Zo briljant is Sin City ook weer niet, 4 héle eenvoudige verhaaltjes en gewerkt met zwart/wit maakt het toch niet briljant? Acteerwerk is wel ok, maar geen film die een grote indruk achterlaat.. Dialogen zijn ook allemaal niet zo leuk, zoals b.v. in Pulp Fiction.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:01 schreef falloutboy het volgende:
[..]
eensch!!
Ja, het is een soort style van Rodriguez en Tarentino denk ik. Killing Zoe heeft ook zo n anti climax.. maar die is wel een stuk beter geacteerd...
Iemand HET meesterwerk van Rodriguez, SIN CITY gezien? Dan weet je dat de man briljant is!
Tito & Tarantulaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:08 schreef dubidub het volgende:
'Now let's kill that fucking band'
Ik wist ongeveer wat ik kon verwachten, prima met deze film vermaakt
Ik vond From Dusk Till Dawn toch beterquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:37 schreef ukga het volgende:
ik had ook een leuke film bedacht het gaat zo ongeveer:
Kabouter plop is zijn muts kwijt en gaat hem zoeken, en die in het bos na een uur tv kijken wordt ie KEIHARD in zn reet geneukt door Dennis Rodman en krijgt ie een cumshot over zn muts, die hij inmiddels gevonden heeft.
het is misschien geen kaskraker, maar wel een plotselinge wending van het verhaal in ieder geval
eenschquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:18 schreef Conscience het volgende:
Geweldige film inderdaad.
heil vector_sld!quote:Op maandag 25 juni 2007 22:22 schreef Vector_SLD het volgende:
De B&A-boys, die gaan er tegenaan
De B&A-boys, die laten zich niet het veld uit slaan.
Groet,
De coach.
'roadmovie'... niet echt hè?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:04 schreef LordNemephis het volgende:
From Dusk till Dawn is geniaal!!! Zo kijk je naar een roadmiovie, zo zit je middenin een horrorfilm - geweldig!!
Deel II en III zijn dan weer dikke bagger...
Jawelquote:
3de is nog best de moeite waard...quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:45 schreef GrupoBalanca het volgende:
ik wist niet eens dat er een 3e deel was2e deel ook niet gezien trouwens
Ga de boeken lezen, ga de film nog eens kijken. Er zitten zoveel verhalen door elkaar verwerkt, het is echt geniaal gedaan gewoon.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:14 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Zo briljant is Sin City ook weer niet, 4 héle eenvoudige verhaaltjes en gewerkt met zwart/wit maakt het toch niet briljant? Acteerwerk is wel ok, maar geen film die een grote indruk achterlaat.. Dialogen zijn ook allemaal niet zo leuk, zoals b.v. in Pulp Fiction.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |