De leukste heb ik dus gemist omdat ik al bezig wasquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:50 schreef Thelonious het volgende:
[afbeelding]
Kale vent: "Zat hij niet een keer in Lingo? "
Dat heet de Vitessezuid113 prijsquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:00 schreef Rumille het volgende:
3e poedel....
Bestaat er niet een poedelprijs voor de meeste poedels ofzo...
Slijmslijmquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
Je bent dus tevreden over je heg bayswater?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:58 schreef Bayswater het volgende:
[..]
De leukste heb ik dus gemist omdat ik al bezig was![]()
Helemaal niet. Die twee zijn twee handen op 1 buikquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:06 schreef Rumille het volgende:
[..]
Komt alleen omdat hij langer meedoet.
Jouw geniale meesterbrein wordt gewoon niet begrepen. Het is niet anders.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:09 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Helemaal niet. Die twee zijn twee handen op 1 buik![]()
En ik dacht als plaatsgenoot dat ik daar ook een handje had liggen. Maar nee hoor. Weer genegeerd, mijn geniale onderschrift.
nog 1 poedel en ik sta boven je beschouw........quote:
Je had hem ook met Fatima Moreiro de Melo en Lieve van kessel moeten doen ipv Taekema.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:09 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Weer genegeerd, mijn geniale onderschrift.
Ja, die is al geweest.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[afbeelding]
Deze vind ik echt geniaal maar die is zeker al geweest?
Ik vond je leuk hoor!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:00 schreef Rumille het volgende:
3e poedel....
Bestaat er niet een poedelprijs voor de meeste poedels ofzo...
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:26 schreef Luco het volgende:
[afbeelding]
Johan stuurt Marco de verkeerde kant op!!
De "trek eens aan mijn vinger" grap vond ik te flauw...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |