Ben nog niet stemgerechtigd.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:40 schreef toma het volgende:
[..]
danku ik zoek nog sponsoren voor mn campagne ik PM mn Giro nummer wel
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:41 schreef gebruikersnaam het volgende:
nu nog een samenvatting van de onderschriften Toma
Tijd Voor de Puntentelling
geen tijd, ben druk met de studie bezigquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:41 schreef gebruikersnaam het volgende:
nu nog een samenvatting van de onderschriften Toma
Mijn onderschrift in de OP/bannerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:41 schreef Rumille het volgende:
Mijn foto in de OP ^^.
Ik welquote:
Jaawelquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:44 schreef toma het volgende:
[..]
dat wil niet zeggen dat je geen geld over kunt maken
quote:-denthemen-
-Foppe na afloop: "Nee ik had echt niet door dat het een wassenbeeld was"-
quote:--Schorpioen--
-W.A. "Zeg Foppe, wat vind je van mijn nieuwe oorbel ?"
Foppe" Ehhhhhhhhhhhh"-
quote:--gebruikersnaam
-Foppe: maxima 1-0 meer zat er niet in
Wim-lex: Ik zit er bij maxima ook niet meer in-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Rumille-
-Willem-Alexander: "Dus het is: 'Boetter, breeuh, en kriene cheese;
wa't dat net sissen kin, is kin opruchte Fries?' "
Foppe: "Nee, het is: 'Bûter, brea, en griene tsiis;
wa't dat net sizze kin, is gjin oprjochte Fries*.'
*Boter, roggebrood, en groene kaas;
wie dat niet kan zeggen, is geen oprechte Fries-
De leukste heb ik dus gemist omdat ik al bezig wasquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:50 schreef Thelonious het volgende:
[afbeelding]
Kale vent: "Zat hij niet een keer in Lingo? "
Dat heet de Vitessezuid113 prijsquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:00 schreef Rumille het volgende:
3e poedel....
Bestaat er niet een poedelprijs voor de meeste poedels ofzo...
Slijmslijmquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
Je bent dus tevreden over je heg bayswater?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:58 schreef Bayswater het volgende:
[..]
De leukste heb ik dus gemist omdat ik al bezig was![]()
Helemaal niet. Die twee zijn twee handen op 1 buikquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:06 schreef Rumille het volgende:
[..]
Komt alleen omdat hij langer meedoet.
Jouw geniale meesterbrein wordt gewoon niet begrepen. Het is niet anders.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:09 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Helemaal niet. Die twee zijn twee handen op 1 buik![]()
En ik dacht als plaatsgenoot dat ik daar ook een handje had liggen. Maar nee hoor. Weer genegeerd, mijn geniale onderschrift.
nog 1 poedel en ik sta boven je beschouw........quote:
Je had hem ook met Fatima Moreiro de Melo en Lieve van kessel moeten doen ipv Taekema.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:09 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Weer genegeerd, mijn geniale onderschrift.
Ja, die is al geweest.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[afbeelding]
Deze vind ik echt geniaal maar die is zeker al geweest?
Ik vond je leuk hoor!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:00 schreef Rumille het volgende:
3e poedel....
Bestaat er niet een poedelprijs voor de meeste poedels ofzo...
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:26 schreef Luco het volgende:
[afbeelding]
Johan stuurt Marco de verkeerde kant op!!
De "trek eens aan mijn vinger" grap vond ik te flauw...
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:32 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Trek eens aan zijn vinger!"
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:26 schreef Luco het volgende:
[afbeelding]
Johan stuurt Marco de verkeerde kant op!!
De "trek eens aan mijn vinger" grap vond ik te flauw...
Zelfde strekking?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:31 schreef Zjakkie het volgende:
[afbeelding]
Marco? Marcóóó!? Zie je die speler daar? Die doet het best goed, moet je ook eens oproepen! Waar ie speelt? Bij RBC geloof ik, hoezo?"
SpAm. ScHnOlLlLl!quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:36 schreef Bayswater het volgende:
Vergeten jullie deze 2 topics niet:
Adopteer *hier* een tourrenner #1: The return
GOOGLE VBL-Quiz #6
quote:-Rumille-
-"Die gast op m'n shirt, dat ben ik niet, die zit helemaal daaro"-
quote:-denthemen-
-Uno momento daro -
quote:-Gordon_Shumway-
-Ja, als je daar de overwinning zoekt, kom je hem vanzelf tegen.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-BonJovi-
-"Hey ARIE! Doe maar maar een broodje Haan"-
Had je die moeten posten he.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:42 schreef Bayswater het volgende:
Fijn, dacht nog ff tot 21.00 de tijd te hebben.![]()
Had een prachtonderschrift.
die je alsnog met ons mag delenquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:42 schreef Bayswater het volgende:
Fijn, dacht nog ff tot 21.00 de tijd te hebben.![]()
Had een prachtonderschrift.
Goedzo! Dan mag jij aan mijn vinger trekken!quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:47 schreef Rumille het volgende:
IK HEB PUNTJES!
Kijk nu ben ik blij. En nu ben ik de reserve-reserve-jurist en daardoor ben ik semi-semi-belangrijk en ik ben blij.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:49 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Goedzo! Dan mag jij aan mijn vinger trekken!
![]()
Laat dat denken maar aan der Meister overquote:
God toch?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:55 schreef Rumille het volgende:
Het was toch der Kaiser?
Als ik de jury was geweest had je gewonnen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:53 schreef BonJovi het volgende:
WHAHAH Poedel ik lachte me anders wel dood om me eigen.
Thanksquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:55 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Als ik de jury was geweest had je gewonnen.
alleen bij Mwanatabu niet, die moet hem nog ff aanpassenquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ziet iedereen de foto trouwens?
"boehoe, tvp's mogen niet in VBL"quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
Godver!Welke mod haalt steeds mijn tvp uit de topics weg, elke keer weer
Ik moet toch weten hoe het zit met de uitslag. Als ik in het vorige deel een onderschrift geplaatst heb, hoef ik toch niet weer hier hetzelfde onderschrift te posten!
Echt hèquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:45 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
"boehoe, tvp's mogen niet in VBL"
gejank
Erg strakquote:
quote:-Blawh-
-:JC: 'Dus jij bent god?'
DB: 'De mensen zeggen het'
JC: 'In Barcelona noemde men mij een godsgeschenk, daarom wil ik je namens alle catalanen bedanken dat je mij het geschapen.'
DB: 'Maar eeeuh... u bent veel ouder.'-
quote:-Maikalo-
-"Berg kampt met stalkers."-
quote:-TheVulture-
-Cruijff: "Kijk Dennis, jij hebt alleen maar de naam maar ik heb van alles een berg: prijzen, ervaring, uitstraling, charme en bescheidenheid. Trouwens, hoe voelt het om de beste voetballer ooit te ontmoeten?-
De opmaak is hier te vinden.quote:- Thomas87-
-"Pijpbeurt Dennis Bergkamp niet opgemerkt door Johan Cruyff.
-
bookmarksquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Echt hèWat een gelul! Alsof ik een fucking newbie ben hier. Mag dit topic niet terugvinden "daar heb je bookmarks voor" Ik kijk daar nooit!
Ik had precies hetzelfdequote:Op donderdag 14 juni 2007 18:39 schreef existenz het volgende:
Die laatste zin van -Blawh- maakt hem net wat minder goed wat mij betreft, zonder vond ik hem leuker, maar alsnog een verdiende derde stek.
Meest rechtse icoontje naast TT, voeg dit topic toe aan mijn bookmarks. Bovenaan heb je dan weer Bookmarks staan. Zelfde idee als TVP maar dan omslachtiger, volgens mij maakt niemand er gebruik van.quote:
Ik zet hem gelijk bij mn favorieten!quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hier kun je klagen over de slechte jury
Haha, ach, bijna nieuwe ronde dan kan ik misschien wel meedoen om de titelquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:14 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Ik zet hem gelijk bij mn favorieten!![]()
Had hem dan weggedacht.quote:
Gelukkig dat ik die niet heb gedaan. Ik wou eerst namelijk als onderschrift plaatsen: Hallo, men zegt dat jij god bent en god bevind zich boven ons allen. Hoe kunt u dan hier op de grond staan als u niet durft te vliegen.quote:De nummer drie was erg origineel, al moet ik zeggen dat er weinig vliegangstgrappen bijzaten, het was dus allemaal wel origineel.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:20 schreef Blawh het volgende:
[..]
Had hem dan weggedacht.
Petje af voor de jurering.![]()
Die is dan wel weer leukquote:Hallo, men zegt dat jij god bent en god bevind zich boven ons allen. Hoe kunt u dan hier op de grond staan als u niet durft te vliegen.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:36 schreef Bayswater het volgende:
Vergeten jullie deze 2 topics niet:
Adopteer *hier* een tourrenner #1: The return
GOOGLE VBL-Quiz #6
Tourrenner heb ik al geadopteerd, die Google-Quiz heb ik nog niet eerder gezien. Zal er binnenkort eens een begin mee maken.quote:
Heel scherp!quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:18 schreef BonJovi het volgende:
[afbeelding]
Hand van god duikt ook op bij Oranje
dan is Gio zeker het kindeke en die andere 2 Jozef en Mariaquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:18 schreef BonJovi het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:14 schreef Bayswater het volgende:
[afbeelding]
Sneijder middelpunt van feestvreugde
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:10 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
uitslag morgenavond rond de klok van 7 uur
quote:Hrvat
Colgate nieuwe sponsor oranje
quote:Maikalo
Gio en Ed voelen Landszaad
quote:BonJovi
De opmaak is hier te vinden.quote:Rumille
Van der Sar: 'Jongens, luister: Jong Oranje heeft zich geplaatst voor Peking! Geweldig toch'
Gio: 'Maar nu moeten wij beter presteren, want anders gaan ze nog negatiever over ons denken!'
Landzaat: 'Beter presteren? Hoe in vredesnaam?!'
Gio: 'Inderdaad, want Ruud gaat nu toch kiezen voor Peking in plaats van Wenen, dus aan hem hebben we toch niks'
Waar is Bayswaterquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:37 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Waren meerdere goeie inzendingen maar deze sprongen er voor mij wel uit, de poedel is voor Rumille omdat hele dialogen GEEN onderschrift zijn.
Vind hem leuker dan de Colgate grap. Maar smaken verschillen, is maar goed ookquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:47 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
staat er imo terecht niet in, het verveelt
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Vind hem leuker dan de Colgate grap. Maar smaken verschillen, is maar goed ook![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:53 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
![]()
we kunnen Rumille nu echt de nieuwe Vitessezuid noemen
Alleen kon ik om die van Vitessezuid vaak nog wel lachen, die van Rumille vind ik vaak ook echt niet leuk. Hij is wel makkelijk, als jury hoef je nooit lang over de poedel na te denken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:53 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
![]()
we kunnen Rumille nu echt de nieuwe Vitessezuid noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
Achteraan sluitenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:13 schreef Thelonious het volgende:
Ik wacht dan maar mee.
Je hield m op z'n kop, het is niet 01, maar 10.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:24 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik nummertje 1 had getrokken?
Klopt, maar dat geeft hem nog niet het recht om voor te trekkenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:24 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik nummertje 1 had getrokken?
whaha, die is geniaalquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:50 schreef BigFire het volgende:
tip: hier staat een goeie foto Bevestigde transfers deel 17
Wie van de driequote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:05 schreef ruud_fr het volgende:
[afbeelding]
De sheik wil graag z'n portemonee trekken voor deze spelers, echter de tasjesdief was hem te vlug af.
Hoezo verkeerd? Dit is HET topic!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:08 schreef Piles het volgende:
_verkeerde topic_
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:08 schreef Piles het volgende:
_verkeerde topic_
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:10 schreef Maikalo het volgende:
[afbeelding]
Tweede sjeik van rechts: Volgens mij hebben die kutmarrokanen weer aan mijn waterpijp gezeten.
stond er eerst niet dat ze stoned warenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:10 schreef Maikalo het volgende:
[afbeelding]
Tweede sjeik van rechts: Volgens mij hebben die kutmarrokanen weer aan mijn waterpijp gezeten.
Ik dacht dat Annie het wasquote:
-oeps foutje-quote:
quote:
Dat krijg je als je bij een goeie maat ook even wilt kijken of je in de prijzen bent gevallenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
stond er eerst niet dat ze stoned waren
Okquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:28 schreef Maikalo het volgende:
[..]
[..]
Dat krijg je als je bij een goeie maat ook even wilt kijken of je in de prijzen bent gevallen![]()
Tweedst![]()
Whaha dat kloptquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
BonJovi wint altijd wel wat, óf een poedel óf de eerste prijs![]()
Hopen dat ie vandaag een dagje niet geband is
En bedanktquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Alleen kon ik om die van Vitessezuid vaak nog wel lachen, die van Rumille vind ik vaak ook echt niet leuk. Hij is wel makkelijk, als jury hoef je nooit lang over de poedel na te denken.
Alstublieftquote:
sinds wanneer mag de poedelwinnaar een foto plaatsen?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:13 schreef Beschouw het volgende:
Vanavond pleiten. Een ander moet maar voor de foto zorgen.![]()
Uitslag sowieso lijkt me, van mij mag je ook wel de foto plaatsen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:31 schreef BonJovi het volgende:
Whahamaar mag ik nou ee nfoto plaatsen of moet ik de uitslag doen?
Ik heb ook gepost, aan het begin ergens.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:30 schreef BonJovi het volgende:
Ik doe de uitslag wel dus Gordon je kan gewoon posten
Hij is niet blijven hangen bij BonJovi, zeg maar dag tegen je podiumplaats.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik heb ook gepost, aan het begin ergens.
Ik begrijp het even niet?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:30 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij is niet blijven hangen bij BonJovi, zeg maar dag tegen je podiumplaats.![]()
![]()
Was gewoon een flauwe grap. Hij had nog niet gezien dat je al een onderschrift had geplaatst, daaruit maakte ik op dat die van jou niet was blijven hangen in zijn gedachten omdat hij hem niet leuk vond. Waarschijnlijk heeft hij ze gewoon nog niet allemaal gelezen.quote:
En daarom heb ik nu een dubbele inzendig. BonJovi, lees m'n eerste post dan maar, haal ik die ander weg.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:46 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dacht ik al, was gewoon een flauwe grap als het al de naam grap mag hebben.![]()
Dubbele post is geen punten hèquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En daarom heb ik nu een dubbele inzendig. BonJovi, lees m'n eerste post dan maar, haal ik die ander weg.
Flauwe grap![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En daarom heb ik nu een dubbele inzendig. BonJovi, lees m'n eerste post dan maar, haal ik die ander weg.
Flauwe grap![]()
![]()
quote:
Ja, ik ben aan het winnen en dan komen ze met complottenquote:
Tuurlijk, Het doel heiligt de middelen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, ik ben aan het winnen en dan komen ze met complotten![]()
Tussenlanding naar Valencia?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:03 schreef Bayswater het volgende:
Wat deed Sneijder trouwens nou weer daar in Qatar?
Een paar Sjeiks hebben Spanje gekochtquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:05 schreef Blawh het volgende:
[..]
Tuurlijk, Het doel heiligt de middelen.
[..]
Tussenlanding naar Valencia?
Wat sociaal weer van je Gordon.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Een paar Sjeiks hebben Spanje gekocht![]()
Ben er waarschijnlijk niet met de uitslag, mocht ik winnen mag Blawh of iemand anders een foto plaatsen![]()
Nadeel is alleen weer dat ik met deze inzending niet echt ga winnenquote:
Zeg nooit nooit, weet niet hoe gevoelig BonJovi is voor een paar veren in de reet. Dus misschien als je hem wat lieve woorden toespreekt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nadeel is alleen weer dat ik met deze inzending niet echt ga winnen![]()
Wa hej te neul'n?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:57 schreef Rumille het volgende:
Dat heet nog altijd het achterste.
Gelukkig, anders gingen we teveel off-topic.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:06 schreef Rumille het volgende:
Hennig an 'n rap wat.
Meer plat proaten kan ik niet. Spijt me zeer.
lijkt me een goed planquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:30 schreef BonJovi het volgende:
Ik doe de uitslag wel dus Gordon je kan gewoon posten
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:12 schreef ZoneKill het volgende:
maar die uitslag mag nu wel komen
Die veren had ik er op een wat tactischere manier ingestopt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Laatste bezoek: 1 seconde geleden.
En wat veren in je reet bij deze
Examenfeestje gehad, het nadenken wil niet meer zo goed lukken.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:49 schreef Blawh het volgende:
[..]
Die veren had ik er op een wat tactischere manier ingestopt.
quote:Zonekill
Boussaboun en Diba: "We zijn El Al bij Al Wakker!" tik.tik.tik.tik Sjeik1: "Wat? Wie? BoussaBom!"
quote:Silaz
Bush: So this is the New Governement of Israel
quote:Zjakkie
Sheiks Qatar kopen nu ook het Argentijnse nationale elftal
De opmaak is hier te vinden.quote:Thomas87
Anouar Diba geslaagd, in tegenstelling tot Ali Boussaboun, in het jatten van pen
Helaas. Volgende foto dan maar weer punten pakken, dan blijf ik nog wel even boven BonJoviquote:
Ik vond die van jou leuker dan de winnaar, maar dat mag ik misschien niet zeggenquote:Op zondag 17 juni 2007 12:00 schreef Thomas87 het volgende:
Twee poedelprijzen uit twee inzendingen: op naar de hattrick![]()
Toch sympathiek!quote:Op zondag 17 juni 2007 12:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik vond die van jou leuker dan de winnaar, maar dat mag ik misschien niet zeggen
Je was niet de enige hoor, maar gedane zaken nemen geen afkeer.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik vond die van jou leuker dan de winnaar, maar dat mag ik misschien niet zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |