Soms is het antwoord zo voor de hand liggend hequote:Op woensdag 27 juni 2007 13:17 schreef hondenfokker het volgende:
Ik ben vanmorgen bij de dokter geweest en die schrijft me geen antibiotica kuur voor![]()
![]()
hahaha wat leukquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Soms is het antwoord zo voor de hand liggend he
Zie editquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:21 schreef hondenfokker het volgende:
[..]
hahaha wat leukHet gaat mij erom wat of iemand nog tips heeft om het wat sneller over te laten gaan
ja omdat ik dat al 2 keer gehad heb vorig jaar ivm slijmbeursontsteking in me been.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:22 schreef junkiesietze het volgende:
antibiotica helptkut dat je het niet krijgt
Oja.. en geen drankquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:23 schreef Pakspul het volgende:
Veel slapen, zweten en extra vitamine naar binnen werken 14.gif
EN NIET FOK!KEN
Slapen heb ik genoeg gedaanquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:23 schreef Pakspul het volgende:
Veel slapen, zweten en extra vitamine naar binnen werken 14.gif
EN NIET FOK!KEN
Ja serieus? ga ik is proberenquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:26 schreef Milkmannetje het volgende:
Warme Sinaasappelsap. Helpt echt
Gewoon een glas sap een minuutje in de magnetron.
[afbeelding]
Gadverdamme.. en waarom zou dat beter helpen dan een lekker fris glas vruchtensap?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:26 schreef Milkmannetje het volgende:
[afbeelding]
Gatverdamme!quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:26 schreef Milkmannetje het volgende:
[afbeelding]
Ik woon niet in een flatquote:
Vind je het gek dat ziektes als tuberculose, kinkhoest, mazelen, rode hond, pokken en tyfus steeds slechter behandelbaar zijn. Resistentie.... Daarom slik ik nog geen pijnstiller ook al verga ik van de pijn. M'n lichaam heeft genoeg mogelijkheden om fijne stofjes in mijn lichaam te doen laten vrijkomen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:01 schreef Big_Boss_Man het volgende:
normaal gesproken schrijven huisartsen al antibiotica voor als je je enkel verstuikt hebt
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:26 schreef Milkmannetje het volgende:
[afbeelding]
Waarom in de magnetron, wat is het voordeel daarvan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:26 schreef Milkmannetje het volgende:
[afbeelding]
Dan is het sneller warmquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Waarom in de magnetron, wat is het voordeel daarvan?
Inderdaad, jij bent de dokter dus je zal het wel weten...quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:20 schreef Barcaconia het volgende:
-zeer weinig eten
-zeer snel moe
-koortsig op het begin
-keelontsteking
Jup, je hebt Pfeiffer.
Ibu is onzin, asperine is ook ontstekingsremmend, en een stuk minder slecht voor je maag, zéker op een lege maag.. Ga anders aan de Ascal, is nog iets beter dan asperine..quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:54 schreef Betul het volgende:
Slik Ibuprofen i.p.v. Aspirine. Ibuprofen werkt ontstekingsremmend.
Niet te vaak slikken maar het is wel de best vrij verkrijgbare pijnstiller.
Dat zegt mijn arts ook altijd...quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:19 schreef Barcaconia het volgende:
serieus, check bijv. wikipedia maar eens!
Ibuprofen is in een lage dosering al ontstekingsremmend en Aspirine alleen in hele hoge doseringen. Wat is erger voor je maag denk je? Sowieso moet je beiden niet op een lege maag slikken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:23 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Ibu is onzin, asperine is ook ontstekingsremmend, en een stuk minder slecht voor je maag, zéker op een lege maag.. Ga anders aan de Ascal, is nog iets beter dan asperine..
Misschien omdat de symptomen eerder overeenkomen met een verkoudheid of griep dan met een bacteriele infectie?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:24 schreef enter het volgende:
En waarom schrijft de dokter geen antibiotica kuur voor?
weet je dan zou me vriendin ook pfeiffer moeten hebbenquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:20 schreef Barcaconia het volgende:
-zeer weinig eten
-zeer snel moe
-koortsig op het begin
-keelontsteking
Jup, je hebt Pfeiffer.
Niet dat ik denk dat je pfeiffer hebt, maar idd dan zou je vriendin het ook moeten hebben omdat het besmettelijk is enzoquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:11 schreef hondenfokker het volgende:
[..]
weet je dan zou me vriendin ook pfeiffer moeten hebben![]()
en btw ik heb voor zondag nog nooit last gehad van oververmoeidheid.![]()
Ik denk ook niet dat je pfeiffer hebtquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Niet dat ik denk dat je pfeiffer hebt, maar idd dan zou je vriendin het ook moeten hebben omdat het besmettelijk is enzo.
Ik heb het zelf tijdje terug gehad, precies dezelfde symptomenquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:22 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Inderdaad, jij bent de dokter dus je zal het wel weten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |