Ze had gezegd dat ze het nog te lang vond duren voordat we haar konden komen halen (ivm vakantie), omdat onze vakanties elkaar net overlappen, dus had ze haar nog te koop staan. Ze heeft me een mailtje gestuurd dat ze naar ons kon als er dit weekend niemand gereageerd had.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:07 schreef Rewimo het volgende:
Wat jammer zeg, waarom gaat het niet door?
Geniaalquote:Op maandag 25 juni 2007 13:15 schreef ook_gek het volgende:
Geweldig hoe zo kleintje totaal niet bang is
ik heb dat ookquote:[b]Op maandag 25 juni 2007 21:15 twijfelen of je het allemaal wel goed aanpakt, ik voel me toch erg verantwoordelijk!
gek ik heb dat gevoel helemaal nietquote:Op maandag 25 juni 2007 23:30 schreef QueenR het volgende:
OOOH wat is tessa groot geworden!!!!!!!!
Hij jou ook niet waarschijnlijk!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik geloof niet dat ik Jack in een donker steegje zou willen tegenkomen..
Ik ook nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik geloof niet dat ik Jack in een donker steegje zou willen tegenkomen..
Geweldig wat een mooie katten bij elkaarquote:Op dinsdag 26 juni 2007 07:19 schreef Sorbootje het volgende:
Lodewijk is momenteel de macho aan het uithangen. Hij heeft net heel demonstratief Fleur's brokjes opgegeten en die van hemzelf laten staan. Toen ik vanmorgen wakker werd zaten ze heel lief samen op de trap, maar zodra wij in beeld kwamen brak de concurrentiestrijd weer los.
Hier wat (wazige, want ze bleven niet stilstaan) foto's van de eerste ontmoeting!
[afbeelding]
Wie ben jij?
[afbeelding]
Ik vind jou wel interessant (oeh, spaghetti gegeten??)
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
Het ziet er wel vredig uit
[afbeelding]
Ik ga je vanuit mijn fort aanvallen!!
[afbeelding]
Maar ik ben hoe dan ook lief en onschuldig![]()
Buster is echt zo coolquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:01 schreef Little_Acorn het volgende:
Buster is vandaag 2 jaar geworden![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 25 juni 2007 13:15 schreef ook_gek het volgende:
Helaas donkere foto's maar je kan genoeg zien. Tessa was boos
[afbeelding]
Mevrouw was echt heeel erg boos![]()
[afbeelding]
Hier is ze al wat rustiger maar wat maakte haar zo boos dan
[afbeelding]wat vreemde geluiden maken en toch weer groot maken. MAAR WAAROM WAAAAROM
[afbeelding]een hond een hond een hond in HAAR huis
[afbeelding]
Tessa houd de hond heel goed in de gaten
Voor het eerst de hond bij tessa gelaten. De grootste katten haater van scheveningen. Toen de kamer deur open ging en ze oog in oog stonden was er paniek. ( eerste foto ) De hond stond dood stil en Tessa ging grommen en zich groot maken. De hond komt 1 stap dichter bij. Tessa doet ook een stap naar voren. De hond schrikt en zet een stap terug en begint te trillenAls een rietje stond ze te trillen
Tessa moest niks weten van weg lopen. Die ging gewoon op de hond af. Gevol is dat de hond snel weg gelopen is. En Tessa is weer lekker gaan slapen. Met Tessa valt niet te sollen
Geweldig hoe zo kleintje totaal niet bang is
Zwarte katjes zijn zoooooquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:11 schreef Slut. het volgende:
[afbeelding]
Nog een beetje angstig, maar wel achter het kastje vandaan !
[afbeelding]
Even snuffelen
[afbeelding]
Rollebollen !
Wat een geweldig beestje
Echt weeelquote:
Haha ja zeker,quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:26 schreef ook_gek het volgende:
zo dat zwarte klein "bange" hoopje kat ziet er uit als een dondersteen![]()
Als die straks door de angst heen is gaat die op zeker los![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |