Groetjes terugquote:Op maandag 25 juni 2007 22:22 schreef Vector_SLD het volgende:
De B&A-boys, die gaan er tegenaan
De B&A-boys, die laten zich niet het veld uit slaan.
Groet,
De coach.
Nee, hij begon juist met regiseren op de helft. Overoveroveroverschatte man, samen met z'n vriendje.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:19 schreef ukga het volgende:
Stierf Robert Rodriguez halverwege de film en heeft de regie van Shaun of the dead het over genomen ofzo?
haha vorige week ofzo op tv gezien .. ik dacht ook leuke bankrover film etc... Ineens verandert het in een of andere vampier film en wordt iedereen daar afgeslachtquote:Op maandag 25 juni 2007 22:19 schreef ukga het volgende:
Ik zet dus die dvd op emt het idee van; Salma Hayek, George Clooney, Q. Tarantino en Danny Trejo
Afijn eerste uur redelijk leuke film .Actie, misdaad en beetje verhaal enzo en na een uur(in de tiity twister)
En opeens in de tiit twister(kroeg/club/cafe/bordeel) verandert die film in een eerste klas, monster/alien/vampier/zombie kut klote film. Totaal uit het niets, in 3 tellen de hele film naar zn malle moer.
Leuk, die dvd ligt nu in de vuilnisbak, hier ga ik niet naar kijke![]()
Stierf Robert Rodriguez halverwege de film en heeft de regie van Shaun of the dead het over genomen ofzo?
Klacht; Een film totaal verneukt wat een kut avond
Goh, ik moet ineens aan Theo Maassen denken: "Dat kan toch nooit."quote:Op maandag 25 juni 2007 22:27 schreef MouzurX het volgende:
[..]
haha vorige week ofzo op tv gezien .. ik dacht ook leuke bankrover film etc... Ineens verandert het in een of andere vampier film en wordt iedereen daar afgeslacht.. ging echt nergens over
Echt ook lekker geacteerd, gaat er een van hun dood.... lalalala men pa is dood boeie
Je raakt gaat ook niet flippen wanneer er ineens 50 lijken om je heen liggen he neeeeuuuuj
ja precies, overal liggen lijken en vampieren en bullshit, en iedereen chilt hem alsof ze op de golfbaan staan.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:27 schreef MouzurX het volgende:
[..]
haha vorige week ofzo op tv gezien .. ik dacht ook leuke bankrover film etc... Ineens verandert het in een of andere vampier film en wordt iedereen daar afgeslacht.. ging echt nergens over
Echt ook lekker geacteerd, gaat er een van hun dood.... lalalala men pa is dood boeie
Je gaat ook niet flippen wanneer er ineens 50 lijken om je heen liggen he neeeeuuuuj
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:41 schreef Eddy_Huntington het volgende:
Ik ken me eige hier goet in vinden.
Ging vorige week deze zogenaamde cultfilm eindelijk eens bekijken, maar wat een drama zeg.
In de Titty Twister ging het helemaal fout helaas.
verschrikkelijkquote:Op maandag 25 juni 2007 22:38 schreef Bastoenie het volgende:
Hihi je werd bang zeker he!
Ik kijk ookquote:Op maandag 25 juni 2007 22:39 schreef hardromacore het volgende:
chuckie chuckie chuckie...... weeeeeeeeeeek
el mariachi, desperado,Once Upon a Time in Mexico, sin city, jackie brown, killl bill 1 en 2,reservoir dogs, pulp fiction en killing zoe( wonderlijk ging zoe niet eens dood)quote:Op maandag 25 juni 2007 23:17 schreef NiteSpeed het volgende:
Sowieso, je bent géén kenner van Rodriguez of Tarantino als je de wisseling in de film als slecht omschrijft. Het is misschien niet jouw stijl, maar het is wel een heel aparte film geworden, best uniek en leuk gedaan allemaal. Van intrigerende film naar zieke vampierenfilm met Keitel als goddeloze klootzak.
Daarachter? Het IS een grote Maya tempel waar ze in zatenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:13 schreef Hijacking het volgende:
die shot aan het eind dat je die bordeel daarachter een soort maya tempel ziet is
vet iemand sc van ?
Maar die is wel tof. Met die grasmaaierquote:Op maandag 25 juni 2007 23:32 schreef Dr.Death het volgende:
Kijk maar naar "Braindead" van Peter Jackson (jawel, die van de Lord of the Rings)![]()
Altijd hetzelfde met die Veronica-gids.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:57 schreef De_Brandweer het volgende:
vette film. jammer dat degene die de film aan me aanraadde de plotwending al vertelde.
Die willen fans van deel 1 niet eens zien.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:21 schreef ukga het volgende:
dus fdtd 2 en drie hoef ik neit meer te zien neem ik aan?
Salma is een ubervrouwquote:Op maandag 25 juni 2007 23:24 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Salma hayek's beste rol OOIT!!!
damnnnn wat was ze daar lekker....
sinds dien ben ik flieft op der
The Faculty is inderdaad superbagger. Enige grappige is die schoonmaker waarvan je denkt dat het Freddy Krueger is.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:40 schreef B_TRAVEN het volgende:
Gister was er trouwens een ander meesterwerk van 'em op TV; The Faculty. Echte prut die die gast maakt idd. Zijn eerste (El Mariachi) vind ik nog t vermakelijkst, toen ie geld kreeg voor 't vervolg werd 't al gelijk een stuk minder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |