quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
En als jullie een uitslag willen hebben op de gebruikelijke tijden, moet de nummer 2 dat doen! Ik zit morgen in de bioscoop
Het is niet meer zeker dat ik naar de film ga, dus ik doe zelf de uitslag. Mocht dit niet voor 19.45 gedaan zijn, dan ben ik dus wel naar de film en doet de nummer 2 de uitslag!
quote:Blawh
Ten Cate had wel een enorme drang om hoofdcoach te worden. Hij probeerde zelfs Rijkaard te wurgen in eigen stadion, kap nou denkt Rijkaard.
quote:EnGCatjuh
"Nee Frank, Sneijder is van mij!"
quote:Gordon_Shumway
Ten Cate: 'Als ik maar lang genoeg blijf drukken, word je vanzelf net zo klein als Sneijder'.
quote:ruud_fr
Ten Cate: "Hey, zal ik jou ook eens wat shampoo geven?"
quote:Rumille
Ten Cate: 'Moet ik naar Ajax?! Why, you little..!'
quote:Maikalo
Zoals Perez zei meneer ten Cate: Pak die neger!
quote:hardromacore
"Frenkie, wil je echt mijn toverformule weten?? Nou, zo houd ik de groten eronder''
quote:Beschouw
Van Bommel: "Meneer Ten Cate, u wurgt de verkeerde. Van Basten zei ik toch?!"
quote:existenz
Ben je gewoon blij om mij te zien of heb je drie benen?
quote:gebruikersnaam
Niet veel later kon Henkie wel op eigen benen staan
quote:Trancelocator
Gezwel in nek Rijkaard blijkt goedaardig.
quote:BonJovi
Henkie voelt zich prettig op het hobbelpaardje
quote:Robar
Groot feest in Camp Nou, nadat van Bommel bekend heeft gemaakt te zullen vertrekken na dit seizoen
quote:TheVulture
Succes Ten Cate nekslag voor Rijkaard
De nummer 2 na vanavoond 19.45quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:23 schreef Rumille het volgende:
Dus... is nu de nummer 2 of vanavond om 19:45?
Zolang er niet 1 pagina vol nutteloze spam inkomtquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
goed topic dit
Ja, maar niet voor 19.45quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:08 schreef Bayswater het volgende:
Deel 74, goed jaar was dat.
Zal ik de uitslag nu maar doen?
Als we nou met z'n allen afspreken dat we jou nooit laten winnen, is dat probleem ook verholpen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:34 schreef Robar het volgende:
[..]
Bij mij is het juist andersom, ik heb juist overdag meer tijd en s'avonds eigenlijk bijna niet
Zou de juiste regel niet moeten zijn, dat degene die de uitslag bepaald op tijd aangeeft wanneer de uitslag te verwachten is?
Of de uitslag moet tussen twee tijdstippen bekend zijn.
Bijvoorbeeld tussen 6 uur 's-avonds en 10 uur 's-ochtends . . . . .
In ieder geval, als de regel is na 18:00 uur en voor 20:00 uur, dan wordt het voor mij in veel gevallen heel erg lastig.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:52 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Als we nou met z'n allen afspreken dat we jou nooit laten winnen, is dat probleem ook verholpen.![]()
Dat waren hele toffe moppenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zolang er niet 1 pagina vol nutteloze spam inkomt
Geslaagd?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik weet trouwens nog niet of ik bij de prijsuitreiking kan zijn vanavond, dat hangt af van de lengte van de examenborrel vanmiddag
Het valt me op, dat er over het algemeen genomen, een strikt beleid gevoerd wordt door de mods in VBL. Terwijl je hier als onderschrift zo ver mag gaan als je wiltquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:28 schreef Beschouw het volgende:
Spam in dit topic is niet nutteloos. Dient altijd een doel.
Over de schreef gaat toch niemand hier?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:39 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Het valt me op, dat er over het algemeen genomen, een strikt beleid gevoerd wordt door de mods in VBL. Terwijl je hier als onderschrift zo ver mag gaan als je wilt![]()
Inderdaadquote:
Bij de foto van Perez zaten er wel een paar tussen die normaal gesproken meteen weggemod zouden worden in een ander topic. Dit is echter de enige reeks geloof ik waar ze bijna nooit in hoeven te kijken, behalve als de TT veranderd moet wordenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:59 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Over de schreef gaat toch niemand hier?
Ging over kankerneger, en dat was niet om te kwetsen maar omdat Perez dat ooit gezegd heeft.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:46 schreef existenz het volgende:
[..]
Bij de foto van Perez zaten er wel een paar tussen die normaal gesproken meteen weggemod zouden worden in een ander topic. Dit is echter de enige reeks geloof ik waar ze bijna nooit in hoeven te kijken, behalve als de TT veranderd moet worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |