Als ik ga liggen lig ik eerst een half uur te hoesten en te draaienquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:14 schreef B.ertha het volgende:vervelend, misschien op bed gaan liggen met een boekje? Dan val je vanzelf in slaap en rust je toch
25 lessen van anderhalf uur?quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:15 schreef B.ertha het volgende:
1110 e voor 25 rijlessen+examen+eigenverklaring+theorie-cdrom, is dat redelijk? Lijkt me wel
Dan kun je bijkopen, voor 38 e per les (25*38+20+180+12,50 en dan 50 korting voor het pakket)quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:16 schreef Etcetera het volgende:
euh...
ik heb geen ideeik heb m'n rijbewijs gekregen voor m'n verjaardag
je hebt alleen wel een probleem (denk ik) alsje meer dan 25 lessen nodig hebt
1 uur, dus je neemt er 2 achter elkaar. Mijn broer had hem ook, net als veel mensen uit de omgeving, maar ik weet niet zeker of ik zo van hem gecharmeerd benquote:
25 uur is weinig, dan moet je wel wat talent/ervaring hebben, zoals ikquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
1 uur, dus je neemt er 2 achter elkaar. Mijn broer had hem ook, net als veel mensen uit de omgeving, maar ik weet niet zeker of ik zo van hem gecharmeerd ben
opschepperquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
25 uur is weinig, dan moet je wel wat talent/ervaring hebben, zoals ik![]()
Echt? Mijn broer had het pakket van 15 lessen en kon toen makkelijk slagen (dat hij dat niet deed, kwam door omstandigheden)quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
25 uur is weinig, dan moet je wel wat talent/ervaring hebben, zoals ik![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:18 schreef Etcetera het volgende:
STERF EEN EENZAME, PIJNLIJKE, LANGZAME, MEDIASTILLE DOOD, PARIS HILTON!!!
40 binnen een jaar? nog geen les per week dus! Dat is weinigquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
opschepper
ik heb uiteindelijk binnen een jaar mijn rijbewijs gehaaldda's een les of 40
sorryquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
opschepper
ik heb uiteindelijk binnen een jaar mijn rijbewijs gehaaldda's een les of 40
Staat niet zichtbaar in je profiel, maar achter de schermen, voor Fok dus, welquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:20 schreef CliniClone het volgende:
Help!
Ik ben het, TSE. Ik probeerde net wat in mijn profiel te wijzigen (is wel gelukt overigens), en sindsdien kan ik niet meer inloggen (user/passwordcombinatie onjuist). Nu staat er dat ze een nieuw password naar het e-mailadres in mijn profiel hebben gemaild, maar daar staat helemaal geen mailadres in...
Wat moet ik nu doen?
ik heb 'm exact in 11 maanden gehaaldquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
40 binnen een jaar? nog geen les per week dus! Dat is weinig
oftewel: PB een aanwezige adminquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Staat niet zichtbaar in je profiel, maar achter de schermen, voor Fok dus, wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |