Kon je niet om een voorbeeld te stellen één van die kinderen ff het vliegtuig uitgooien? Dan schreeuw je er achter aan dat de volgende die nog door het vliegtuig rent er ook uitgaat, en dan is er niks meer aan de handquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zat op een vlucht met 30(!!!) kinderen en 6 babies
De babies heb ik voor de verandering totaal niets van gehoord.
De kinderen hadden allemaal ADHD en renden contstant door het vliegtuig, tegen mensen aanstotend. Want kinderen zijn compleet motorisch gestoord
Nou, ik heb de knul die een relatie met mijn schouder en knie wilde beginnen vriendelijk verzocht een paar meter verderop te gaan rennenquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:03 schreef geenaam het volgende:
[..]
Kon je niet om een voorbeeld te stellen één van die kinderen ff het vliegtuig uitgooien? Dan schreeuw je er achter aan dat de volgende die nog door het vliegtuig rent er ook uitgaat, en dan is er niks meer aan de hand![]()
Je bent ook veel te lief voor die duivelse beesten..quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, ik heb de knul die een relatie met mijn schouder en knie wilde beginnen vriendelijk verzocht een paar meter verderop te gaan rennen
I agreequote:Op woensdag 13 juni 2007 18:36 schreef Etcetera het volgende:
ik kan soms zo'n hekel aan die koters hebben
vandaag ook, zat in de bus van zernike naar cs, stapt een schoolklas in. en gillen. schreeuwen. door de bus struinen
bah
dat ze wat actiever zijn snap ik wel, maar dat geschreeuw is bloody irritating![]()
Want ik luister naar m'n lustenquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
En in je hand een mandje met daarin een fles Florijn
Maar geen tequila meer en ook geen rode wijn![]()
Na diverse uren van een vloeiend samenzijnquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Want ik luister naar m'n lusten
Maar jij lustte nog veel meer
Je schonk toen nog eens in en ik weet nog dat je zeiquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Na diverse uren van een vloeiend samenzijn
Vond jij de tijd nu rijp voor het kruikje rode wijn
*hips*
![]()
Maar je kon er net niet bij, dus je leunde op één beenquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je schonk toen nog eens in en ik weet nog dat je zei
Op de lusten van de liefde van die oude slijterij
Dat zie ik jou nog wel doen ookquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar je kon er net niet bij, dus je leunde op één been
Maar de voet daarvan schoot uit en jij viel over me heen
![]()
Moet je me ook niet zo dronken voeren.quote:
Ah, dus je was stiekem Long Island Ice Tea aan het drinken he?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Moet je me ook niet zo dronken voeren.![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah, dus je was stiekem Long Island Ice Tea aan het drinken he?![]()
tja, drankorgel dat ik ben.quote:
Komt goed.quote:
Je laat je baard staan? Ik weet niet of dat wel bij je past...quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zat op een vlucht met 30(!!!) kinderen en 6 babies
De babies heb ik voor de verandering totaal niets van gehoord.
De kinderen hadden allemaal ADHD en renden contstant door het vliegtuig, tegen mensen aanstotend. Want kinderen zijn compleet motorisch gestoord
Verzinnen jullie dat nou ter plekke?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar je kon er net niet bij, dus je leunde op één been
Maar de voet daarvan schoot uit en jij viel vol over me heen
![]()
Ik weet van niks, doe maarquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heeft er al iemand gebeld naar Bison bowling of zal ik dat vanavond doen?
VROOEEEEMquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag nog zo'n auto gezien:
[afbeelding]
Nee, en komt goed. Eerst wat avondeten warm maken, ik had geen zin meer om nog naar de supermarkt te gaan dus het wordt Chinees, want dat heb ik nog in de vriezer liggenquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Verzinnen jullie dat nou ter plekke?
[..]
Ik weet van niks, doe maar
Niet?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je laat je baard staan? Ik weet niet of dat wel bij je past...
Aston Martin DB7, snel en duurquote:
Leren jij, hup hup!quote:
* afdruipt...quote:
Chineesquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, en komt goed. Eerst wat avondeten warm maken, ik had geen zin meer om nog naar de supermarkt te gaan dus het wordt Chinees, want dat heb ik nog in de vriezer liggen
gooed ik verheug mij op de feestjes die gaan komenquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:01 schreef Nesle het volgende:
[..]
gooed ik verheug mij op de feestjes die gaan komen![]()
![]()
Nou, niet heel veel bijzonders hoor. Gewoon een prima dag, zoals iedere andere.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:15 schreef B.ertha het volgende:
Wat ist, TSE?
6quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal geen uitnodigingen gehad
Nederlands (40) en Engels (80).quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat voor toetsen zijn dat dan?
ben even uitbuikenquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel vakantie vierenFOKken vanaf kreta
Is dit geen oplossing dan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nederlands (40) en Engels (80).
Morgen, na de uitslag, maar das voor familie en buren enzo. Ook wel leuk, maar geen FEEST, vind ikquote:
Dirk-Jan is geweldig!quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:37 schreef Neleos het volgende:
Is dit geen oplossing dan?
Ik ben geslaagd mag ik nu ook komen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:50 schreef Nesle het volgende:
Ik ga samen met mijn zus ons huis openstellen voor alle mensen die we kennen en ook zijn geslaagd
Duurt nog even
Vind ik ook goedquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heb gezegd dat ik dat even moest overleggen... zullen we anders rond 20 uur doen? Kunnen we voor die tijd rustig eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |