Waar komt de leiding binnen??quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:39 schreef niet_links het volgende:
@ marsepijn, er hoeft geen nieuwe leiding te komen alleen het afsluiten zou al goed zijn. Alleen gaat alles vanaf 1 punt (de aanvoer van het waterleiding bedrijf)onder het beton van het huis naar de pomp. (die het dan verder over het huis verspreid) Voordat hij van de pomp bereikt gaat hij echter eerst nog even naar de tank. Probleem is dat dit ergens onder de grond gebeurd. Ik weet dus niet waar. Ik kan niet de leiding vanaf de waterleiding afzetten omdat het geheel onder het beton gaat over 12m naar mn keuken. Ik zal nog wel wat fotos maken en een schema in paint verzorgen.
Het grote probleem is dus dat alles in of onder het beton zit zonder dat je er bij kan. Als ik een idee had van waar het ongeveer was zou ik gewoon accepteren dat ik plavuizen moet breken en het probleem dan oplossen. Zolang ik dat niet weet ga ik niet in het wilde weg breken.
Het probleem is. Waar????quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:08 schreef roykejanssen het volgende:
ff gelezen wat je probleem is, maar ik als loodgieter / cv monteur zou zeggen, ff kappen, repareren en klaar. Zelfs nu je tegels net liggen is het beter om het nu te doen. Je kunt ze nu nog bij krijgen en wat kost een m2 tegels nu? 40 euro?? Maak t toch ff ben je overal vanaf ipv dat hobby bob gedoe!!
Juist wel. Voor de beste resultaten moet je de te purren ondergrond ook eerst even vochtig maken, het spul reageert dan ook met vocht.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:54 schreef Martijn_77 het volgende:
Heb je niet iets van kunsthars of zo?
Ik denk namelijk dat PUR niet opschuimt in een vochte omgeving
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |