Groetjes terugquote:Op maandag 25 juni 2007 22:22 schreef Vector_SLD het volgende:
De B&A-boys, die gaan er tegenaan
De B&A-boys, die laten zich niet het veld uit slaan.
Groet,
De coach.
Nee, hij begon juist met regiseren op de helft. Overoveroveroverschatte man, samen met z'n vriendje.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:19 schreef ukga het volgende:
Stierf Robert Rodriguez halverwege de film en heeft de regie van Shaun of the dead het over genomen ofzo?
haha vorige week ofzo op tv gezien .. ik dacht ook leuke bankrover film etc... Ineens verandert het in een of andere vampier film en wordt iedereen daar afgeslachtquote:Op maandag 25 juni 2007 22:19 schreef ukga het volgende:
Ik zet dus die dvd op emt het idee van; Salma Hayek, George Clooney, Q. Tarantino en Danny Trejo
Afijn eerste uur redelijk leuke film .Actie, misdaad en beetje verhaal enzo en na een uur(in de tiity twister)
En opeens in de tiit twister(kroeg/club/cafe/bordeel) verandert die film in een eerste klas, monster/alien/vampier/zombie kut klote film. Totaal uit het niets, in 3 tellen de hele film naar zn malle moer.
Leuk, die dvd ligt nu in de vuilnisbak, hier ga ik niet naar kijke![]()
Stierf Robert Rodriguez halverwege de film en heeft de regie van Shaun of the dead het over genomen ofzo?
Klacht; Een film totaal verneukt wat een kut avond
Goh, ik moet ineens aan Theo Maassen denken: "Dat kan toch nooit."quote:Op maandag 25 juni 2007 22:27 schreef MouzurX het volgende:
[..]
haha vorige week ofzo op tv gezien .. ik dacht ook leuke bankrover film etc... Ineens verandert het in een of andere vampier film en wordt iedereen daar afgeslacht.. ging echt nergens over
Echt ook lekker geacteerd, gaat er een van hun dood.... lalalala men pa is dood boeie
Je raakt gaat ook niet flippen wanneer er ineens 50 lijken om je heen liggen he neeeeuuuuj
ja precies, overal liggen lijken en vampieren en bullshit, en iedereen chilt hem alsof ze op de golfbaan staan.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:27 schreef MouzurX het volgende:
[..]
haha vorige week ofzo op tv gezien .. ik dacht ook leuke bankrover film etc... Ineens verandert het in een of andere vampier film en wordt iedereen daar afgeslacht.. ging echt nergens over
Echt ook lekker geacteerd, gaat er een van hun dood.... lalalala men pa is dood boeie
Je gaat ook niet flippen wanneer er ineens 50 lijken om je heen liggen he neeeeuuuuj
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:41 schreef Eddy_Huntington het volgende:
Ik ken me eige hier goet in vinden.
Ging vorige week deze zogenaamde cultfilm eindelijk eens bekijken, maar wat een drama zeg.
In de Titty Twister ging het helemaal fout helaas.
verschrikkelijkquote:Op maandag 25 juni 2007 22:38 schreef Bastoenie het volgende:
Hihi je werd bang zeker he!
Ik kijk ookquote:Op maandag 25 juni 2007 22:39 schreef hardromacore het volgende:
chuckie chuckie chuckie...... weeeeeeeeeeek
el mariachi, desperado,Once Upon a Time in Mexico, sin city, jackie brown, killl bill 1 en 2,reservoir dogs, pulp fiction en killing zoe( wonderlijk ging zoe niet eens dood)quote:Op maandag 25 juni 2007 23:17 schreef NiteSpeed het volgende:
Sowieso, je bent géén kenner van Rodriguez of Tarantino als je de wisseling in de film als slecht omschrijft. Het is misschien niet jouw stijl, maar het is wel een heel aparte film geworden, best uniek en leuk gedaan allemaal. Van intrigerende film naar zieke vampierenfilm met Keitel als goddeloze klootzak.
Daarachter? Het IS een grote Maya tempel waar ze in zatenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:13 schreef Hijacking het volgende:
die shot aan het eind dat je die bordeel daarachter een soort maya tempel ziet is
vet iemand sc van ?
Maar die is wel tof. Met die grasmaaierquote:Op maandag 25 juni 2007 23:32 schreef Dr.Death het volgende:
Kijk maar naar "Braindead" van Peter Jackson (jawel, die van de Lord of the Rings)![]()
Altijd hetzelfde met die Veronica-gids.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:57 schreef De_Brandweer het volgende:
vette film. jammer dat degene die de film aan me aanraadde de plotwending al vertelde.
Die willen fans van deel 1 niet eens zien.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:21 schreef ukga het volgende:
dus fdtd 2 en drie hoef ik neit meer te zien neem ik aan?
Salma is een ubervrouwquote:Op maandag 25 juni 2007 23:24 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Salma hayek's beste rol OOIT!!!
damnnnn wat was ze daar lekker....
sinds dien ben ik flieft op der
The Faculty is inderdaad superbagger. Enige grappige is die schoonmaker waarvan je denkt dat het Freddy Krueger is.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:40 schreef B_TRAVEN het volgende:
Gister was er trouwens een ander meesterwerk van 'em op TV; The Faculty. Echte prut die die gast maakt idd. Zijn eerste (El Mariachi) vind ik nog t vermakelijkst, toen ie geld kreeg voor 't vervolg werd 't al gelijk een stuk minder.
Die film is zo ontzettend over the top dat 't niet meer grappig is. Ik heb 'm thuis ergens op DVD liggen. Echt een foute film, maar wel ontzettend gaaf om naar te kijkenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:53 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar die is wel tof. Met die grasmaaier![]()
Pulpfiction vond en vind ik ook een goeie film.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:58 schreef Razor21 het volgende:
TS helemaal gelijk ik ben ook afgehaakt![]()
Oja kom maar op met bashen :
Pulpfiction nog erger wat een boutfilm...![]()
Users die met quotes uit deze film komen![]()
Jij vind Titanic zeker een briljante film?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:04 schreef Natalie het volgende:
Pulp Fiction is een kutfilm eerste klas.
Gaapverwekkend saai.
Als je niet kunt slapen moet je die film aanzetten. Ben je zo weg.
Tot dan was het leuk jaquote:
Jij hebt er dus duidelijk geen verstand van....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:04 schreef Natalie het volgende:
Pulp Fiction is een kutfilm eerste klas.
Gaapverwekkend saai.
Als je niet kunt slapen moet je die film aanzetten. Ben je zo weg.
Eindelijk eens een film die anders is als de gemiddelde Hollywood film en meteen vinden we hem slecht. Snappen we het niet meer als het een beetje te ingewikkeld wordt?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:30 schreef Cheiron het volgende:
Geweldige film joh! Geweldige plottwist maakt de film juist een briljantje!
"Boehoehoe, de film is niet een 13 in een dozijn verhaaltje, boehoe ik snap het niet boehoe"
Uhh zoals ik al heb gezegd sloeg het gewoon nergens op plot twist oke maar dit was gewoon " o we moeten er nog vampieren in doen, laten ze daar maar doen dat vinden ze leuk"quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:43 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Eindelijk eens een film die anders is als de gemiddelde Hollywood film en meteen vinden we hem slecht. Snappen we het niet meer als het een beetje te ingewikkeld wordt?
hahahaha ja die film is zoooo ingewikkeld maaanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:43 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Eindelijk eens een film die anders is als de gemiddelde Hollywood film en meteen vinden we hem slecht. Snappen we het niet meer als het een beetje te ingewikkeld wordt?
Hij is zeker uber lekker in die filmquote:Op maandag 25 juni 2007 22:28 schreef Wickedangel het volgende:
Van harte met TS eens.
Maar geef toe: Clooney heeft er daarvoor of daarna nooit zo goed uitgezien![]()
Salma Hayek ook, tot haar hoofd veranderde in een gremlinquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:10 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Hij is zeker uber lekker in die film
Gezien de gemiddelde reactie over kutfilm e.d. blijkbaar wel dus.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:52 schreef B_TRAVEN het volgende:
[..]
hahahaha ja die film is zoooo ingewikkeld maaan
wat zijn je favo films?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:22 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Gezien de gemiddelde reactie over kutfilm e.d. blijkbaar wel dus.
Hij is absoluut niet ingewikkeld, maar blijkbaar moeten films volgens de posters hier perse in een bepaalde categorie passen, en deze film doet dat absoluut niet. Voor mij maakt dat het een geweldige film, voor anderen een kutfilm. Het zij zoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:52 schreef B_TRAVEN het volgende:
[..]
hahahaha ja die film is zoooo ingewikkeld maaan
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:43 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Jij hebt er dus duidelijk geen verstand van....
Dat mensen 't raar vinden dat de film opeens switch van amusante misdaadfilm in de stijl van pulp fiction/jackie brown naar een ordinaire horrorfilm, is te begrijpen. Maar dat wil niet zeggen dat de film ingewikkeld is. Het roept alleen de vraag op: 'waarom?'quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:22 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Gezien de gemiddelde reactie over kutfilm e.d. blijkbaar wel dus.
ik vind het prima dat mensen dit een leuke film vinden, alleen mijn klacht was dat ike t neit vind, en mijna vond verneukt wasquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:25 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Hij is absoluut niet ingewikkeld, maar blijkbaar moeten films volgens de posters hier perse in een bepaalde categorie passen, en deze film doet dat absoluut niet. Voor mij maakt dat het een geweldige film, voor anderen een kutfilm. Het zij zo
Ik snap niet wat dat er mee te maken heeft maar als je het echt wilt weten. Pulp Fiction, From Dusk Till Dawn, Lord Of The Rings, Star Trek First Contact.quote:
En ik kijk dan ook uit naar Planet Terror..quote:Op maandag 25 juni 2007 22:34 schreef karr-1 het volgende:
Die film is echt fantastisch, die heb ik volgens mij wel 100 keer gezien of zo. Ik ben zoiezo een fan van Tarantino, maar deze is echt een meesterwerkje.
Me too, me tooquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:38 schreef Oksel het volgende:
[..]
En ik kijk dan ook uit naar Planet Terror..
Die moet ik nog zien.quote:
ik weet genoeg, bedankt..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:37 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat dat er mee te maken heeft maar als je het echt wilt weten. Pulp Fiction, From Dusk Till Dawn, Lord Of The Rings, Star Trek First Contact.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:37 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat dat er mee te maken heeft maar als je het echt wilt weten. Pulp Fiction, From Dusk Till Dawn, Lord Of The Rings, Star Trek First Contact.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:43 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Jij hebt er dus duidelijk geen verstand van....
quote:
quote:
quote:
snacht en lock stock.. waren toch van Guy ricthie?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:45 schreef Oksel het volgende:
Requiem for a Dream, Pulp Fiction, Death Proof, Pi, Lock/Stock & 2 smokin' barrels, Revolver, Kill Bill, Snatch.
sterk antwoord, zeker niets beters te melden?quote:
Ohh, wel hoor. Jij zit te zeiken dat mensen "er geen verstand van hebben" terwijl je zelf met zo'n lijstje aankomt. En dan zeggen dat het voor anderen te moeilijk isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:19 schreef karr-1 het volgende:
[..]
sterk antwoord, zeker niets beters te melden?
Die film is uit ´96, dat je die nog niet gezien hebt...quote:Op maandag 25 juni 2007 22:19 schreef ukga het volgende:
Ik zet dus die dvd op emt het idee van; Salma Hayek, George Clooney, Q. Tarantino en Danny Trejo
Afijn eerste uur redelijk leuke film .Actie, misdaad en beetje verhaal enzo en na een uur(in de tiity twister)
En opeens in de tiit twister(kroeg/club/cafe/bordeel) verandert die film in een eerste klas, monster/alien/vampier/zombie kut klote film. Totaal uit het niets, in 3 tellen de hele film naar zn malle moer.
Leuk, die dvd ligt nu in de vuilnisbak, hier ga ik niet naar kijke![]()
Klacht; Een film totaal verneukt wat een kut avond
eensch!!quote:Op maandag 25 juni 2007 22:34 schreef karr-1 het volgende:
Die film is echt fantastisch, die heb ik volgens mij wel 100 keer gezien of zo. Ik ben zoiezo een fan van Tarantino, maar deze is echt een meesterwerkje.
killing zoe zag je vanaf een half uur al aankomen als die bankoverval verkeerd ging, dat die hoereloper weg zou lopen met Zoe.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:01 schreef falloutboy het volgende:
[..]
eensch!!
Ja, het is een soort style van Rodriguez en Tarentino denk ik. Killing Zoe heeft ook zo n anti climax.. maar die is wel een stuk beter geacteerd...
Iemand HET meesterwerk van Rodriguez, SIN CITY gezien? Dan weet je dat de man briljant is!
Omdat je hem niet snapt, ga maar snel films kijken van Eli Roth e.d...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:58 schreef Razor21 het volgende:
Pulpfiction nog erger wat een boutfilm...![]()
Zo briljant is Sin City ook weer niet, 4 héle eenvoudige verhaaltjes en gewerkt met zwart/wit maakt het toch niet briljant? Acteerwerk is wel ok, maar geen film die een grote indruk achterlaat.. Dialogen zijn ook allemaal niet zo leuk, zoals b.v. in Pulp Fiction.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:01 schreef falloutboy het volgende:
[..]
eensch!!
Ja, het is een soort style van Rodriguez en Tarentino denk ik. Killing Zoe heeft ook zo n anti climax.. maar die is wel een stuk beter geacteerd...
Iemand HET meesterwerk van Rodriguez, SIN CITY gezien? Dan weet je dat de man briljant is!
Tito & Tarantulaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:08 schreef dubidub het volgende:
'Now let's kill that fucking band'
Ik wist ongeveer wat ik kon verwachten, prima met deze film vermaakt
Ik vond From Dusk Till Dawn toch beterquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:37 schreef ukga het volgende:
ik had ook een leuke film bedacht het gaat zo ongeveer:
Kabouter plop is zijn muts kwijt en gaat hem zoeken, en die in het bos na een uur tv kijken wordt ie KEIHARD in zn reet geneukt door Dennis Rodman en krijgt ie een cumshot over zn muts, die hij inmiddels gevonden heeft.
het is misschien geen kaskraker, maar wel een plotselinge wending van het verhaal in ieder geval
eenschquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:18 schreef Conscience het volgende:
Geweldige film inderdaad.
heil vector_sld!quote:Op maandag 25 juni 2007 22:22 schreef Vector_SLD het volgende:
De B&A-boys, die gaan er tegenaan
De B&A-boys, die laten zich niet het veld uit slaan.
Groet,
De coach.
'roadmovie'... niet echt hè?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:04 schreef LordNemephis het volgende:
From Dusk till Dawn is geniaal!!! Zo kijk je naar een roadmiovie, zo zit je middenin een horrorfilm - geweldig!!
Deel II en III zijn dan weer dikke bagger...
Jawelquote:
3de is nog best de moeite waard...quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:45 schreef GrupoBalanca het volgende:
ik wist niet eens dat er een 3e deel was2e deel ook niet gezien trouwens
Ga de boeken lezen, ga de film nog eens kijken. Er zitten zoveel verhalen door elkaar verwerkt, het is echt geniaal gedaan gewoon.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:14 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Zo briljant is Sin City ook weer niet, 4 héle eenvoudige verhaaltjes en gewerkt met zwart/wit maakt het toch niet briljant? Acteerwerk is wel ok, maar geen film die een grote indruk achterlaat.. Dialogen zijn ook allemaal niet zo leuk, zoals b.v. in Pulp Fiction.
Zoveel? Ik zal hem eens herzien... Verder waren de typetjes etc niet zo leuk als in bv Pulp Fiction, ook de volgorde waarin die verhaaltjes vertelt werden niet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:41 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ga de boeken lezen, ga de film nog eens kijken. Er zitten zoveel verhalen door elkaar verwerkt, het is echt geniaal gedaan gewoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |