/waar waar? Mijn moeder heeft zwarte kittens(met een beetje wit) die bijna weg mogen, niet toevallig in Ehv eentje besproken ofzo?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:19 schreef Slut. het volgende:
Yeeeey, we krijgen een kitten erbij !
't Wordt waarschijnlijk een zwarte, volgende week is het zo ver.
Ik kan niet wachten !
Foto's komen zsm !!
En natuurlijk ff ontopic blijven :
[afbeelding]
De nieuwsgierigerd achter een gedeelte van de pckast van m'n vriend
Nee, Rossum ..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:24 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
/waar waar? Mijn moeder heeft zwarte kittens(met een beetje wit) die bijna weg mogen, niet toevallig in Ehv eentje besproken ofzo?
okee...quote:
Lief! Heb je ze al namen gegeven?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:54 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb ze vandaag opgehaald... in het begin was mams nog een beetje overstuur omdat er nog maar een kitten over is van dr kroost
[afbeelding]
De kleine ligt nu te slapen terwijl ma aan het waken is (ook slapend)
Hahaha, de moeder moet je Shirley noemen!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:20 schreef HAL9000S het volgende:
Nope. Ik zit te denken aan rembo en rembo
Oh zeker, een kleine erbij is wel genoeg. Wel chill voor de moeder dat ze er nog eentje heeft overgehouden ook.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:33 schreef HAL9000S het volgende:
Een stuk of 5 in totaal maar meer dan de helft was al besprokenVond zo'n kleine drbij ook wel genoeg eigenlijk.
Ja, dat moet haast welquote:
So saweeeetquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:41 schreef Again het volgende:
Oooh wat een leuk topic! Dat ik dit nu pas ontdek!
Mag ik jullie voorstellen aan JAAP!
[afbeelding]
Jaap is mijn kleine scheet van 5,5 mnd oud. hij is zoooooo leuk en lief en mooi en en en en..
Kben weg van hem
Ennehh tevens TVP lol
Wow Jaap is écht mooi!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:41 schreef Again het volgende:
Oooh wat een leuk topic! Dat ik dit nu pas ontdek!
Mag ik jullie voorstellen aan JAAP!
[afbeelding]
Jaap is mijn kleine scheet van 5,5 mnd oud. hij is zoooooo leuk en lief en mooi en en en en..
Kben weg van hem
Ennehh tevens TVP lol
Jahquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:44 schreef tonja het volgende:
Jaina heeft gevoel voor schoonheid, mooie poes in een mooie schaal.
stuur je wel het ringetje op naar de eigenaar van de duif?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:49 schreef Ballebek het volgende:
Diesel houdt ook van spacecake:
[afbeelding]
En van de vangst van de dag
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb hem verteld dat zijn duif niet snel genoeg was voor mijn katquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
stuur je wel het ringetje op naar de eigenaar van de duif?
wat ik dus wilde zeggen, maar met mijn zatte kop niet voor elkaar kreeg (quote:Op zondag 24 juni 2007 04:03 schreef Mobster273 het volgende:
sorry
Echt zwaar cutequote:Op maandag 25 juni 2007 01:33 schreef Bluezz het volgende:
Hou nou es op met die camera, zo midden in de nacht![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
O, wat een plaatjes, prachtige Britten zeg!quote:Op maandag 25 juni 2007 13:07 schreef Garisson72 het volgende:
Deze twee knapen komen over een kleine maand bij mij wonen!
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is Tom, bijna anderhalf jaar oud, een beetje timide ex-dekkater maar erg aanhankelijk als je zijn vertrouwen hebt gewonnen. Check vooral die lichtblauwe ogen...
[afbeelding]
Dit is Cartman (op stamboom zelfs Cartman Mackey!) kitten van 9 weken. He's gonna raise hell. Die oogjes worden koperkleurig op den duur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |