Ohh, is dat echt heel raar om te zeggen?quote:Op zondag 24 juni 2007 10:17 schreef Iblis het volgende:
[..]
Trouwens, in een groot gedeelte van het zuidelijk Nederlandse taal gebied, je hoort het ook vaak genoeg in Brabant: "ik heb zo'n koude voeten," "dat zijn zo'n mooie films", "het is zo'n mooi weer vandaag".
Nee, het is niet raar, het is in grote gedeelten van Nederland standaardtaal, maar lang niet overal. In Groningen & Overijssel zul je er wel op aangekeken worden vermoed ik.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:57 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ohh, is dat echt heel raar om te zeggen?![]()
Hoor het in Gelderland vaak genoeg, en zelfs in Amsterdam
Van de FP.quote:'De Vliegende Hollander', de nieuwste water/achtbaan attractie van de Efteling, is vanavond vast gelopen. Er zijn 3 sloepen vastgelopen. De brandweer heeft uit een van de bootjes de inzittende kunnen bevrijden, dat meldde een woordvoerder.
Na sluitingstijd was de Vliegende Hollander nog in gebruik omdat een bedrijf enkele attracties had afgehuurd voor een feest. De sloepen zijn in het overdekte gedeelte van de attractie vast komen te zitten. Een van de sloepen was net de helling aan het oprijden.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:24 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Dat valt eigenlijk wel heel erg mee? Alleen als je viezier vies is en de zon erop staat, is het kut. Maar da's met een gewone autoruit ook
quote:Op maandag 25 juni 2007 10:32 schreef hasie1 het volgende:
frederik
Ik zou die 72 gelijk die dag bij de notaris overmaken
En de bank zou dan de restant van 300 overmaken dat was de afspraak
dat was afgesproken met alle partijen.
Aleen de notaris wil natuurlijk voor de tegenpartij wel natuurlijk de 10 % alvast hebben dat die mensen ook tenminste de zekerheid hebben.
het is allemaal een beetje raar gelopen voor alle partijen
het word mesgien een weekje later dan gepland maar het komt wel goed zo te zien
de tegenpartij is op de hoogte gesteld en ze kunnen er begrip voor brengen.
dat is alvast een geruststelling.
groetjes
hasie
(de rest laat ik buiten beschouwingquote:hallo ik ben op zoek dringend naar twee zeugjes cavia's ze mag "evetuweel zwanger "zijn en kan u ze naar mij brengen liest deze week!
Kan ook bewust zijn natuurlijk...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:04 schreef Natalie het volgende:
Pulp Fiction is een kutfilm eerste klas.
Gaapverwekkend saai
Als je niet kunt slapen moet je die film aanzetten. Ben je zo weg.
Vast wel, het is Natalie tenslotte.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:47 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Kan ook bewust zijn natuurlijk...
Petje op voor het taalgebruik van deze user.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:09 schreef RecomServ het volgende:
[..]
Ik vindt van wel hoor. Kwaliteit is prima, alleen als je een cam-ripped screener kijkt dan is het huilen met de je pet af hoor, blokkeriger als dat is haast niet te verzinnen. (was ook wel een heeeele slechte cam-rip).
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 @ 11:43 schreef Brouilly het volgende:
[..]
Ja, want plastic is echt niet sterk.. Ik bedoel tay-rap (hoe je het ook mag schrijven) dat trek je zo los!![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 @ 11:51 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Een beetje Tye-rap trekt je echt niet zomaar los hoor en als je poging doet gaan ze alleen maar strakker zitten.
quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:32 schreef hierissiedan het volgende:
maar wat is die witte randt langs het blad, een afdekstripje of geverfd?
Als in reply dusquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:24 schreef shifto het volgende:
[..]
Randebielen die gaan blowen om problemen weg te roken
Dat is stap 1 richting psygose
Succes met je vriendje!
Jaren geleden hebben we hier dan ook al besloten om die dingen sjortouwtjes te noemen. Iedereen begrijpt het, en de spelling is ook vrij simpel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:02 schreef Tokus het volgende:
op de FP hebben ze wat moeite met een tie wrap. Mochten we door de sowieso-varianten heen zijn, dan kunnen we verder met tie wraps.
Ik wed dat die Belg dat woord wél kon spellen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:57 schreef egg-bird het volgende:
er komt een belg met een varken bij de doane. Goh zegt de doana gast. das mooi heb je die gewonnen bij de BINGO? joa zegt dat varken.
shortautjesquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:46 schreef dwerg het volgende:
[..]
Jaren geleden hebben we hier dan ook al besloten om die dingen sjortouwtjes te noemen. Iedereen begrijpt het, en de spelling is ook vrij simpel.
Juist. Brood is onzijdig, en daar verandert 'volkoren' niks aan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:48 schreef zoutig het volgende:
Vraagje...
Het is toch: Het volkoren brood? En niet de volkoren brood?
Waar zouden komkomers vandaan komen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:07 schreef CANARIS het volgende:
Ik denk dat ik voor het eerst maar eens echt vlink ga schelden op de EU .
Dit kan toch godver de godver niet mogenlijk zijn. Een foute komkomer van een Boer in achterPanonien en de commisie staat kop en klaagdt metteen in straßbourgh
Een Moordenares blijft op vrije voeten ( Notabene in een Beneluxe INterna) en er gebeurd niets ????
Om gek van te worden
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:48 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Waar zouden komkomers vandaan komen?
Met Beneluxe INterna zal wel binnen de Benelux bedoeld worden.
En wie weet waar achterPanonien ligt?
Dat is verkeerd gespeld en de zinsopbouw deugt ook nietquote:
Waar is de punt aan het einde van je zin, Wicky?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:07 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is verkeerd gespeld en de zinsopbouw deugt ook niet![]()
![]()
![]()
Die is er niet, ik sluit af met een smiley. Heb ik je al eens uitgelegd, hèquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:09 schreef Arcee het volgende:
Waar is de punt aan het einde van je zin, Wicky?![]()
Die spatiequote:Op donderdag 28 juni 2007 01:49 schreef het.ismij het volgende:
Daarbij moet hij een rugge graad krijgen.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:13 schreef StefanP het volgende:
[..]
Iedereen met twee paar gezonde armen en benen. Voorzie maar in je eigen levensonderhoud in plaats van als een parasiet op een ander te teren.
Zo kun je benauwd ook schrijven natuurlijk....quote:omdat hij het weer benout had en niezen
Benout, dat is de broer van Reinout.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:12 schreef zoeperzazke het volgende:
Niet fok, wel erg bijzonder:
[..]
Zo kun je benauwd ook schrijven natuurlijk....
Bijna goed! 'Snijdt' klopt, nu nog inzien dat 'hout' geen werkwoord is.quote:Op donderdag 28 juni 2007 06:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Verdiep je eens in de koolstofkringloop op een tijdschaal van een mensenleven en je zal zien dat dit argument weinig houd snijdt.
Zo iemand hoort geen diploma uitgerijkt te kreigenquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:45 schreef Ruehl het volgende:
Bekijk art. 47 en 48 van het Wetboek van Strafrecht maar eens.
47 lid 2 SR: Door het verschaffen van de gelegenheid waardoor je een starfbaarfeit opzettelijk uitlokt ben je ook als dader van een misdrijf aan te merken.
Staat hier nou dat auto's begrensd worden op meer dan 25% van de maximale snelheid in de meeste Europese landen? Dus zeg maar meer dan 32 km/h? Gelukkig niet op minder...quote:Daarom stelt Davies voor om de maximumsnelheid van auto's te beperken. Dit betekent toch nog steeds meer dan 25 % van de maximumsnelheid in de meeste Europese landen.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:46 schreef artificial het volgende:
Misschien heb je wel een ongeneeslijke ziekte....
En doet de dokter je afschilderen met een antibiotica kuur......
Maar ga je volgende week naar het ziekenhuis, omdat het niet over gaat en hoor je dat je een uitgezaaide ongeneeslijke kanker hebt...
Je weet maar nooit...........je moet alle opties voor open houden tenslotte..als je de verhalen van tegenwoordig moet geloven....
quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:44 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zag laatst een advertentie in Spits van een bedrijf dat nieuwe medewerkers zocht. Onder het kopje leaseauto stond een prachtige spatiefout die ik nog heb ingestuurd naar spatiegebruik.nl, maar kennelijk vonden ze 'm daar niet leuk genoeg ofzo...
".... Bij ons mag u elke vier jaar een nieuwe leaseauto uitzoeken. Wilt u liever in uw eigen auto rijden, dan is dat geen probleem en krijgt u van Xyxyxyx een kilometer vergoeding. "
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:01 schreef Chinless het volgende:
Waarom zou je hem uberhout nog accepteren ? Als ik jou was zou gewoon even naar een andere winkel gaan en alsnog kopen.
Ik vind het wel een mooi nieuw woord voor "niet verkeerdom".quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:36 schreef winterapfel het volgende:
heb je de draadjes (+ en -) goedom? Sommige speaker doen het niet (ingebouwde veiligheid?) als je ze verkeerd om aansluit. Bij diegene die het wel doen merkt er afhankelijk van de kwaliteit van het hele systeem meer of minder goed dat het geluid slechter is dan het hoort te zijn
quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:18 schreef niet_links het volgende:
Ik denk zelf dat het lek vlak bij de ingang naar de tank zit (meestal zit zoiets niet bij een rechte buis maar daar waar het een aftakking moet maken. Ik zie waar het water instroomt en aan de hand daarvan kan ik gokken waar het ongeveer vandaan komt. Daardoor gok ik dat het dicht bij de koppeling zit. Ik zou dus kunnen proberen om peurschuim in de buis te spuiten en alles zo te blokkeren en de lekkage te stoppen (ik kan dan mn noodvoorraad niet meer gebruiken maar dat is de minste zorg).
Mijn vraag zou peurschuim houden ?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:35 schreef STING het volgende:
Ik ben ook zo'n ongelooflijk watje he.
Sta ik op het punt om te hard te lopen, wordt er aangebeld.
Staat een of ander jochie van een 'pakketdienst' van UPC beneden met een Mediabox DVR,
terwijl ik al de eerder bestelde Mediabox heb staan.
"Ja meneer, je kunt dat gratis nummer bellen en dan komen ze hem weer ophalen"
Ik hem met m'n stomme kop aangenomen
Klacht 1: ik zomaar iets aannemen
Klacht 2: UPC die spullen door je strot duurt (nix nieuws onder de zon)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |