oh dat kan wel kloppen zo'n beetjequote:Op woensdag 13 juni 2007 23:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
sorry![]()
Maar gemiddeld ligt geloof ik op 35
Ik heb het ook binnen een jaar gehaald, maar wel met een kleine 90 lessen en 4 examens.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:20 schreef Etcetera het volgende:
opschepper
ik heb uiteindelijk binnen een jaar mijn rijbewijs gehaaldda's een les of 40
Hij zegt gem 29-30quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
sorry![]()
Maar gemiddeld ligt geloof ik op 35
Motor?! Stoerquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:23 schreef CliniClone het volgende:
[..]
Ik heb het ook binnen een jaar gehaald, maar wel met een kleine 90 lessen en 4 examens.
Mijn motorrijbewijs had ik wel binnen 20 lessen in één keer.![]()
Maar ik had een of ander gaar hotmailadres opgegeven, wat allang niet meer werkt...quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:22 schreef Etcetera het volgende:
oftewel: PB een aanwezige admindan komt het wel goed
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oftewel: PB een aanwezige admindan komt het wel goed
PMquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:24 schreef CliniClone het volgende:
[..]
Maar ik had een of ander gaar hotmailadres opgegeven, wat allang niet meer werkt...
En wat is PB?
Heb na het behalen een paar keer gereden, de laatste keer was ruim 3 jaar geleden...quote:
Je wilt graag een permban?quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:26 schreef Etcetera het volgende:
hoe ik nou weer op PB kom
en prison break kijk ik niet
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:27 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ga een half uurtje hoesten en daarna lekker slapen
nee ook niet bepaaldquote:
hoestse slaapsequote:Op woensdag 13 juni 2007 23:27 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ga een half uurtje hoesten en daarna lekker slapen
TSEquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee ook niet bepaald
alhoewel ik nog wel een kloon heb liggen
wie ben jij eigenlijk![]()
wauwie!quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:30 schreef Etcetera het volgende:
ik geloof dat ik een 'BN'er' heb gespot in Groningen vandaagJoost Marsman van IOS
voor de onwetenden: [afbeelding]
Geduld is een schone zaakquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:30 schreef CliniClone het volgende:
Er is geen enkele FA aanwezig...
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
wauwie!
Ik heb thomas acda ooit gezienDe broer van prins Charles (de hand geschud)
en bastiaan ragas
![]()
Lebbis en Jansen en nog wat cabaretiers schijnen in onze slagerij te zijn geweest en een wereldkampioen dartenquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]tof
de broer![]()
![]()
ook tof
ik weet het niet zeker hoor, maar hij kwam me heel bekend voor en het eerste wat me te binnen schoot was 'IOS'
heb het maar niet gevraagd, ook zo lullig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |