Als ik ga liggen lig ik eerst een half uur te hoesten en te draaienquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:14 schreef B.ertha het volgende:vervelend, misschien op bed gaan liggen met een boekje? Dan val je vanzelf in slaap en rust je toch
25 lessen van anderhalf uur?quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:15 schreef B.ertha het volgende:
1110 e voor 25 rijlessen+examen+eigenverklaring+theorie-cdrom, is dat redelijk? Lijkt me wel
Dan kun je bijkopen, voor 38 e per les (25*38+20+180+12,50 en dan 50 korting voor het pakket)quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:16 schreef Etcetera het volgende:
euh...
ik heb geen ideeik heb m'n rijbewijs gekregen voor m'n verjaardag
je hebt alleen wel een probleem (denk ik) alsje meer dan 25 lessen nodig hebt
1 uur, dus je neemt er 2 achter elkaar. Mijn broer had hem ook, net als veel mensen uit de omgeving, maar ik weet niet zeker of ik zo van hem gecharmeerd benquote:
25 uur is weinig, dan moet je wel wat talent/ervaring hebben, zoals ikquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
1 uur, dus je neemt er 2 achter elkaar. Mijn broer had hem ook, net als veel mensen uit de omgeving, maar ik weet niet zeker of ik zo van hem gecharmeerd ben
opschepperquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
25 uur is weinig, dan moet je wel wat talent/ervaring hebben, zoals ik![]()
Echt? Mijn broer had het pakket van 15 lessen en kon toen makkelijk slagen (dat hij dat niet deed, kwam door omstandigheden)quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
25 uur is weinig, dan moet je wel wat talent/ervaring hebben, zoals ik![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:18 schreef Etcetera het volgende:
STERF EEN EENZAME, PIJNLIJKE, LANGZAME, MEDIASTILLE DOOD, PARIS HILTON!!!
40 binnen een jaar? nog geen les per week dus! Dat is weinigquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
opschepper
ik heb uiteindelijk binnen een jaar mijn rijbewijs gehaaldda's een les of 40
sorryquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
opschepper
Staat niet zichtbaar in je profiel, maar achter de schermen, voor Fok dus, welquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:20 schreef CliniClone het volgende:
Help!
Ik ben het, TSE. Ik probeerde net wat in mijn profiel te wijzigen (is wel gelukt overigens), en sindsdien kan ik niet meer inloggen (user/passwordcombinatie onjuist). Nu staat er dat ze een nieuw password naar het e-mailadres in mijn profiel hebben gemaild, maar daar staat helemaal geen mailadres in...
Wat moet ik nu doen?
ik heb 'm exact in 11 maanden gehaaldquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
40 binnen een jaar? nog geen les per week dus! Dat is weinig
oftewel: PB een aanwezige adminquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Staat niet zichtbaar in je profiel, maar achter de schermen, voor Fok dus, wel
oh dat kan wel kloppen zo'n beetjequote:Op woensdag 13 juni 2007 23:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
sorry![]()
Maar gemiddeld ligt geloof ik op 35
Ik heb het ook binnen een jaar gehaald, maar wel met een kleine 90 lessen en 4 examens.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:20 schreef Etcetera het volgende:
opschepper
Hij zegt gem 29-30quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
sorry![]()
Maar gemiddeld ligt geloof ik op 35
Motor?! Stoerquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:23 schreef CliniClone het volgende:
[..]
Ik heb het ook binnen een jaar gehaald, maar wel met een kleine 90 lessen en 4 examens.
Mijn motorrijbewijs had ik wel binnen 20 lessen in één keer.![]()
Maar ik had een of ander gaar hotmailadres opgegeven, wat allang niet meer werkt...quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:22 schreef Etcetera het volgende:
oftewel: PB een aanwezige admindan komt het wel goed
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oftewel: PB een aanwezige admindan komt het wel goed
PMquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:24 schreef CliniClone het volgende:
[..]
Maar ik had een of ander gaar hotmailadres opgegeven, wat allang niet meer werkt...
En wat is PB?
Heb na het behalen een paar keer gereden, de laatste keer was ruim 3 jaar geleden...quote:
Je wilt graag een permban?quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:26 schreef Etcetera het volgende:
hoe ik nou weer op PB kom
en prison break kijk ik niet
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:27 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ga een half uurtje hoesten en daarna lekker slapen
nee ook niet bepaaldquote:
hoestse slaapsequote:Op woensdag 13 juni 2007 23:27 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ga een half uurtje hoesten en daarna lekker slapen
TSEquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee ook niet bepaald
alhoewel ik nog wel een kloon heb liggen
wie ben jij eigenlijk![]()
wauwie!quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:30 schreef Etcetera het volgende:
ik geloof dat ik een 'BN'er' heb gespot in Groningen vandaagJoost Marsman van IOS
voor de onwetenden: [afbeelding]
Geduld is een schone zaakquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:30 schreef CliniClone het volgende:
Er is geen enkele FA aanwezig...
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
wauwie!
Ik heb thomas acda ooit gezienDe broer van prins Charles (de hand geschud)
en bastiaan ragas
![]()
Lebbis en Jansen en nog wat cabaretiers schijnen in onze slagerij te zijn geweest en een wereldkampioen dartenquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]tof
de broer![]()
![]()
ook tof
ik weet het niet zeker hoor, maar hij kwam me heel bekend voor en het eerste wat me te binnen schoot was 'IOS'
heb het maar niet gevraagd, ook zo lullig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |