Nou jah zeg!quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hoe noemde je mij dan en ja dit is een test
je bent me in al die jaren niet vergetenquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:56 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
Nou jah zeg!![]()
Paddenprinsje, wat ga jij onmeunig oftopic.![]()
Mijn kat heet Okki en is een ongelovelijke slechte jager. Hij vangt muizen, maar dan moeten ze wel dood zijn. Een vlieg en een vlinder lukt soms, maar slakken, dat is wel zijn ding.![]()
Snel kusje erop en over naar jouw eigenste monstertje.quote:
Een kat heeft jou geadopteerd. Dan volgt het grote spel van 'geven en nemen'. Let op, jij geeft, zij neemt. Desalniettemin dat maakt een kat tot jouw kat.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:45 schreef ook_gek het volgende:
zo net met stomheid geslagen
ik had een lekker boterhammetje gemaakt voor me zelf ik ga wat drinken pakken kom terug en zie tesse weg rennen met een volledige boterham in haar bek. Ik kan haar nog net grijpen in haar nek en blazen ook naar me. Volgens mij begreep ze het even niet.
Moest toch echt even optreden en even heeel duidelijk maken dat het niet mag maar het is opgelost en ze zal het nooit meer doen schat ik zo in
Nee volgens mij niet. 't Is niet zo'n wilde kat kruising ofzo, voor zover ik kan zien.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:15 schreef ijsmeis het volgende:
Die heeft van die pluisjes op de oren of niet?
Nee niet echt.. maar vanwege zn wolligheid dacht ik dat het misschien een speciaal soort was ofzo.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:23 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik denk met deze foto's dat het een huiskat is, heb je reden om aan te nemen dat hij een bepaalde ras-achtergrond heeft ?
Dat altijd.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
Om Mucha's trauma over het feit dat ik bij m'n vriend ingetrokken ben een beetje te verzachten ben ik een proactief kroeloffensief begonnen. Elke vrije minuut dat ik even zit, wordt er gekroeld met mevrouw. En vanmorgen mocht ze lekker bij me komen liggen.. Katjes zijn ook gewoon gevoelig, en dan moet ik ook maar niet zo opeens gaan verhuizen en nieuwe meubels kopen, want dan raakt die wolbaal van ons ook gewoon van slag. Maar, het komt allemaal wel goed.
.
Oh, kat in de boomquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:05 schreef Gewas het volgende:
Kimmy zat weer in de boom.Dat beest leert het echt niet, gister zat ze ook al in de boom en maar janken. De hele buurt hoorde het, er kwamen nog mensen aan de deur om te melden dat er een poes in de boom zat. Uiteindelijk is gister iemand erin geklommen om haar eruit te halen maar vandaag kwam ze er gelukkig vanzelf uit.
We hebben m gemaakt met Adobe Premiere Proquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:42 schreef tonja het volgende:
Hee, mijn bed!
Waar maak je zo'n filmpje mee? Welk programma?
HEY !quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:38 schreef Intelligence het volgende:
Kijk: http://www.youtube.com/watch?v=XVXv6Hus15Y
Filmpje met fotos van onze kat
We ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:40 schreef Intelligence het volgende:
[..]
We hebben m gemaakt met Adobe Premiere Pro
Ja ik kon het gewoonweg niet weerstaanquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:09 schreef Rewimo het volgende:
Wat een plaatjes, die tweeKan me voorstellen dat je hem erbij wilde hoor
quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:20 schreef Rewimo het volgende:
Eén kat is géén kat, toch?
Met excuses aan degenen die één kat hebben
Dat zeker...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:15 schreef Quoi het volgende:
@JamesBrownie: ben benieuwd! Spannende tijden.......wel fotootjes posten hoor!
Vet, die kitten, hoe oud is ie?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:06 schreef HAL9000S het volgende:
Wat ben ik toch ook een sucker he
Ga ik voor een poes kijken (1 jaar oud, heeft al jongen gehad)..... lopen die kittens daar ook nog rond. Natuurlijk kon ik het niet weerstaan dus heb ik er ook een kitten bij genomen
De mama:
[afbeelding]
en dr zoon
[afbeelding]
De laatste is echt een belhamelMorgen ga ik ze ophalen
Ze doet inderdaad alsof ze al heel volwassen isquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:40 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Quoi, wat een ontzettend leuke foto's ! Vooral die op dat kussen vind ik heel mooi.
Jaina zit er al wel echt bij als een grote poesZe is heel apart om te zien, dat Oosters type en dan een lapje ! (ik zie vrijwel nooit Oosters korthaar lapjes)
/waar waar? Mijn moeder heeft zwarte kittens(met een beetje wit) die bijna weg mogen, niet toevallig in Ehv eentje besproken ofzo?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:19 schreef Slut. het volgende:
Yeeeey, we krijgen een kitten erbij !
't Wordt waarschijnlijk een zwarte, volgende week is het zo ver.
Ik kan niet wachten !
Foto's komen zsm !!
En natuurlijk ff ontopic blijven :
[afbeelding]
De nieuwsgierigerd achter een gedeelte van de pckast van m'n vriend
Nee, Rossum ..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:24 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
/waar waar? Mijn moeder heeft zwarte kittens(met een beetje wit) die bijna weg mogen, niet toevallig in Ehv eentje besproken ofzo?
okee...quote:
Lief! Heb je ze al namen gegeven?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:54 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb ze vandaag opgehaald... in het begin was mams nog een beetje overstuur omdat er nog maar een kitten over is van dr kroost
[afbeelding]
De kleine ligt nu te slapen terwijl ma aan het waken is (ook slapend)
Hahaha, de moeder moet je Shirley noemen!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:20 schreef HAL9000S het volgende:
Nope. Ik zit te denken aan rembo en rembo
Oh zeker, een kleine erbij is wel genoeg. Wel chill voor de moeder dat ze er nog eentje heeft overgehouden ook.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:33 schreef HAL9000S het volgende:
Een stuk of 5 in totaal maar meer dan de helft was al besprokenVond zo'n kleine drbij ook wel genoeg eigenlijk.
Ja, dat moet haast welquote:
So saweeeetquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:41 schreef Again het volgende:
Oooh wat een leuk topic! Dat ik dit nu pas ontdek!
Mag ik jullie voorstellen aan JAAP!
[afbeelding]
Jaap is mijn kleine scheet van 5,5 mnd oud. hij is zoooooo leuk en lief en mooi en en en en..
Kben weg van hem
Ennehh tevens TVP lol
Wow Jaap is écht mooi!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:41 schreef Again het volgende:
Oooh wat een leuk topic! Dat ik dit nu pas ontdek!
Mag ik jullie voorstellen aan JAAP!
[afbeelding]
Jaap is mijn kleine scheet van 5,5 mnd oud. hij is zoooooo leuk en lief en mooi en en en en..
Kben weg van hem
Ennehh tevens TVP lol
Jahquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:44 schreef tonja het volgende:
Jaina heeft gevoel voor schoonheid, mooie poes in een mooie schaal.
stuur je wel het ringetje op naar de eigenaar van de duif?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:49 schreef Ballebek het volgende:
Diesel houdt ook van spacecake:
[afbeelding]
En van de vangst van de dag
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |