Na ruim 3,5 jaar en 15.000 posts word ik lichtelijk neurotisch als er iets met mijn account gebeurt...quote:
tofquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Lebbis en Jansen en nog wat cabaretiers schijnen in onze slagerij te zijn geweest en een wereldkampioen darten
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:41 schreef CliniClone het volgende:
[..]
Na ruim 3,5 jaar en 15.000 posts word ik lichtelijk neurotisch als er iets met mijn account gebeurt...![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:40 schreef B.ertha het volgende:
Mijn ex werd weggestuurd bij Balkenende omdat zijn groep (en hij) er bedreigend uitzagenHij is echt een doetje, net als die vrienden, doen geen vlieg kwaad
Jochem van Gelder is de volle neef van mijn Nederlands leraresquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
tofcabaret
ik heb handtekeningen van Erwin en Ronald Koeman en nog een hele zoot FC Barcelona spelers van een jaar of 10 geledenen heb Jochem van Gelder ook wel eens gezien
Nah, ze waren lichtelijk (behoorlijk) alternatiefquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik weet wel hoe dat gaat in die hersen: Groep jongeren - hangjongeren - vervelend - WEG WEG WEG
kan ik me enigszins voorstellen hoe stom dat ook klinktquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:41 schreef CliniClone het volgende:
[..]
Na ruim 3,5 jaar en 15.000 posts word ik lichtelijk neurotisch als er iets met mijn account gebeurt...![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
kan ik me enigszins voorstellen hoe stom dat ook klinkt
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Jochem van Gelder is de volle neef van mijn Nederlands lerares![]()
oh dan ging het:quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nah, ze waren lichtelijk (behoorlijk) alternatief
Dubbel zo hard weg?quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
oh dan ging het:
Groep jongeren - alternatief - herrieschoppersdrugsgebruikersalcoholisten = WEGWEGWEGWEGWEGWEG
Hmm, ik vind mezelf nu behoorlijk triest; ik loop me op te winden over een internetaccount terwijl ik eigenlijk mijn bedje in zou moeten duiken om tegen Vriendlief aan te kruipen...quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:42 schreef Etcetera het volgende:
kan ik me enigszins voorstellen hoe stom dat ook klinkt
Ik ken het, als iets tegenzit, moet dat éérst opgelost wordenquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:50 schreef CliniClone het volgende:
[..]
Hmm, ik vind mezelf nu behoorlijk triest; ik loop me op te winden over een internetaccount terwijl ik eigenlijk mijn bedje in zou moeten duiken om tegen Vriendlief aan te kruipen...
heb je die passmailer al gebruikt (te lui om terug te lezen) dan zou ik ook ff wachtenquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:50 schreef CliniClone het volgende:
[..]
Hmm, ik vind mezelf nu behoorlijk triest; ik loop me op te winden over een internetaccount terwijl ik eigenlijk mijn bedje in zou moeten duiken om tegen Vriendlief aan te kruipen...
quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:23 schreef Etcetera het volgende:
jeeejwelkom terug TSE
we hebben je gemist
maar alles is goed gegaan
jeeeej
Waarom was je gebanned dan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ha! Mailtje gehad van Yvonne, en je ziet het; ik ben er weer!
Aah...dat heb ik ook een keer gedaanquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:27 schreef Nembrionic het volgende:
Aah...dat heb ik ook een keer gedaan
Ah..nou ik wel dusquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Uiteraard heb ik geen tubgirl gepost, ik was ook niet gebanned. Ik had gewoon iets doms gedaan waardoor ik niet meer kon inloggen...
Shame on youquote:
Ik ben er dus ook voor gestraftquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |