar meter verderop te gaan rennenquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:03 schreef geenaam het volgende:
[..]
Kon je niet om een voorbeeld te stellen één van die kinderen ff het vliegtuig uitgooien? Dan schreeuw je er achter aan dat de volgende die nog door het vliegtuig rent er ook uitgaat, en dan is er niks meer aan de hand![]()
Je bent ook veel te lief voor die duivelse beesten..quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, ik heb de knul die een relatie met mijn schouder en knie wilde beginnen vriendelijk verzocht een paar meter verderop te gaan rennen
I agreequote:Op woensdag 13 juni 2007 18:36 schreef Etcetera het volgende:
ik kan soms zo'n hekel aan die koters hebben
vandaag ook, zat in de bus van zernike naar cs, stapt een schoolklas in. en gillen. schreeuwen. door de bus struinen
bah
dat ze wat actiever zijn snap ik wel, maar dat geschreeuw is bloody irritating![]()
Want ik luister naar m'n lustenquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
En in je hand een mandje met daarin een fles Florijn
Maar geen tequila meer en ook geen rode wijn![]()
Na diverse uren van een vloeiend samenzijnquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Want ik luister naar m'n lusten
Maar jij lustte nog veel meer
Je schonk toen nog eens in en ik weet nog dat je zeiquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Na diverse uren van een vloeiend samenzijn
Vond jij de tijd nu rijp voor het kruikje rode wijn
*hips*
![]()
Maar je kon er net niet bij, dus je leunde op één beenquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je schonk toen nog eens in en ik weet nog dat je zei
Op de lusten van de liefde van die oude slijterij
Dat zie ik jou nog wel doen ookquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar je kon er net niet bij, dus je leunde op één been
Maar de voet daarvan schoot uit en jij viel over me heen
![]()
Moet je me ook niet zo dronken voeren.quote:
Ah, dus je was stiekem Long Island Ice Tea aan het drinken he?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Moet je me ook niet zo dronken voeren.![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah, dus je was stiekem Long Island Ice Tea aan het drinken he?![]()
tja, drankorgel dat ik ben.quote:
Komt goed.quote:
Je laat je baard staan? Ik weet niet of dat wel bij je past...quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zat op een vlucht met 30(!!!) kinderen en 6 babies
De babies heb ik voor de verandering totaal niets van gehoord.
De kinderen hadden allemaal ADHD en renden contstant door het vliegtuig, tegen mensen aanstotend. Want kinderen zijn compleet motorisch gestoord
Verzinnen jullie dat nou ter plekke?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar je kon er net niet bij, dus je leunde op één been
Maar de voet daarvan schoot uit en jij viel vol over me heen
![]()
Ik weet van niks, doe maarquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heeft er al iemand gebeld naar Bison bowling of zal ik dat vanavond doen?
VROOEEEEMquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag nog zo'n auto gezien:
[afbeelding]
Nee, en komt goed. Eerst wat avondeten warm maken, ik had geen zin meer om nog naar de supermarkt te gaan dus het wordt Chinees, want dat heb ik nog in de vriezer liggenquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Verzinnen jullie dat nou ter plekke?
[..]
Ik weet van niks, doe maar
Niet?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je laat je baard staan? Ik weet niet of dat wel bij je past...
Aston Martin DB7, snel en duurquote:
Leren jij, hup hup!quote:
* afdruipt...quote:
Chineesquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, en komt goed. Eerst wat avondeten warm maken, ik had geen zin meer om nog naar de supermarkt te gaan dus het wordt Chinees, want dat heb ik nog in de vriezer liggen
gooed ik verheug mij op de feestjes die gaan komenquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:01 schreef Nesle het volgende:
[..]
gooed ik verheug mij op de feestjes die gaan komen![]()
![]()
Nou, niet heel veel bijzonders hoor. Gewoon een prima dag, zoals iedere andere.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:15 schreef B.ertha het volgende:
Wat ist, TSE?
6quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal geen uitnodigingen gehad
Nederlands (40) en Engels (80).quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat voor toetsen zijn dat dan?
ben even uitbuikenquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel vakantie vierenFOKken vanaf kreta
Is dit geen oplossing dan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nederlands (40) en Engels (80).
Morgen, na de uitslag, maar das voor familie en buren enzo. Ook wel leuk, maar geen FEEST, vind ikquote:
Dirk-Jan is geweldig!quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:37 schreef Neleos het volgende:
Is dit geen oplossing dan?
Ik ben geslaagd mag ik nu ook komen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:50 schreef Nesle het volgende:
Ik ga samen met mijn zus ons huis openstellen voor alle mensen die we kennen en ook zijn geslaagd
Duurt nog even
Vind ik ook goedquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heb gezegd dat ik dat even moest overleggen... zullen we anders rond 20 uur doen? Kunnen we voor die tijd rustig eten
Als ik ga liggen lig ik eerst een half uur te hoesten en te draaienquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:14 schreef B.ertha het volgende:vervelend, misschien op bed gaan liggen met een boekje? Dan val je vanzelf in slaap en rust je toch
25 lessen van anderhalf uur?quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:15 schreef B.ertha het volgende:
1110 e voor 25 rijlessen+examen+eigenverklaring+theorie-cdrom, is dat redelijk? Lijkt me wel
Dan kun je bijkopen, voor 38 e per les (25*38+20+180+12,50 en dan 50 korting voor het pakket)quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:16 schreef Etcetera het volgende:
euh...
ik heb geen ideeik heb m'n rijbewijs gekregen voor m'n verjaardag
je hebt alleen wel een probleem (denk ik) alsje meer dan 25 lessen nodig hebt
1 uur, dus je neemt er 2 achter elkaar. Mijn broer had hem ook, net als veel mensen uit de omgeving, maar ik weet niet zeker of ik zo van hem gecharmeerd benquote:
25 uur is weinig, dan moet je wel wat talent/ervaring hebben, zoals ikquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
1 uur, dus je neemt er 2 achter elkaar. Mijn broer had hem ook, net als veel mensen uit de omgeving, maar ik weet niet zeker of ik zo van hem gecharmeerd ben
opschepperquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
25 uur is weinig, dan moet je wel wat talent/ervaring hebben, zoals ik![]()
Echt? Mijn broer had het pakket van 15 lessen en kon toen makkelijk slagen (dat hij dat niet deed, kwam door omstandigheden)quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
25 uur is weinig, dan moet je wel wat talent/ervaring hebben, zoals ik![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:18 schreef Etcetera het volgende:
STERF EEN EENZAME, PIJNLIJKE, LANGZAME, MEDIASTILLE DOOD, PARIS HILTON!!!
40 binnen een jaar? nog geen les per week dus! Dat is weinigquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
opschepper
ik heb uiteindelijk binnen een jaar mijn rijbewijs gehaaldda's een les of 40
sorryquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
opschepper
Staat niet zichtbaar in je profiel, maar achter de schermen, voor Fok dus, welquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:20 schreef CliniClone het volgende:
Help!
Ik ben het, TSE. Ik probeerde net wat in mijn profiel te wijzigen (is wel gelukt overigens), en sindsdien kan ik niet meer inloggen (user/passwordcombinatie onjuist). Nu staat er dat ze een nieuw password naar het e-mailadres in mijn profiel hebben gemaild, maar daar staat helemaal geen mailadres in...
Wat moet ik nu doen?
ik heb 'm exact in 11 maanden gehaaldquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
40 binnen een jaar? nog geen les per week dus! Dat is weinig
oftewel: PB een aanwezige adminquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Staat niet zichtbaar in je profiel, maar achter de schermen, voor Fok dus, wel
oh dat kan wel kloppen zo'n beetjequote:Op woensdag 13 juni 2007 23:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
sorry![]()
Maar gemiddeld ligt geloof ik op 35
Ik heb het ook binnen een jaar gehaald, maar wel met een kleine 90 lessen en 4 examens.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:20 schreef Etcetera het volgende:
opschepper
Hij zegt gem 29-30quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
sorry![]()
Maar gemiddeld ligt geloof ik op 35
Motor?! Stoerquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:23 schreef CliniClone het volgende:
[..]
Ik heb het ook binnen een jaar gehaald, maar wel met een kleine 90 lessen en 4 examens.
Mijn motorrijbewijs had ik wel binnen 20 lessen in één keer.![]()
Maar ik had een of ander gaar hotmailadres opgegeven, wat allang niet meer werkt...quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:22 schreef Etcetera het volgende:
oftewel: PB een aanwezige admindan komt het wel goed
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oftewel: PB een aanwezige admindan komt het wel goed
PMquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:24 schreef CliniClone het volgende:
[..]
Maar ik had een of ander gaar hotmailadres opgegeven, wat allang niet meer werkt...
En wat is PB?
Heb na het behalen een paar keer gereden, de laatste keer was ruim 3 jaar geleden...quote:
Je wilt graag een permban?quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:26 schreef Etcetera het volgende:
hoe ik nou weer op PB kom
en prison break kijk ik niet
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:27 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ga een half uurtje hoesten en daarna lekker slapen
nee ook niet bepaaldquote:
hoestse slaapsequote:Op woensdag 13 juni 2007 23:27 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ga een half uurtje hoesten en daarna lekker slapen
TSEquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee ook niet bepaald
alhoewel ik nog wel een kloon heb liggen
wie ben jij eigenlijk![]()
wauwie!quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:30 schreef Etcetera het volgende:
ik geloof dat ik een 'BN'er' heb gespot in Groningen vandaagJoost Marsman van IOS
voor de onwetenden: [afbeelding]
Geduld is een schone zaakquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:30 schreef CliniClone het volgende:
Er is geen enkele FA aanwezig...
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
wauwie!
Ik heb thomas acda ooit gezienDe broer van prins Charles (de hand geschud)
en bastiaan ragas
![]()
Lebbis en Jansen en nog wat cabaretiers schijnen in onze slagerij te zijn geweest en een wereldkampioen dartenquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]tof
de broer![]()
![]()
ook tof
ik weet het niet zeker hoor, maar hij kwam me heel bekend voor en het eerste wat me te binnen schoot was 'IOS'
heb het maar niet gevraagd, ook zo lullig
Na ruim 3,5 jaar en 15.000 posts word ik lichtelijk neurotisch als er iets met mijn account gebeurt...quote:
tofquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Lebbis en Jansen en nog wat cabaretiers schijnen in onze slagerij te zijn geweest en een wereldkampioen darten
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:41 schreef CliniClone het volgende:
[..]
Na ruim 3,5 jaar en 15.000 posts word ik lichtelijk neurotisch als er iets met mijn account gebeurt...![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:40 schreef B.ertha het volgende:
Mijn ex werd weggestuurd bij Balkenende omdat zijn groep (en hij) er bedreigend uitzagenHij is echt een doetje, net als die vrienden, doen geen vlieg kwaad
Jochem van Gelder is de volle neef van mijn Nederlands leraresquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
tofcabaret
ik heb handtekeningen van Erwin en Ronald Koeman en nog een hele zoot FC Barcelona spelers van een jaar of 10 geledenen heb Jochem van Gelder ook wel eens gezien
Nah, ze waren lichtelijk (behoorlijk) alternatiefquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik weet wel hoe dat gaat in die hersen: Groep jongeren - hangjongeren - vervelend - WEG WEG WEG
kan ik me enigszins voorstellen hoe stom dat ook klinktquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:41 schreef CliniClone het volgende:
[..]
Na ruim 3,5 jaar en 15.000 posts word ik lichtelijk neurotisch als er iets met mijn account gebeurt...![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
kan ik me enigszins voorstellen hoe stom dat ook klinkt
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Jochem van Gelder is de volle neef van mijn Nederlands lerares![]()
oh dan ging het:quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nah, ze waren lichtelijk (behoorlijk) alternatief
Dubbel zo hard weg?quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
oh dan ging het:
Groep jongeren - alternatief - herrieschoppersdrugsgebruikersalcoholisten = WEGWEGWEGWEGWEGWEG
Hmm, ik vind mezelf nu behoorlijk triest; ik loop me op te winden over een internetaccount terwijl ik eigenlijk mijn bedje in zou moeten duiken om tegen Vriendlief aan te kruipen...quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:42 schreef Etcetera het volgende:
kan ik me enigszins voorstellen hoe stom dat ook klinkt
Ik ken het, als iets tegenzit, moet dat éérst opgelost wordenquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:50 schreef CliniClone het volgende:
[..]
Hmm, ik vind mezelf nu behoorlijk triest; ik loop me op te winden over een internetaccount terwijl ik eigenlijk mijn bedje in zou moeten duiken om tegen Vriendlief aan te kruipen...
heb je die passmailer al gebruikt (te lui om terug te lezen) dan zou ik ook ff wachtenquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:50 schreef CliniClone het volgende:
[..]
Hmm, ik vind mezelf nu behoorlijk triest; ik loop me op te winden over een internetaccount terwijl ik eigenlijk mijn bedje in zou moeten duiken om tegen Vriendlief aan te kruipen...
quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:23 schreef Etcetera het volgende:
jeeejwelkom terug TSE
we hebben je gemist
maar alles is goed gegaan
jeeeej
Waarom was je gebanned dan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ha! Mailtje gehad van Yvonne, en je ziet het; ik ben er weer!
Aah...dat heb ik ook een keer gedaanquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:27 schreef Nembrionic het volgende:
Aah...dat heb ik ook een keer gedaan
Ah..nou ik wel dusquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Uiteraard heb ik geen tubgirl gepost, ik was ook niet gebanned. Ik had gewoon iets doms gedaan waardoor ik niet meer kon inloggen...
Shame on youquote:
Ik ben er dus ook voor gestraftquote:
quote:
Ik hoop toch wel dat ik gebeld word, anders weet ik niet of ik geslaagd ben.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:15 schreef Etcetera het volgende:
worden jullie gebeld? of juist niet?
Opmerkelijk genoeg heb ik nergens last van. Niet gespannen, niet nerveus, helemaal niks..quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zag al een heleboel tassen aan vlaggen hangen vanochtend, werd er plaatsvervangend blij van
komt nog welquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:31 schreef geenaam het volgende:
[..]
Opmerkelijk genoeg heb ik nergens last van. Niet gespannen, niet nerveus, helemaal niks..![]()
Voor hoelaat bellen ze als je niet geslaagd bent?quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:16 schreef B.ertha het volgende:
Alleen als ik gezakt ben
quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zag al een heleboel tassen aan vlaggen hangen vanochtend, werd er plaatsvervangend blij van
tussen 5 en 6quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Voor hoelaat bellen ze als je niet geslaagd bent?
Ik heb ook helemaal nergens last van. Gisteren: "Succes morgen he!" Huh, waarmee dan? Ohquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
komt nog welals het half 5 is ga je 'm knijpen
Zou best wel eens kunnen jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:36 schreef Yurithemaster het volgende:
B.ertha ga jij trouwens samen met sheep in de trein naar utrecht?
Wat is dat nou voor vreemde tijd danquote:
dat is sowieso stom om te zeggenquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal nergens last van. Gisteren: "Succes morgen he!" Huh, waarmee dan? Oh![]()
Precies jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat is sowieso stom om te zeggenalsof je er nu nog iets aan kunt veranderen
Als schapen in de trein mogen dan hequote:
Waar is jouw groepje dan wel? of zijn wij jouw groepjequote:Op donderdag 14 juni 2007 12:58 schreef B.ertha het volgende:
Mijn klas heeft een paar groepjes, maar dat zijn niet echt mijn groepjes
quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waar is jouw groepje dan wel? of zijn wij jouw groepje![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:07 schreef Nesle het volgende:
. Ik zit al 2 jaar bij ze in de klas maar ik heb nog nooit gesproken met ze. Zijn ook super verlegen enzo, best jammer.
Had ik ook. Ik heb mensen in mijn klas waar ik nog steeds niet de naam van weet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:07 schreef Nesle het volgende:
Behalve 4 leerlingen want die zeggen nooooooooooooooooooooooit wat. Ik zit al 2 jaar bij ze in de klas maar ik heb nog nooit gesproken met ze. Zijn ook super verlegen enzo, best jammer.
Eigen schuld vind ik niet, ik werd vroeger gepest door een deel van de groep waar ik nu nog niet goed mee kan, vind je het dan raar dat ik terughoudend ben in de klas? Daarbuiten is dat namelijk helemaal niet, of als we alleen met de natuurkunde-groep zitten. Dat weet ook iedereen van die groepquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
dat is best triest voor ze
(en hun eigen schuld)
ik zat meer bij de havo'ers op een gegeven moment
dan zou ik ook niks zeggen hoorquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Eigen schuld vind ik niet, ik werd vroeger gepest door een deel van de groep waar ik nu nog niet goed mee kan, vind je het dan raar dat ik terughoudend ben in de klas? Daarbuiten is dat namelijk helemaal niet, of als we alleen met de natuurkunde-groep zitten. Dat weet ook iedereen van die groep
ow, tsja, misschien zijn ze bang dat het nu al te laat is?quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:19 schreef Nesle het volgende:
Ja, maar die vier van mij worden helemaal niet gepest.
Ze zeggen gewoon niks en zijn echt super verlegen. Als ze zich wat leuker opstellen () zouden ze misschien wat meer in de groep liggen.
Hier ook wel, maar ongemerkt kunnen kinderen behoorlijk gemeen zijn hoorquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:22 schreef geenaam het volgende:
Bij ons op school word eigenlijk haast niet gepest. Er zijn nooit vechtpartijen ofzo..Best een veilige school eigenlijk
here I am vind ik sowieso een mooi nummerquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:26 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb een prachtig lied gevonden, een andere versie van Here I Am. Begin is niet zo geweldig, vanaf 2.30 minuten wordt het echt indrukwekkend:
HereIAm-anders.mp3
Als ze dit zouden gebruiken in een film, zou zitten te janken hoor
is ook echt welquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
here I am vind ik sowieso een mooi nummer
@ Nesle: bahlijkt me niet echt tof
zijn de daders gepakt?
het idee is leukquote:
Ik ben er nu een kleine 6 maanden weg, ben nog 2 keer langsgegaan. Ik spreek eigenlijk nog maar 1 oudcollega, maar heb ook absoluut geen behoefte aan de anderen...quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:13 schreef Etcetera het volgende:
dat vind ik leuk als docenten aan hun vorige leerlingen denkenheb je nog contact met de leerlingen of de oud-collega's? zodat je het te weten kunt komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |