Nee gek, wat doe jequote:Op donderdag 31 mei 2007 16:49 schreef Robar het volgende:
uitslag
quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:28 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Nee gek, wat doe je![]()
Zo mis ik mijn punt![]()
Tsja, dan kunnen we de regels ook net zo goed door de plee spoelenquote:
Awww.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:33 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Tsja, dan kunnen we de regels ook net zo goed door de plee spoelen
Er zijn ook mensen die wel iets te doen hebben overdag, en pas rond half 6 thuis zijn.![]()
Mijn hidden sound system?? Wat is dat dan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:43 schreef Bayswater het volgende:
Waar is Fritsie? (zeker aan het prutsen met zijn hidden sound system)
idem.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
ik ken hem niet, weet er alleen nog geen onderschrift bij
Bayswater wat bedoelde je hier nou precies mee?quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:43 schreef Bayswater het volgende:
Waar is Fritsie? (zeker aan het prutsen met zijn hidden sound system)
Scene uit de gouden tijden van Jiskefetquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Bayswater wat bedoelde je hier nou precies mee?
Heb je een fragmentje? Ik heb wel zin om te lachenquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:52 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Scene uit de gouden tijden van Jiskefet
Die sketch kan ik niet zo snel vinden, dan maar deze om on topic te blijven:quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heb je een fragmentje? Ik heb wel zin om te lachen
Het blijft toch mooi hè!quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:16 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Die sketch kan ik niet zo snel vinden, dan maar deze om on topic te blijven:![]()
http://www.youtube.com/watch?v=-EcLNjQXCU8
Dat had ik een aantal dagen geleden ook al eens aangekaart.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:33 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die wel iets te doen hebben overdag, en pas rond half 6 thuis zijn.![]()
Nou, het systeem wat we hebben werkt wel goed. Alleen moet iedereen zich hier wel ff aan houdenquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:06 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Dat had ik een aantal dagen geleden ook al eens aangekaart.
Voorstel: Prik gewoon een tijd 18:00 of 19:00 of 20:00 hiervoor moet het onderschrift binnen zijn. Dan binnen bijvoorbeeld 2uur komt de uitslag, als nr1 binnen die tijd geen uitslag plaatst of aangeeft daarmee bezig te zijn dan kan nr.2 dat doen...enz.
Ook dat zal een keer misgaan, net zoals dit nu een keer misgaat. Gewoon zo houdenquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:06 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Dat had ik een aantal dagen geleden ook al eens aangekaart.
Voorstel: Prik gewoon een tijd 18:00 of 19:00 of 20:00 hiervoor moet het onderschrift binnen zijn. Dan binnen bijvoorbeeld 2uur komt de uitslag, als nr1 binnen die tijd geen uitslag plaatst of aangeeft daarmee bezig te zijn dan kan nr.2 dat doen...enz.
Dat werkt idd in 95% van de gevallen prima in de overige gevallen is ie of iets te vroeg of te laat, maar dat moet je mogen verwachten dat het ook wat eerder of later kan zijn... We hebben immers allemaal nog een leven buiten FOK.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:35 schreef ruud_fr het volgende:
gewoon de regels uit de OP, werkt prima
behalve vandaag
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:35 schreef ruud_fr het volgende:
gewoon de regels uit de OP, werkt prima
Dat is zeker waar!quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:24 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat werkt idd in 95% van de gevallen prima in de overige gevallen is ie of iets te vroeg of te laat, maar dat moet je mogen verwachten dat het ook wat eerder of later kan zijn... We hebben immers allemaal nog een leven buiten FOK.
Ik zou gewoon naar de film gaan en niets zeggenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is zeker waar!
Ik hoor net van mijn vrouwelijke wederhelft dat we waarschijnlijk niet naar de bioscoop gaan dus kan ik dat geval wel de uitslag doen.
Spreken we dit af: Als de uitslag niet voor, laten we zeggen, 19.45 gedaan is door mij, dan doet de nummer 2 het!
Goed plan?
Hehe, dat kan natuurlijk ook ja!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:11 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ik zou gewoon naar de film gaan en niets zeggen![]()
Bij mij is het juist andersom, ik heb juist overdag meer tijd en s'avonds eigenlijk bijna nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:33 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Maar dan heb je de kans, dat er om 10 uur 's ochtends een uitslag is, en om 6 uur 's avonds weer omdat diegene die gewonnen heeft niet later kan. En degene die dan van 8 tot 5 moet werken, en daarna even moet eten, de hele ronde mistquote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:34 schreef Robar het volgende:
[..]
Bij mij is het juist andersom, ik heb juist overdag meer tijd en s'avonds eigenlijk bijna niet
Zou de juiste regel niet moeten zijn, dat degene die de uitslag bepaald op tijd aangeeft wanneer de uitslag te verwachten is?
Of de uitslag moet tussen twee tijdstippen bekend zijn.
Bijvoorbeeld tussen 6 uur 's-avonds en 10 uur 's-ochtends . . . . .
Het is ook meer een richtlijn, daar niet van. Om 21.00 een uitslag is ook geen probleem. Tenzij de nr2 ongeduldig wordt en de uitslag doet. Het is een beetje dat te vroeg niet echt op prijs wordt gesteld door veel mensen (zelf ook wel eens ondervondenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:34 schreef Robar het volgende:
[..]
In ieder geval, als de regel is na 18:00 uur en voor 20:00 uur, dan wordt het voor mij in veel gevallen heel erg lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |