alleen bij Mwanatabu niet, die moet hem nog ff aanpassenquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ziet iedereen de foto trouwens?
"boehoe, tvp's mogen niet in VBL"quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
Godver!Welke mod haalt steeds mijn tvp uit de topics weg, elke keer weer
Ik moet toch weten hoe het zit met de uitslag. Als ik in het vorige deel een onderschrift geplaatst heb, hoef ik toch niet weer hier hetzelfde onderschrift te posten!
Echt hèquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:45 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
"boehoe, tvp's mogen niet in VBL"
gejank
Erg strakquote:
quote:-Blawh-
-:JC: 'Dus jij bent god?'
DB: 'De mensen zeggen het'
JC: 'In Barcelona noemde men mij een godsgeschenk, daarom wil ik je namens alle catalanen bedanken dat je mij het geschapen.'
DB: 'Maar eeeuh... u bent veel ouder.'-
quote:-Maikalo-
-"Berg kampt met stalkers."-
quote:-TheVulture-
-Cruijff: "Kijk Dennis, jij hebt alleen maar de naam maar ik heb van alles een berg: prijzen, ervaring, uitstraling, charme en bescheidenheid. Trouwens, hoe voelt het om de beste voetballer ooit te ontmoeten?-
De opmaak is hier te vinden.quote:- Thomas87-
-"Pijpbeurt Dennis Bergkamp niet opgemerkt door Johan Cruyff.
-
bookmarksquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Echt hèWat een gelul! Alsof ik een fucking newbie ben hier. Mag dit topic niet terugvinden "daar heb je bookmarks voor" Ik kijk daar nooit!
Ik had precies hetzelfdequote:Op donderdag 14 juni 2007 18:39 schreef existenz het volgende:
Die laatste zin van -Blawh- maakt hem net wat minder goed wat mij betreft, zonder vond ik hem leuker, maar alsnog een verdiende derde stek.
Meest rechtse icoontje naast TT, voeg dit topic toe aan mijn bookmarks. Bovenaan heb je dan weer Bookmarks staan. Zelfde idee als TVP maar dan omslachtiger, volgens mij maakt niemand er gebruik van.quote:
Ik zet hem gelijk bij mn favorieten!quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hier kun je klagen over de slechte jury
Haha, ach, bijna nieuwe ronde dan kan ik misschien wel meedoen om de titelquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:14 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Ik zet hem gelijk bij mn favorieten!![]()
Had hem dan weggedacht.quote:
Gelukkig dat ik die niet heb gedaan. Ik wou eerst namelijk als onderschrift plaatsen: Hallo, men zegt dat jij god bent en god bevind zich boven ons allen. Hoe kunt u dan hier op de grond staan als u niet durft te vliegen.quote:De nummer drie was erg origineel, al moet ik zeggen dat er weinig vliegangstgrappen bijzaten, het was dus allemaal wel origineel.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:20 schreef Blawh het volgende:
[..]
Had hem dan weggedacht.
Petje af voor de jurering.![]()
Die is dan wel weer leukquote:Hallo, men zegt dat jij god bent en god bevind zich boven ons allen. Hoe kunt u dan hier op de grond staan als u niet durft te vliegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |