geen idee verderquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ja hihi, dat lijkt me wel makkelijk trouwens, maandag wasdag, dinsdag strijkdag..... prima! Woensdag gehaktdag.... wat is er nog meer eigenlijk?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op dat moment wist ik je bent van mij
Je bent de allermooiste van de hele slijterij
Kon je niet om een voorbeeld te stellen één van die kinderen ff het vliegtuig uitgooien? Dan schreeuw je er achter aan dat de volgende die nog door het vliegtuig rent er ook uitgaat, en dan is er niks meer aan de handquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zat op een vlucht met 30(!!!) kinderen en 6 babies
De babies heb ik voor de verandering totaal niets van gehoord.
De kinderen hadden allemaal ADHD en renden contstant door het vliegtuig, tegen mensen aanstotend. Want kinderen zijn compleet motorisch gestoord
Nou, ik heb de knul die een relatie met mijn schouder en knie wilde beginnen vriendelijk verzocht een paar meter verderop te gaan rennenquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:03 schreef geenaam het volgende:
[..]
Kon je niet om een voorbeeld te stellen één van die kinderen ff het vliegtuig uitgooien? Dan schreeuw je er achter aan dat de volgende die nog door het vliegtuig rent er ook uitgaat, en dan is er niks meer aan de hand![]()
Je bent ook veel te lief voor die duivelse beesten..quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, ik heb de knul die een relatie met mijn schouder en knie wilde beginnen vriendelijk verzocht een paar meter verderop te gaan rennen
I agreequote:Op woensdag 13 juni 2007 18:36 schreef Etcetera het volgende:
ik kan soms zo'n hekel aan die koters hebben
vandaag ook, zat in de bus van zernike naar cs, stapt een schoolklas in. en gillen. schreeuwen. door de bus struinen
bah
dat ze wat actiever zijn snap ik wel, maar dat geschreeuw is bloody irritating![]()
Want ik luister naar m'n lustenquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
En in je hand een mandje met daarin een fles Florijn
Maar geen tequila meer en ook geen rode wijn![]()
Na diverse uren van een vloeiend samenzijnquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Want ik luister naar m'n lusten
Maar jij lustte nog veel meer
Je schonk toen nog eens in en ik weet nog dat je zeiquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Na diverse uren van een vloeiend samenzijn
Vond jij de tijd nu rijp voor het kruikje rode wijn
*hips*
![]()
Maar je kon er net niet bij, dus je leunde op één beenquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je schonk toen nog eens in en ik weet nog dat je zei
Op de lusten van de liefde van die oude slijterij
Dat zie ik jou nog wel doen ookquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar je kon er net niet bij, dus je leunde op één been
Maar de voet daarvan schoot uit en jij viel over me heen
![]()
Moet je me ook niet zo dronken voeren.quote:
Ah, dus je was stiekem Long Island Ice Tea aan het drinken he?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Moet je me ook niet zo dronken voeren.![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah, dus je was stiekem Long Island Ice Tea aan het drinken he?![]()
tja, drankorgel dat ik ben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |