In de hoop dat dit topic wél fatsoenlijk verloopt. Ik verzoek Meki vriendelijk zijn vergelijkingen met Hitler ergens anders te spuien, hoe oneens ik het ook ben met de PVV.quote:DEN HAAG - De Partij voor de Vrijheid (PVV) wil een onderzoek naar het 'snel toenemende aantal' vrouwen met hoofddoekjes achter het stuur. De hoofddoek zou het blikveld van vrouwelijke bestuursters flink versmallen, waardoor ze fietsers en voetgangers te laat opmerken bij het afslaan. Tweede Kamerlid Barry Madlener van de PVV wil dat minister Eurlings van Verkeer de gevaren van het hoofddoekje en de burka gaat onderzoeken. ,,Ik heb al van meerdere mensen gehoord dat ze bijna overhoop zijn gereden door een vrouw met hoofddoekje.''
Madlener zegt dat hoofddoekjes vaak een stukje uitsteken, waardoor het zicht naar de zijkant wordt belemmerd. Bovendien zouden verkeersdeelnemers met hoofddoekje dragen minder horen.
In het verkeer zijn geen regels voor het dragen van een hoofddoek. Het Kamerlid wil dat vrouwen het hoofddoekje strak ombinden of afdoen in de auto, mocht blijken dat het hoofddeksel gevaarlijk is in het verkeer.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:39 schreef Litso het volgende:
Beetje jammer van de Hitler-vergelijking Meki, maar dat argument dat hoofddoekjes zo'n eind uitsteken is echt je reinste onzin. Als je een hoofddoek fatsoenlijk omdoet zit ie strakker om je hoofd dan de gemiddelde bos lang haar die langs je gezicht hangt.
Daarbij heb je én spiegels, én wordt je geleerd tijdens rijles dat je ook fatsoenlijk je hoofd links en rechts moet draaien om te zien wat er gebeurt.
Dat is zeker zo, en wat ik ook zei in het gesloten topic: de PVV heeft het goed recht om zich zoiets af te vragen, ik kan me alleen niet voorstellen dát het ook daadwerkelijk negatieve invloed heeft op de rijstijl.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:13 schreef kraakvandaal het volgende:
Een onderzoek kan geen kwaad lijkt me.
Daar heb je zo'n onderzoek voor nodig lijkt me.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:22 schreef SpecialK het volgende:
Is er ook nog een linkje naar de statistieken relevant voor dit onderwerp?
Iets met... moslima's en ongelukken in het verkeer vs. het landelijk gemiddelde?
Ik dacht dat het hoofddoekjes verhaal een theorie was gebaseerd op iig al bekende cijfers. Verzekeringsmaatschppijen houden er altijd een hele goeie boekhouding op na. Dus de cijfers zijn er al. Lijkt me wel dat er al iemand is geweest die dit allemaal heeft berekend. Wat je daarna nog voor onderzoek kan doen, als blijkt dat moslima's idd voor een hoger aantal verkeersslachtoffers zorgen, is of dit komt door het hoofddoekje of gewoon een belabberde rijstijl.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:24 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Daar heb je zo'n onderzoek voor nodig lijkt me.
Ik lees nergens in het bericht dat het specifiek over moslima's gaat, dus ik denk dat het fenomeen 'hoofddoek' niet wordt getolereerd door de PvV. Tsja, dan rijst natuurlijk de vraag: is dan niet een beetje het hek van de dam?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:16 schreef Kozzmic het volgende:
Geldt dit nu alleen voor moslims of mogen ook vrouwen met kanker geen hoofddoek dragen in de auto? En hoe zit het met langharigen?
Hier in Nederland onderzoeken we zoiets grondig Meki.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:29 schreef Meki het volgende:
Komt er ook een onderzoek naar keppels bij autorijden
Exact het zelfde. Jup.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:34 schreef LoggedIn het volgende:
Ik vind het wel grappig gevonden van hemAan de andere kant is dit exact hetzelfde als het coaten van je ramen, en dat is ook verboden..
Na onderzoek is gebleken dat er zich geen ogen bevinden op en rond de kruin van een menselijk wezen, onderzoek naar keppels is dan ook compleet overbodig.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:29 schreef Meki het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Na onderzoek is gebleken dat er zich geen ogen bevinden op en rond de kruin van een menselijk wezen, onderzoek naar keppels is dan ook compleet overbodig.
Kijk dat is nog eens een snel onderzoek.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Na onderzoek is gebleken dat er zich geen ogen bevinden op en rond de kruin van een menselijk wezen, onderzoek naar keppels is dan ook compleet overbodig.
Waar misschien wel eens een onderzoek naar ingesteld moet worden is naar die cyclus van anti joodse opmerkingen en die vervelende vergelijkingen met Hitler die in zowat elk topic waar je in post blijven terugkeren, ondanks dat je daar al eens voor gebanned bent.
Hoezo statistieken, dit is toch genoeg:quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:22 schreef SpecialK het volgende:
Is er ook nog een linkje naar de statistieken relevant voor dit onderwerp?
quote:Ik heb al van meerdere mensen gehoord dat ze bijna overhoop zijn gereden door een vrouw met hoofddoekje.''
In dat geval zijn mijn grootouders en een trits van de wat oudere tantes van de familie ook een prima bron voor wetenschappelijk statistisch onderzoek.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:17 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hoezo statistieken, dit is toch genoeg:
[..].
Beste bron is en blijft met afstand de kapper. tenzij het die mongool is die om de haverklap zijn klanten met zijn schaar neersteekt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:19 schreef SpecialK het volgende:
[..]
In dat geval zijn mijn grootouders en een trits van de wat oudere tantes van de familie ook een prima bron voor wetenschappelijk statistisch onderzoek.
Ik ook! Allemaal van de weg halen die vrouwen!quote:Ik heb al van meerdere mensen gehoord dat ze bijna overhoop zijn gereden door een vrouw
nope, want die blokkeren geen gezichtsveldquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:29 schreef Meki het volgende:
Ik heb altijd elastiekjes in de auto liggen en doe mijn haar even in een staart als ik ga rijden , want als het raampje ook maar een kiertje openstaat zwiept het alle kanten op en dat is inderdaad hinderlijkquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:16 schreef Kozzmic het volgende:
Geldt dit nu alleen voor moslims of mogen ook vrouwen met kanker geen hoofddoek dragen in de auto? En hoe zit het met langharigen?
Idd. Er zijn een hoop dingen te verzinnen die voor je ogen (en oren) hangen. Niet alleen hoofddoekjes. Of burka's.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:16 schreef Kozzmic het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Um, het zou misschien ook helpen om fietsers en voetgangers en dergelijke op te voeden, zodat je als automobilist niet als een soort Linda Blair in The Excorcist 27 keer je hoofd 360 graden moet draaien om te zien of er geen van deze groepen aankomt vanuit richtingen waar ze niet mogen komen.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Um, het zou misschien ook helpen om fietsers en voetgangers en dergelijke op te voeden, zodat je als automobilist niet als een soort Linda Blair in The Excorcist 27 keer je hoofd 360 graden moet draaien om te zien of er geen van deze groepen aankomt vanuit richtingen waar ze niet mogen komen.
Hij valt doorgaans dan ook niet serieus te nemen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 09:04 schreef Slarioux het volgende:
Serieuze topics over Wilders werken niet Litso, sorry.
Hij is natuurlijk bezorgd dat hun no-claim aan gort gaat en dat ze meer premie moeten gaan betalen...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:06 schreef MaGNeT het volgende:
Het lijkt alsof Wilders op ieder vlak (van verkeersveiligheid tot zorg) iets heeft in te brengen.
Maar wel opvallend dat hij selectief alleen de Moslims daarin noemt.
Heeft hij wat tegen Moslims? Of wil hij gewoon dat ze zich niet bezeren?
Misschien moet je eerst eens gaan lezen? Het is niet Wilders, maar partijgenoot Barry Madlener die de opmerkingen heeft gemaakt. Verder ben je zelf net zo extreem als Wilders wanneer je democratisch gekozen politici een spreekverbod wilt gaan opleggen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:09 schreef teamlead het volgende:
Iedere keer als je denkt dat Wilders niet stompzinniger uit de hoek kan komen, bewijst hij het tegendeel.
Die gast moet echt dringend hulp hebben.. liefst met dwangbuis en spreekverbod
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:19 schreef kLowJow het volgende:
Er zijn natuurlijk ook gewoon verkeersdeelnemers die gedwongen worden hoofdbedekking te dragen die het blikveld veel ernstiger beperkt dan een hoofddoekje. Laten we eerst die groep eens aanpakken.
waar moet ik dan aan denken?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:19 schreef kLowJow het volgende:
Er zijn natuurlijk ook gewoon verkeersdeelnemers die gedwongen worden hoofdbedekking te dragen die het blikveld veel ernstiger beperkt dan een hoofddoekje.
Dat valt eigenlijk wel heel erg mee? Alleen als je viezier vies is en de zon erop staat, is het kut. Maar da's met een gewone autoruit ookquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Vraagje: Heeft die beste vragensteller wel eens motor gereden? Volgens mij beperkt zo'n integraalhelm het zicht wel even een beetje meer dan een randje hoofddoek.
En dat verandert het gevaar voor de voetgangers en fietsers, volgens jou?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:24 schreef Elfletterig het volgende:
Nogal kortzichtig (geen woordgrap) om motorrijders en automobilisten met elkaar te vergelijken. Bovendien zijn helmen nu eenmaal verplicht op de motor, moeten helmen aan allerlei voorschriften voldoen EN is het gezichtsveld van een motorrijder sowieso al anders dan dat van een automobilist.
Ik snap de vraag EN het verband niet...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En dat verandert het gevaar voor de voetgangers en fietsers, volgens jou?
wat een onwijs droge fotoquote:
ja.. wereld van verschil.. het gezicht van de PVV of één van zijn marionetten...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst eens gaan lezen? Het is niet Wilders, maar partijgenoot Barry Madlener die de opmerkingen heeft gemaakt. Verder ben je zelf net zo extreem als Wilders wanneer je democratisch gekozen politici een spreekverbod wilt gaan opleggen.
en er is geen enkele bron die aantoont dat het dragen van een hoofddoek ook maar iets te maken heeft met die verkeersdoden. Het is gewoon (weer) een zielige poging tot moslim-bashen van deze club gefrustreerde xenofobische josti's. Ongelofelijk dat er nog mensen zijn die deze partij serieus nemenquote:En daar komt dan nog bij dat de PVV misschien best een punt heeft. Dode hoeken van vrachtwagens pakken we ook aan. We testen bij aanvang van het rij-examen ook of kandidaten goed kunnen zien, we verwachten dat automobilisten 's winters hun ruiten goed ontdoen van het ijs. Waarom zouden we gezichtsveld-beperkende hoofddoekjes dan WEL toleren? Autorijden moet goed en veilig gebeuren. Er vallen jaarlijks nog steeds 800 doden in het verkeer.
bij deze.. hoewel het m.i. te onzinnig voor woorden is dat over een dergelijk voorstel nog gesproken zou moeten wordenquote:Degene die hier stompzinnig uit de hoek komt, ben jij. Je reageert niet inhoudelijk,
ach.. ik had de partij goedquote:je beschuldigt de verkeerde politicus
Als die politicus hoort bij de PVV: heel graag..quote:en wilt een spreekverbod opleggen aan een democratisch gekozen politicus.
Het is weldegelijk hetzelfde onderwerp. Hoe kun je als overheid enerzijds verkeersdeelnemers verplichten hun zichtveld te beperken, en je anderzijds druk maken over een veel lichtere beperking van het zichtveld waar mogelijk sprake van zou kunnen zijn?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap de vraag EN het verband niet...Motorrijders zijn sowieso gevaarlijk en kwetsbaar in het verkeer, maar da's een heel ander onderwerp. Het gaat nu om automobilisten en de vraag is in hoeverre je achter het stuur doelbewust je eigen gezichtsveld mag belemmeren. Laat ik het zo zeggen: als ik de zijruiten van mijn auto van matglas ga voorzien, krijg ik ook een probleem...
Nieuwtje: allochtonen betalen vaak al meer premie omdat ze geen schadevrije periode aan kunnen tonen. Mijn man heeft zo een tijd meer moeten betalen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk bezorgd dat hun no-claim aan gort gaat en dat ze meer premie moeten gaan betalen...
Uiteraard. Maar ook een hoofddoekje hoeft geen belemmering te zijn mits goed gedragen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:28 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wat een onwijs droge fotomaar die helm zit niet half over je ogen ofzow hoor, daar is over nagedacht.
OK, goed om te weten met wat voor figuur ik te maken heb. Een moderator op Fok die geen voorstander van democratie is en mensen met een afwijkende mening een spreekverbod wil opleggen. Je bent echt geknipt voor je functie zegquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:32 schreef teamlead het volgende:
ja.. wereld van verschil.. het gezicht van de PVV of één van zijn marionetten...
En ik heb nooit beweerd dat ik een voorstander van democratie ben
[..]
Als die politicus hoort bij de PVV: heel graag.. (een spreekverbod)
Daarom wil de PVV dus ook dat er onderzoek naar wordt gedaan! PVV is zeer kritisch over de islam en dat is hun goed recht, of jij en ik het nou leuk vinden of niet. Politieke partijen hebben het recht om voor hun standpunten op te komen. De SGP mag zich verzetten tegen koopzondagen, GroenLinks mag boos zijn over SUV's in de PC Hooftstraat, PVV mag zich beklagen over hoofddoekjes in het verkeer. Dat is democratie. Leer er maar mee leven. Of wees anders in elk geval niet zo hypocriet om je eigen MENING dan wél te gaan verkondigen. Als anderen dat niet mogen, dan jij ook niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:32 schreef teamlead het volgende:
en er is geen enkele bron die aantoont dat het dragen van een hoofddoek ook maar iets te maken heeft met die verkeersdoden. Het is gewoon (weer) een zielige poging tot moslim-bashen van deze club gefrustreerde xenofobische josti's. Ongelofelijk dat er nog mensen zijn die deze partij serieus nemen.
Vreemd dat elk PVV topic automatisch een Wilders topic wordt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:11 schreef Litso het volgende:
Tweede Kamerlid Barry Madlener van de PVV wil dat
Da's de enige die ik ken van dat zooitje.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:39 schreef __________ het volgende:
[..]
Vreemd dat elk PVV topic automatisch een Wilders topic wordt.
Is het je nog nooit opgevallen dat er bij een helm expres een kijkgat in zit?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:34 schreef kLowJow het volgende:
Hoe kun je als overheid enerzijds verkeersdeelnemers verplichten hun zichtveld te beperken
als je als Nederlander in iemand anders zn auto rijdt, heb je ook geen aantoonbare schadevrije jaren hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:35 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nieuwtje: allochtonen betalen vaak al meer premie omdat ze geen schadevrije periode aan kunnen tonen. Mijn man heeft zo een tijd meer moeten betalen.
ahja.. m'n kleurtje heeft ook echt wat met m'n mening te makenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
OK, goed om te weten met wat voor figuur ik te maken heb. Een moderator op Fok die geen voorstander van democratie is en mensen met een afwijkende mening een spreekverbod wil opleggen. Je bent echt geknipt voor je functie zeg
[..]
volgens jouw eigen redenatie mag ik hun mening toch volkomen debiel vinden? Nou bij dezequote:Daarom wil de PVV dus ook dat er onderzoek naar wordt gedaan! PVV is zeer kritisch over de islam en dat is hun goed recht, of jij en ik het nou leuk vinden of niet. Politieke partijen hebben het recht om voor hun standpunten op te komen. De SGP mag zich verzetten tegen koopzondagen, GroenLinks mag boos zijn over SUV's in de PC Hooftstraat, PVV mag zich beklagen over hoofddoekjes in het verkeer. Dat is democratie. Leer er maar mee leven. Of wees anders in elk geval niet zo hypocriet om je eigen MENING dan wél te gaan verkondigen. Als anderen dat niet mogen, dan jij ook niet.
Heb je weleens een hoofddoekje zonder 'kijkgat' gezien?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:44 schreef __________ het volgende:
[..]
Is het je nog nooit opgevallen dat er bij een helm expres een kijkgat in zit?
Ik ben uiteraard ook niet tegen 'de helm'.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:47 schreef __________ het volgende:
Zeg ik ergens dat ik tegen hoofddoeken ben in het verkeer? Volgens mij zijn ze niet echt lastig.
Uitgerekend jij.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Whehehe. Ik heb een jaar geleden een kleine aanrijding gehad met een vrouw met theedoek op en toen zei ik ook tegen haar dat als ze niet haar halve gezicht met die doeken bedekt had ze wat beter zicht had gehad en niet tegen me was opgeknalt.
Je verdraait mijn woorden. Ik heb niet gezegd dat je 'kleurtje' iets met je mening heeft te maken, ik heb gezegd dat je verdomd rare opvattingen hebt over het uiten van meningen, voor iemand die moderator is op een groot forum.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:45 schreef teamlead het volgende:
ahja.. m'n kleurtje heeft ook echt wat met m'n mening te maken. Zeer sterk argument
![]()
Ja, mag ik mag je ook vragen om berichten beter te lezen en om wat onderbouwing, die je trouwens nog steeds niet hebt gegeven.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:45 schreef teamlead het volgende:
Volgens jouw eigen redenatie mag ik hun mening toch volkomen debiel vinden? Nou bij deze![]()
En als de PVV zich dan tegen datzelfde Europa verzet, ben jij ongetwijfeld weer de eerste om de vloer met ze aan te vegen. Overigens mogen politieke partijen zelf bepalen welke onderwerpen ze belangrijk vinden. Het is niet aan jou om dat namens die partijen te bepalen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:45 schreef teamlead het volgende:
En wat mij betreft geldt voor álle politieke partijen dat ze eens moeten ophouden met hun telegraaf-krantenkoppen-politiek en zich eens moeten gaan bezig houden met zaken die er wél toe doen. Dat eeuwige gezeik en gezanik over details is niet de taak van de tweede kamer. Hoofddoekjes in het verkeer, SUV's in de PC Hooft, allemaal leuk voor Hart van Nederland, 4 in het land en omroep Max, maar ondertussen blijven de problemen waar we in dit land mee zitten onbeantwoord, is er geen toekomstvisie en gaan we accoord met een Europa waar niemand voordeel van heeft.
ik zie het verband niet.. maar dat kun je ongetwijfeld haarfijn uitleggenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je verdraait mijn woorden. Ik heb niet gezegd dat je 'kleurtje' iets met je mening heeft te maken, ik heb gezegd dat je verdomd rare opvattingen hebt over het uiten van meningen, voor iemand die moderator is op een groot forum.
[..]
Die onderbouwing is vrij simpel: het een heeft niets met het ander te maken en de PV"v" wil weer eens moslimbashen.quote:Ja, mag ik mag je ook vragen om berichten beter te lezen en om wat onderbouwing, die je trouwens nog steeds niet hebt gegeven.
[..]
hangt er vanaf welke motivatie ze geven bij hun verzet tegen Europa. Tot nu toe heb ik ze nog weinig zinnige argumenten horen noemenquote:En als de PVV zich dan tegen datzelfde Europa verzet, ben jij ongetwijfeld weer de eerste om de vloer met ze aan te vegen.
true, maar in de grondwet is keurig vastgelegd wat de taak van de volksvertegenwoordiging is. En die taak wordt de laatste jaren door alle partijen zwaar verwaarloostquote:Overigens mogen politieke partijen zelf bepalen welke onderwerpen ze belangrijk vinden. Het is niet aan jou om dat namens die partijen te bepalen.
En jij wilt serieus genomen worden?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:29 schreef Meki het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:58 schreef Monidique het volgende:
Ik ben blij dat ze nu eens wat anders behandelen dan islam, moslims en allochtonen en zich positief inzetten voor de veiligheid van weggebruikers.
![]()
Demonisering,quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:12 schreef Creutton-dar het volgende:
Wel leuk om weer zo'n Anti-Pvv topic te zien...
Gaaaaaaaap
Gatverquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:24 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nee, daar mogen er wel meer van komen..
Jij wlit mensen met een bepaalde mening de mond snoeren (spreekverbod). Een forum is juist een vergaarbak van meningen. Mensen discussiëren over onderwerpen aan de hand van hun meningen. Het lijkt me stug dat jij dan onpartijdig kunt modden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:36 schreef teamlead het volgende:
ik zie het verband niet.. maar dat kun je ongetwijfeld haarfijn uitleggen![]()
VIND JIJ, een daarom moet de PVV een spreekverbod krijgen, VIND JIJ. De werkelijkheid is dat de PVV wil dat dit onderwerp wordt onderzocht. Daaruit blijkt dan wel of die hoofddoekjes wel of niet het gezichtsveld beperken en of dat wel of niet gevaarlijk is in het verkeer.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:36 schreef teamlead het volgende:
Die onderbouwing is vrij simpel: het een heeft niets met het ander te maken en de PV"v" wil weer eens moslimbashen.
Joh. Zo'n voorbeeldfunctie hebben ze nu ook weer niet hoor, die modjes.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je verdraait mijn woorden. Ik heb niet gezegd dat je 'kleurtje' iets met je mening heeft te maken, ik heb gezegd dat je verdomd rare opvattingen hebt over het uiten van meningen, voor iemand die moderator is op een groot forum.
[..]
Als teamlead echt partijdig zou modden dan waren jouw berichten wellicht allang weggepoetst.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij wlit mensen met een bepaalde mening de mond snoeren (spreekverbod). Een forum is juist een vergaarbak van meningen. Mensen discussiëren over onderwerpen aan de hand van hun meningen. Het lijkt me stug dat jij dan onpartijdig kunt modden.
[..]
VIND JIJ, een daarom moet de PVV een spreekverbod krijgen, VIND JIJ. De werkelijkheid is dat de PVV wil dat dit onderwerp wordt onderzocht. Daaruit blijkt dan wel of die hoofddoekjes wel of niet het gezichtsveld beperken en of dat wel of niet gevaarlijk is in het verkeer.
anders ik wel..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:23 schreef Toeps het volgende:
Ik heb zo'n medelijden met die ministers die daar steeds antwoord op moeten geven...
Een forum is een vergaarbak van meningen en zodra een post de policy overschrijdt is het mijn taak in te grijpen. Ik zie het probleem niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij wlit mensen met een bepaalde mening de mond snoeren (spreekverbod). Een forum is juist een vergaarbak van meningen. Mensen discussiëren over onderwerpen aan de hand van hun meningen. Het lijkt me stug dat jij dan onpartijdig kunt modden.
[..]
ja, dat vind ik. Ik heb ook niet anders beweerd. Jouw pathethische gejank over vrijheid van meningsuiting doet daar niets aan af. Meer dan genoeg "afwijkende meningen" zijn in dit land verboden. Wat mij betreft wordt het tijd dat de PVV hetzelfde lot ondergaat als (bijvoorbeeld) de Centrum Partij of de PNVDquote:VIND JIJ, een daarom moet de PVV een spreekverbod krijgen, VIND JIJ.
De werkelijkheid is dat de PV"v" structureel in het nieuws probeert te komen met gejank over moslims en hoofddoekjes en daarbij niet schuwen zich in de meest trieste bochten te wringen. Dit is daar een prima voorbeeld vanquote:De werkelijkheid is dat de PVV wil dat dit onderwerp wordt onderzocht. Daaruit blijkt dan wel of die hoofddoekjes wel of niet het gezichtsveld beperken en of dat wel of niet gevaarlijk is in het verkeer.
ik mod sowieso niet buiten mijn eigen subforum, tenzij het een tubgirl ofzo betreftquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:21 schreef nozem het volgende:
[..]
Als teamlead echt partijdig zou modden dan waren jouw berichten wellicht allang weggepoetst.![]()
Iemand zijn berichten verwijderen heeft niets met partijdig te maken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:21 schreef nozem het volgende:
[..]
Als teamlead echt partijdig zou modden dan waren jouw berichten wellicht allang weggepoetst.![]()
Hoe kom je erbij?!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:26 schreef Creutton-dar het volgende:
Als moderator moet je onafhankelijk zijn en niet je eigen meningen uitdragen.
ow!?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:26 schreef Creutton-dar het volgende:
[..]
Iemand zijn berichten verwijderen heeft niets met partijdig te maken.
In dit geval laat onze mod zijn eigen politieke stroming zien.
zie zijn avatar! personen die het ter discussie stellen van moslimas met hoofddoekjes achter het stuur als een belangrijk onderzoek in onze parlementaire geschiedenis zien, houden namelijk niet zo van tegenspraak.quote:
Dus met andere woorden is een moderator hier een soort van GOD.quote:
Als je niet ziet dat de tactiek die de PVV gebruikt uitermate effectief is dan ben je zelf niet al te snugger.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
anders ik wel..
als ik op dit moment in de tweede kamer zat, zou ik mij constant bescheuren om dit soort kamervragen.
als de PVV zo doorgaat, zijn ze met hun belachelijke kamervragen straks duurder dan de HSL en betuwelijn bij elkaar. en dat allemaal van onze belastingcenten!!!.
Modden moet op basis van de policy, niet meer en niet minder. Mijn mening heeft daar niets mee te maken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:26 schreef Creutton-dar het volgende:
[..]
Iemand zijn berichten verwijderen heeft niets met partijdig te maken.
In dit geval laat onze mod zijn eigen politieke stroming zien.
dus jij vind speciaal moslima's met een hoofddoek achter het stuur een groot gevaar voor de nederlandse wegen!? weg met de dodemanswegen, het is de schuld van de hoofddoekjes!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Als je niet ziet dat de tactiek die de PVV gebruikt uitermate effectief is dan ben je zelf niet al te snugger.
Tuurlijk komt een hoop van wat ze uitkramen redelijk onzinnig overkomend maar het is wel wat een groot deel vd bevolking denkt. En die identificeren zich ermee, in tegenstelling tot de vaak theoretische prietpraat die de rest uitkraamt.
Netto resultaat: winst voor de PVV en dat is exact hun doel.
uit de policy:quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:30 schreef Creutton-dar het volgende:
[..]
Dus met andere woorden is een moderator hier een soort van GOD.
ZIjn wil is wet en alles wat niet in zijn straatje past kan worden verwijderd?
quote:Wat moet je vooral niet vergeten ?
Vergeet vooral niet dat de moderators in de eerste plaats users zijn die zijn uitgekozen om de boel een beetje in de gaten te houden en in goede banen te leiden. Hun instructies dienen dan ook opgevolgd te worden. FOK! is geen democratie.
Ook kunnen mods topics sluiten of verwijderen en berichten wijzigen of verwijderen als dit nodig wordt geacht.
hahaha omdat ik deze avator gebruik kan en mag ik niks zeggen?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zie zijn avatar! personen die het ter discussie stellen van moslimas met hoofddoekjes achter het stuur als een belangrijk onderzoek in onze parlementaire geschiedenis zien, houden namelijk niet zo van tegenspraak..
Dat zijn niet gewoon andere woorden, het is een hele andere taal. Kun je de gedachtenkronkel die je hier maakt misschien wat verder toelichten?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:30 schreef Creutton-dar het volgende:
[..]
Dus met andere woorden is een moderator hier een soort van GOD.
ZIjn wil is wet en alles wat niet in zijn straatje past kan worden verwijderd?
je mag er gerust over meepraten, maar blijkbaar vindt jij dat iemand met een blauw kleurtje dat niet mag.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:33 schreef Creutton-dar het volgende:
[..]
hahaha omdat ik deze avator gebruik kan en mag ik niks zeggen?
Dus de keuze van je avator is bepalend waar je wel en niet over mag mee praten?
ben ik met je eens, maar een zeer groot deel van de Nederlandse kiezers is dan ook niet al te snuggerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dus jij vind speciaal moslima's met een hoofddoek achter het stuur een groot gevaar voor de nederlandse wegen!? weg met de dodemanswegen, het is de schuld van de hoofddoekjes!
gewoon populistisch gedoe, en ik zie de tactiek er niet van in... dat mensen het met liefde als zoete koek vreten moeten ze zelf weten, maar ik vind die mensen dan eerder niet al te snugger.
Ik zou zeggen, sluit deze topic, want er zal best nog meer geplaatst worden wat je niet aanstaat..quote:
of het kleurtje?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:33 schreef Creutton-dar het volgende:
[..]
hahaha omdat ik deze avator gebruik kan en mag ik niks zeggen?
Dus de keuze van je avator is bepalend waar je wel en niet over mag mee praten?
quote:ik vind de PVV geen one issue partij maar ik vind wel dat de PVV zich als zodanig profileert. Ik ben absoluut geen fan van hem en dat is juist omdat ik het enorm jammer vind dat hij telkens terugkeert naar de Marokkanen. Dat onderwerp lijkt zich in alles van zijn partij te manifesteren en dat gaat mij gewoon veel te ver.
op onderwijs: islamitische scholen moeten dicht
op buitenlandse zaken: islam in buitenland moet daar blijven, islam is slechte godsdienst
op binnenlandse zaken: marokkanen moeten opzouten, horen hier niet
op milieu: islamitisch slachten en halal moeten opzouten.
op economie: marokkanen moeten opzouten, want ze zitten alleen in bijstand
op justitie: alle marokkanen zijn crimineel, ze moeten allemaal opzouten
op financien: zo min mogelijk subsidies voor islaminstellingen (owja en iets met publieke omroepen)
op VROM: moslimas met hoofddoekjes zijn een gevaar op de weg! d'raus!
Om het bij wijze van spreke maar even over the top aan te geven wat ik bedoel.
Achja, een avator is een avator, maar als je het wilt dan neem ik wel een andere als deze je teveel op de kast jaagt.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:34 schreef Creutton-dar het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, sluit deze topic, want er zal best nog meer geplaatst worden wat je niet aanstaat..
Wat is de taalfout?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
Leer eerst eens Nederlands
Lees daarna de policy nog eens
het gaat niet om je avatar dude. jij vindt dat hij niks mag zeggen want hij is mod. als hij niks mag van jou, waarom jij dan wel?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:35 schreef Creutton-dar het volgende:
[..]
Achja, een avator is een avator, maar als je het wilt dan neem ik wel een andere als deze je teveel op de kast jaagt.
Op de korte termijn werkt dit vast wel, maar uiteindelijk zullen steeds meer mensen het moslimpje pesten ook wel een keer beu worden, en zelfs al is dat niet het geval... Vinden dat een partij 'zegt waarop het staat' of uitspraken doet waar je het mee eens is, is niet hetzelfde als deze partij capabel genoeg achten het land te besturen. Vooral dit laatste zal er zelfs bij de huidige achterban niet echt op vooruit gaan wanneer de PVV op deze manier doorgaat lijkt me.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Als je niet ziet dat de tactiek die de PVV gebruikt uitermate effectief is dan ben je zelf niet al te snugger.
Tuurlijk komt een hoop van wat ze uitkramen redelijk onzinnig over maar het is wel wat een groot deel vd bevolking denkt. En die identificeren zich ermee, in tegenstelling tot de vaak theoretische prietpraat die de rest uitkraamt.
deze topic.....quote:
Hij mag wel wat zeggen dude, alleen de manier waarop het gebeurt is niet netjes.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het gaat niet om je avatar dude. jij vindt dat hij niks mag zeggen want hij is mod. als hij niks mag van jou, waarom jij dan wel?
om maar even te vergelijken, jouw manier wel dan!? doe eens gek, doe eens zelfkritisch.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:38 schreef Creutton-dar het volgende:
[..]
Hij mag wel wat zeggen dude, alleen de manier waarop het gebeurt is niet netjes.
wat is er niet netjes aan dan? Ik geef mijn mening en haal geen reacties weg die niet stroken met mijn mening.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:38 schreef Creutton-dar het volgende:
[..]
Hij mag wel wat zeggen dude, alleen de manier waarop het gebeurt is niet netjes.
deze topic zou moeten zijn dit topicquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:39 schreef Creutton-dar het volgende:
[..]
Sluiten dan die handel...probleem opgelost
ik vind het wel grappig.. inhoudelijk is er blijkbaar niets aan te merken op mijn mening, dus is het opeens het kleurtje of de poststijl die het probleem vormtquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:40 schreef Jerruh het volgende:
och teamlead, negeer deze discussie gewoon. Niks mis met je poststijl en dat zeg ik niet omdat we op dit onderwerp op 1 lijn zitten. Ik zie gewoon het nut van zijn gezeur niet zo.
is dat niet altijd zo als je een sterk punt maakt, wat bepaalde vastgeroeste meningen aanstoot?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik vind het wel grappig.. inhoudelijk is er blijkbaar niets aan te merken op mijn mening, dus is het opeens het kleurtje of de poststijl die het probleem vormt
Dus jij bent snugger en de rest is dom.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
ben ik met je eens, maar een zeer groot deel van de Nederlandse kiezers is dan ook niet al te snugger
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:46 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dus jij bent snugger en de rest is dom.
Um, nee dus:quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
deze topic zou moeten zijn dit topic
dan moet je echt eens leren lezenquote:
Toch zijn de helm en een vaatdoek op je kop 2 verschillende dingen in het verkeer. Die helm is verplicht voor je persoonlijke veiligheid omdat je wat minder veilig zit op een moter dan in een auto. Hoewel de helmen van tegenwoordig je gezichtsveld niet beperken vind je het toch nodig daarnaar te verwijzen omdat iemand het over een hoofddoek heeft in de auto. Een helm op zich kan best wat beperkend zijn misschien maar weegt niet op tegen de voordelen. Een doek op je kop heeft geen voordeel.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:58 schreef kLowJow het volgende:
Ik ben uiteraard ook niet tegen 'de helm'.
Man wat klets je nou uit je nek, ieder heeft zijn persoonlijke redenen en prioriteiten wáárom hij of zij op een partij stemt. Het heeft NIETS met snugger zijn te maken. Maar om mensen voor niet snugger uit te maken die een andere mening dan jij aanhangen getuigt niet echt van intelligentie.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan moet je echt eens leren lezen.
Dat ik een groot deel van de Nederlandse kiezers niet bijster snugger vind, heeft niets te maken met de partij waar ze op stemmen, maar wel met de redenen waarom ze op die partij stemmen. Hoeveel SP stemmers zijn het nu inhoudelijk echt met het programma eens en hoeveel stemmer er op de SP omdat Marijnissen "het zo goed weet te zeggen". Hoeveel PV"v" stemmers stemmen op die club vanwege het hele programma en hoeveel stemmen erop vanwege de moslimstandpunten? Hoeveel PVDA stemmers hebben het programma gelezen denk je?
De kiezer bepaalt tegenwoordig zijn of haar stem vooral vanwege een leuke soundbyte of de kop van de lijsttrekker en niet vanwege de inhoud. En ja, dat vind ik dom
daar heeft het alles mee te maken juistquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:18 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Man wat klets je nou uit je nek, ieder heeft zijn persoonlijke redenen en prioriteiten wáárom hij of zij op een partij stemt. Het heeft NIETS met snugger zijn te maken
blijkbaar ben je wat traag van begrip. Geeft niet.. leg ik het gewoon nog eens uit:quote:. Maar om mensen voor niet snugger uit te maken die een andere mening dan jij aanhangen getuigt niet echt van intelligentie.
of naar links kijkt als jij voorbij komt..................quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:54 schreef Re het volgende:
ik hoop dat zo'n moslima pardoes naar rechts kijkt mocht onze Wilders voorbij fietsen...
ALS het uberhaupt bij hen over veiligheid gaat in de auto en verkeer, waaromhebben ze het dan ALLEEN over hoofddoekjes? waarom niet over sjaals, petten, mutsen, koptelefoons, muziek, haardracht, brillen of wat dan ook wat enigszins belemmerend kan werken in het verkeer tijdens autorijden of fietsrijden ofzo!? DAT is nou wat ik bedoel met het vreselijk eenzijdige gemekker van de PVV en het feit dat alleen de moslima's erop aangesproken worden vinden een aantal hier schijnbaar geweldig en terecht...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:10 schreef __________ het volgende:
[..]
Toch zijn de helm en een vaatdoek op je kop 2 verschillende dingen in het verkeer. Die helm is verplicht voor je persoonlijke veiligheid omdat je wat minder veilig zit op een moter dan in een auto. Hoewel de helmen van tegenwoordig je gezichtsveld niet beperken vind je het toch nodig daarnaar te verwijzen omdat iemand het over een hoofddoek heeft in de auto. Een helm op zich kan best wat beperkend zijn misschien maar weegt niet op tegen de voordelen. Een doek op je kop heeft geen voordeel.
Nu denk ik dat zo'n tod op je kop geen invloed heeft op je gezichtsveld en je beter had kunnen komen met het verplichtten van geblindeerde ramen op bestelauto's ofzo, dat is werkelijk van invloed.
Als de zon schijnt vergroot een zonnebril juist je zicht, slimme.quote:
in geval van de moslima's , waar het blijkbaar ging om links of rechts kijken gaat, is er geen verschil.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Als de zon schijnt vergroot een zonnebril juist je zicht, slimme.
Jongen, ik zou nog instemmend reageren met het verplicht kaalscheren van vrouwen als het om het dwarsliggen van die middeleeuwse haatreligie gaat.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
in geval van de moslima's , waar het blijkbaar ging om links of rechts kijken gaat, is er geen verschil.
zeg gewoon dat je het eens bent met dit bericht omdat het alleen over moslima's gaat.
Gelukkig ben jij niet middeleeuws en haatdragend bezig...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jongen, ik zou nog instemmend reageren met het verplicht kaalscheren van vrouwen als het om het dwarsliggen van die middeleeuwse haatreligie gaat.
correctie: voor-middeleeuwse haatreligiequote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jongen, ik zou nog instemmend reageren met het verplicht kaalscheren van vrouwen als het om het dwarsliggen van die middeleeuwse haatreligie gaat.
Ja ja bla bla je bent pas goed bezig als je alles toelaat en over je heen laat lopen he? Wat? Europese cultuur? Wat een bullshit, hup kom maar binnen met je knecht en gooi er nog wat voor een pedofiele massamoordenaar verzonnen regeltjes tegenaan. Dat is namelijk ZO'N enorme verrijking zeg.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:03 schreef Toeps het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet middeleeuws en haatdragend bezig...
True true, de middeleeuwen waren verlicht ten opzichte van wat Mo en co gezellig vinden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:07 schreef Kolenboer het volgende:
[..]
correctie: voor-middeleeuwse haatreligie
gezellig leventje heb je zeg, met al die angstmomenten zo!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja ja bla bla je bent pas goed bezig als je alles toelaat en over je heen laat lopen he? Wat? Europese cultuur? Wat een bullshit, hup kom maar binnen met je knecht en gooi er nog wat voor een pedofiele massamoordenaar verzonnen regeltjes tegenaan. Dat is namelijk ZO'N enorme verrijking zeg.![]()
Ach meid, je vindt het toch zooo gezellig in Laak he? Zeg, zou je er je dochtertje op school doen? Waar ze dan de enige is zonder hoofddoekje?
Ah ja, daar komt de linkse standaard-reactie weer. Iemand kankert op de islam en co? Simpel: zeg dat hij bang is, dan bindt hij wel in.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
gezellig leventje heb je zeg, met al die angstmomenten zo!
kankeren op islam vind ik niet zo denderend erg. het constante gekanker en ook maar elk middeltje gebruiken om je afkeer kenbaar te maken, terwijl het bij andere groepen net zo erg of erger is, vind ik een beetje zielig.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ah ja, daar komt de linkse standaard-reactie weer. Iemand kankert op de islam en co? Simpel: zeg dat hij bang is, dan bindt hij wel in.
Uiteraard. De vraag was alleen: waarom zien *wij* de islam onvoldoende negatief? Ik kan er maar één reden voor verzinnen: we kennen de islam niet goed genoeg. Wist je trouwens dat de meeste zware-hoofddoekdraagsters autochtone vrouwen zijn?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Omdat het marketingtechnisch niet zo verstandig is te zeggen dat je een onderdrukkende, totalitaire, feodale theocratische maatschappij voor ogen hebt.
Nee, het is bij andere groepen niet zo erg.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
kankeren op islam vind ik niet zo denderend erg. het constante gekanker en ook maar elk middeltje gebruiken om je afkeer kenbaar te maken, terwijl het bij andere groepen net zo erg of erger is, vind ik een beetje zielig.
Nou nee hoor.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:15 schreef Kolenboer het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat de meeste zware-hoofddoekdraagsters autochtone vrouwen zijn?
Ach aansteller, als ik hier uit het raam kijk zie ik er niet één met hoofddoek. Soms loopt er eens een tussen, maar lang niet altijd. En dan nog, wat is het probleem? Je zou zelf eens wat vaker buiten moeten komen, lijkt me. Hier in de buurt wonen hele aardige mensen. Dus ja, als ik kinderen zou hebben, zou ik ze er ook op school doen. Ik zou graag willen dat mijn kinderen wat weten van de wereld, dat ze weten dat er andere mensen zijn met andere gebruiken, en daar ook respect voor hebben. Ik zou toch zeker niet van die Torremolinos-Friet-van-Piet-Tokkies willen opvoeden zeg!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja ja bla bla je bent pas goed bezig als je alles toelaat en over je heen laat lopen he? Wat? Europese cultuur? Wat een bullshit, hup kom maar binnen met je knecht en gooi er nog wat voor een pedofiele massamoordenaar verzonnen regeltjes tegenaan. Dat is namelijk ZO'N enorme verrijking zeg.![]()
Ach meid, je vindt het toch zooo gezellig in Laak he? Zeg, zou je er je dochtertje op school doen? Waar ze dan de enige is zonder hoofddoekje?
Dan zeg ik: je bent een slechte moslim, maar een goed mens.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:20 schreef Toeps het volgende:En als hij dan zegt dat hij vredelievend is, zeg dan niet: "Nee hoor! Dat ben je niet want dat staat hier!"
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:20 schreef Toeps het volgende:
Waarom willen sommigen toch altijd beter weten waar de Moslim voor staat, dan de Moslim zelf? Het is zíjn interpretatie, die is per persoon verschillend. Práát eens met een Moslim zou ik zeggen, vraag hoe hij/zij tegen het leven aankijkt, etc. En als hij dan zegt dat hij vredelievend is, zeg dan niet: "Nee hoor! Dat ben je niet want dat staat hier!"
Dit Toeps, is gewoon een gore leugen, en dat weet je best. Man, vaak dragen alle cassieres in de supermarkt er notabene 1. Allemaal!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:17 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ach aansteller, als ik hier uit het raam kijk zie ik er niet één met hoofddoek.
Jij woont toch in voormalig Spoorwijk, gezellig bij de C1000? Ik heb jaren bij het Lorentzplein, ook ten tijde van de handgranaatgooierij trouwens wat weer een nieuw dieptepunt was, en de hele wijk is gewoon met sprongen achteruit aan het gaan. Het is een baggerzooitje waar de islam meer en meer invloed krijgt. Maar ach, je zit er net en als je dan een nieuw huisje hebt is alles leuk. Ik vond het in het begin ook nog wel acceptabel omdat je vlak bij het centrum zat maar in de loop der tijd begint de verloedering flink tegen te staan.quote:Soms loopt er eens een tussen, maar lang niet altijd. En dan nog, wat is het probleem? Je zou zelf eens wat vaker buiten moeten komen, lijkt me. Hier in de buurt wonen hele aardige mensen.
Nou, dan zit je daar net verkeerd. Ik ben namelijk nog wezen kijken bij de scholen in de buurt en meisjes zonder hoofddoekjes (zelfs op 6-jarige leeftijd) zijn er ver in de minderheid. De overgebleven autochtonen zijn daarin tegen Hanna Tokkie en co.quote:Dus ja, als ik kinderen zou hebben, zou ik ze er ook op school doen. Ik zou graag willen dat mijn kinderen wat weten van de wereld, dat ze weten dat er andere mensen zijn met andere gebruiken, en daar ook respect voor hebben.
Nou, dan zit je daar dus precies verkeerd. Of moslimfundi, of Tokkie.quote:Ik zou toch zeker niet van die Torremolinos-Friet-van-Piet-Tokkies willen opvoeden zeg!
Ah, nog zo'n godsdienstkneusquote:
Iets zegt mij dat jij zelf geen moslims in je vriendenkring hebt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:20 schreef Toeps het volgende:
Waarom willen sommigen toch altijd beter weten waar de Moslim voor staat, dan de Moslim zelf? Het is zíjn interpretatie, die is per persoon verschillend. Práát eens met een Moslim zou ik zeggen, vraag hoe hij/zij tegen het leven aankijkt, etc. En als hij dan zegt dat hij vredelievend is, zeg dan niet: "Nee hoor! Dat ben je niet want dat staat hier!"
Het is op zich wel hilarisch. Het leukste vind ik echter dat het de partij voor de vrijheid is en de partij alleen in het nieuws komt met dingen die ze willen verbieden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:09 schreef teamlead het volgende:
Iedere keer als je denkt dat Wilders niet stompzinniger uit de hoek kan komen, bewijst hij het tegendeel.
Die gast moet echt dringend hulp hebben.. liefst met dwangbuis en spreekverbod
Je hebt geen idee waar ik over lul en dan komt de volgende zin:quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:31 schreef Toeps het volgende:
Leidschenveen.
Ik woon in de buurt van de van Zeggelenlaan, en ik heb geen idéé waar je over lult.
Ja kunst dat is Rijswijk he...quote:Oké, dat bankje voor de C1000 is de plaatselijke hangout voor cognitief uitgedaagden, en een licht tokkiegehalte is er ook wel, maar in die kleine straatjes hierachter wonen gewoon hele schappelijke mensen.Áchter de C1000 zou ik niet willen wonen, althans niet in die pre-sloop huisjes. Verder naar achteren dan weer wel, tegen het park aan.
Ja doei, ik ben geen liefdadigheidsproject en mijn dochter al helemaal niet. Ze gaat echt niet daar een taalachterstand oplopen omdat niemand er Nederlands praat en ze ook een doekje wilt omdat ze de enige is zonder hoofddoek.quote:Sowieso wil ik überhaupt geen kinderen, maar als iedereen zijn kinderen blíjft weghalen op die scholen, dan blijft er ook niet veel over hè?
Beetje naief, de school en omgeving heeft een zeer, zeer grote invloed.quote:Daarnaast vindt de opvoeding imo voor het grootste deel thuis plaats, niet op school.
Wel in mijn kennissenkring. Maar dat klopt zeker niet in jouw verhaaltje, dus zeg je maar dat het niet kan.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat jij zelf geen moslims in je vriendenkring hebt.
ja hoi.. ik ben geen moslimquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:36 schreef whosvegas het volgende:
Hoor gelijk al die moslims blaten, dat Wilders het alleen op moslims heeft voorzien
Wordt er een beetje ziek van, altijd maar het slachtoffer uithangen. Maar ondertussen wel homo's van hoge torens af willen werpen. Hypocriet zooitje
Dan is het nog wel grapzig.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Oh kom op Alicey, zelfs jij moet toch inzien dat die 2 V's gewoon voor 'Wilders' staan? Iedereen met 1 hersencel had dat per direct al door.
PVV
Jeetje, het lijk net PW
De hele wijk is in meerderheid niet autochtoon hoor (41% is nog autochtoon)quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:33 schreef Toeps het volgende:
En dat over die hoofddoeken, dat is geen leugen. Ja in de C1000 dragen er meiden een hoofddoek, so what. Ze zijn even aardig (of zwaar ongeïnteresseerd) als alle andere cassières, en hey, ze hoeven alleen maar mijn boodschappen over de scanner te halen hoor, meer niet.
Hier in de buurt wonen voornamelijk blanke kids, een paar hindoestanen en een paar surinamers. En dan nog, who fucking cares!
Whahaha! Met jou erbij zeker? Die winkel zit echt op drie keer vallen van mijn huis, sorry maar ik zit zeker onder een steen of zo? Heb van de zomer één keer vechten meegemaakt, en dat waren nieteens Moslims.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Op dat plein en richting die blauwe huizen (waar ook die kapper zit) en waar aan de overkant iedere week een andere winkel in die halve slooppanden zit (nu zit die 'Omega-winkel' er opeens weer) is het zeer, zeer regelmatig bal, vaak knokken, overvallen etc.
In je 'kennissenkring'? Oftewel de buurvrouw van een vriend op werk die zijn tante etc.quote:
waar staat "niet geindustrialiseerd" voor?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De hele wijk is in meerderheid niet autochtoon hoor (41% is nog autochtoon)
[afbeelding]
Om nog maar over de illegalen te zwijgen.
Het is al lang aangetoond dat kinderen die op scholen worden geplaatst waar de meerderheid een taalachterstand heeft je kind dat overneemt. Is ook logisch he? Als ze eenmaal op school zitten, zitten ze de overgrote meerderheid van de tijd dat ze wakker zijn en praten niet bij je thuis maar daar.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:39 schreef Toeps het volgende:
[..]
Daarbij, je dochter loopt toch zeker geen taalachterstand op vanwege school?! Jij bent toch zeker de ouder, jíj praat toch met je kind. Althans dat mag ik hopen.
Niet geindustrialiseerde landen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
waar staat "niet geindustrialiseerd" voor?
Als hij dat doet omdat het van zijn geloof moet, is het vreselijker dan je denkt. Het is iets dat je ongetwijfeld niet zou pikken van een Nederlandse man, maar omdat het dan een Pakistaan is, is het opeens 'cultuur' en is het opeens niet zo erg meer.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:42 schreef Toeps het volgende:
Die kapper is trouwens Pakistaans en heeft gescheiden dames en heren afdeling.Vreselijk!
ah okquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Niet geindustrialiseerde landen.
3e wereldlanden dus, bv donker Afrika.
Moet dat dan? Sorry ik kies mijn vrienden niet uit op ras hoor.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
In je 'kennissenkring'? Oftewel de buurvrouw van een vriend op werk die zijn tante etc.
Maar, NIET in je vriendenkring he?
Dacht ik al...
Ik dénk dat ze dat doen uit commercieel oogpunt, zodat sommige vrouwen zich daar hoofddoekloos kunnen laten knippen. (Je zou eens moeten weten wat een hippe creaties er onder die doeken zitten.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Als hij dat doet omdat het van zijn geloof moet, is het vreselijker dan je denkt. Het is iets dat je ongetwijfeld niet zou pikken van een Nederlandse man, maar omdat het dan een Pakistaan is, is het opeens 'cultuur' en is het opeens niet zo erg meer.
Nou nee die conclusie kan je niet trekken aangezien veel van die knakkers uit de niet geindustrialiseerde landen Somaliers, Sudanezen etc zijn. En die zijn? Jawelquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
ah ok
dus bijna 70% van de bewoners daar zijn geen moslim...?
Belachelijk dat de regels ingesteld door een pedofiele krijgsheer uit het jaar 500 nu anno 2007 in Nederland weerklank vinden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:45 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik dénk dat ze dat doen uit commercieel oogpunt, zodat sommige vrouwen zich daar hoofddoekloos kunnen laten knippen. (Je zou eens moeten weten wat een hippe creaties er onder die doeken zitten.)
die had ik meegeteld hoor.. waarbij ik er voor het gemak even vanuit ging dat surinamers en antillianen geen moslim zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou nee die conclusie kan je niet trekken aangezien veel van die knakkers uit de niet geindustrialiseerde landen Somaliers, Sudanezen etc zijn. En die zijn? Jawel
Verder is 30% natuurlijk, als het dat zou zijn, al waanzinnig veel.
Sja. Vreselijk.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Belachelijk dat de regels ingesteld door een pedofiele krijgsheer uit het jaar 500 nu anno 2007 in Nederland weerklank vinden.
Nee hoor, ik heb vroeger zelfs een Marokkaan als 1 vm beste vrienden gehad. Ging allemaal goed en onze clubjes waren redelijk gemixt, die gasten deden allemaal redelijk normaal.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:44 schreef Toeps het volgende:
Maar jij wil het gewoon heel graag geloven hè? Dat Moslims per definitie hele nare mensen zijn. Anders stort je perceptie van de wereld compleet in elkaar. En heb je niks meer om je ergernis op af te reageren. Mja, dat kan natuurlijk niet.
Wat omdat er daar 3 Chineze restaurants vlak bij elkaar zitten?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:49 schreef Toeps het volgende:
Volgens mij zijn het ook hartstikke veel Chinezen.
Nu al bijna 1/3e (de Surinamers etc idd niet meegerekend) zonder de illegalen vind jij NIET veel?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
die had ik meegeteld hoor.. waarbij ik er voor het gemak even vanuit ging dat surinamers en antillianen geen moslim zijn
en 30% vind ik niet echt schokkend veel
lijkt me een kansrijk r&p topicquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:53 schreef Toeps het volgende:
Agossie je bent laten zitten door je vroegere beste vriend en nu heb je een afkeer ontwikkeld van alles wat met Moslims te maken heeft. Onverwerkt verdriet...
Nee slecht betaald wanabe-modelletje, het is geen slechte soap-serie hoor.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:53 schreef Toeps het volgende:
Agossie je bent laten zitten door je vroegere beste vriend en nu heb je een afkeer ontwikkeld van alles wat met Moslims te maken heeft. Onverwerkt verdriet...
Bijvoorbeeld, en omdat we Chinese buren hadden. Ook Marokkaanse trouwens, en die waren veel aardiger dan die Chinezen. Marokkaans vrouwtje gaf meteen het postpakketje af als ze zag dat ik thuiskwam, Chinees deed de deur niet open en verstond zogenaamd niet wat ik wilde. Enniewees, dingen verschillen per persoon hè. Ik beoordeel alle mensen uit Venlo toch ook niet omdat ik er een paar ken die nogal stupide zijn?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat omdat er daar 3 Chineze restaurants vlak bij elkaar zitten?
Uiteraard. Zo leuk allemaal die mensen, zo liefquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:55 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ook Marokkaanse trouwens, en die waren veel aardiger dan die Chinezen.
Maak daar maar goed betaald model van hoor.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee slecht betaald wanabe-modelletje, het is geen slechte soap-serie hoor.
neequote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nu al bijna 1/3e (de Surinamers etc idd niet meegerekend) zonder de illegalen vind jij NIET veel?
quote:Jij woonde zelf in een blank grrrristelijk dorpje toch?
Ik durf er aardig wat op te verwedden dat je over een jaar of 2 a 3 wat anders over de buurt en co denkt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:57 schreef Toeps het volgende:
[..]
Maak daar maar goed betaald model van hoor.![]()
Enne, ik geef het op. Jouw wereldbeeld is zo vastgeroest, daar verandert niemand meer iets aan. Sterkte.
Hey ouwe Islam basher...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik durf er aardig wat op te verwedden dat je over een jaar of 2 a 3 wat anders over de buurt en co denkt.
Ik ga de hort op dus ben ook pleite.
Een ban omdat je een tiefushekel hebt aan een sektarisch religie?quote:Op zondag 24 juni 2007 02:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hey ouwe Islam basher...
Ik dacht dat je allang een ban had? Je houdt het wel vol hier hey!
quote:Op zondag 24 juni 2007 07:28 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Een ban omdat je een tiefushekel hebt aan een sektarisch religie?![]()
Dus petjes en donkere ramen in de auto moeten ook verboden wordenquote:Op zondag 24 juni 2007 10:16 schreef Balthar het volgende:
Natuurlijk geldt een en ander ook voor mutsen, petten en hoeden. Ook die mogen niet te groot zijn anders zakken ze over je ogen. Of een te donkere zonnebril....
Wat te denken van mensen met contactlenzen, je zal maar knipperen en je lens schiet scheef.quote:Op zondag 24 juni 2007 10:21 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dus petjes en donkere ramen in de auto moeten ook verboden worden![]()
Ik ben voor een algeheel verbod op petjes (incl. de dragers) in het verkeer.quote:Op zondag 24 juni 2007 10:21 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dus petjes en donkere ramen in de auto moeten ook verboden worden![]()
het gaat niet om een kledingstuk volgens de PVV maar om een hoofddoekje.quote:Op zondag 24 juni 2007 10:46 schreef MaGNeT het volgende:
Maar goed, nogmaals: de opmerking van de PVV heeft geen enkele bijdrage.
Het is namelijk al niet toegestaan om het verkeer in gevaar te brengen middels een kapstokwet.
De politie kan nu al een boete geven als ze oordeelt dat je zicht belemmert is door welke oorzaak dan ook.
En puur op een kledingstuk een boete geven? Zolang het je zicht niet belemmert is er niets aan de hand.
Niet zo, eigenlijk. De PVV zakt weg in de peilingen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Tuurlijk komt een hoop van wat ze uitkramen redelijk onzinnig over maar het is wel wat een groot deel vd bevolking denkt. En die identificeren zich ermee, in tegenstelling tot de vaak theoretische prietpraat die de rest uitkraamt.
Ik hoop dat ze haar inmiddels hebben opgepakt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:11 schreef Barry Madlener het volgende:
,,Ik heb al van meerdere mensen gehoord dat ze bijna overhoop zijn gereden door een vrouw met hoofddoekje.''
quote:Op zondag 24 juni 2007 23:23 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Als de moslims van hun geloof handschoentjes hadden moeten dragen had Wilders gezeurd over het feit dat ze uitglijden bij het schakelen ofzo...
Echt die vent baalt diep in zijn hart dat moslims zijn zuurstofmolekulen inademen..
vervang koran voor bijbel,talmoed,etc en je kunt het zelfde zeggen, maar dat snap jij niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:18 schreef Kolenboer het volgende:
Ik zou er trouwens wel een voorstander van zijn iedereen de koran een keer te laten lezen. Niet omdat het zo'n verheffend boek is, maar om twee andere redenen: 1) omdat het niet een verheffend boek is, en 2) omdat je dan kan lezen dat allerlei moslimse tradities helemaal niet door Mohammed werden voorgestaan (hoofddoekdragerij, het afkammen en onderdrukken van christenen en joden enzovoorts)
Nu verwacht ik van Wilders niet bijster veel, maar jij kunt toch wel beter dan dit?quote:Op zondag 24 juni 2007 22:52 schreef moussie het volgende:
hehe, dat is dus iets wat ik me ook wel eens afvraag .. wat gaat er achter deze smoke-screen verborgen ..
wat heeft de PVV nog in petto voor de "joods-christelijke" maatschappij die wij ineens schijnen te zijn ?
ter verduidelijking .. nog geen 0,25% van de bevolking is joods (30 tot 40 duizend joden in nederland volgens annefrank.org) en volgens het cia worldfactbook is maar 51% van die 16.5 miljoen-nog-wat christelijk .. dus waar komt die "joods-christelijke" maatschappij ineens vandaan ?
ik ben atm een beetje flabbergasted, iemand die ik onderhand haast mijn halve leven ken, of beter gezegd dacht te kennen, heeft zich bekeerd .. en dat is eng, te zien hoe graag mensen willen geloven, zich overgeven "aan een groter geheel" ..quote:Op maandag 25 juni 2007 01:02 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nu verwacht ik van Wilders niet bijster veel, maar jij kunt toch wel beter dan dit?
Waar heb je het over moussie? Opeens 'een beetje' last van selectieve onverdraagzaamheid?quote:Op maandag 25 juni 2007 01:49 schreef moussie het volgende:
[..]
ik ben atm een beetje flabbergasted, iemand die ik onderhand haast mijn halve leven ken, of beter gezegd dacht te kennen, heeft zich bekeerd .. en dat is eng, te zien hoe graag mensen willen geloven, zich overgeven "aan een groter geheel" ..
en dat is een tendens die ik overal wel zie een beetje, zowel privé als ook in de media, kerkdiensten met muziek van U2 etc etc, de evangelisering is in volle gang en de kerken trekken weer meer publiek .. wij kunnen niet omgaan met de vrijheden die wij voor onszelf geschapen hebben, dus grijpen we maar terug naar het "oude bekende"?
en dan dus dat joods-christelijke erin laten sluipen, zo tussen neus en lippen door, en we pikken dat .. terwijl wij ongelovigen veruit de grootste groep zijn met 41% ! Iets in de trend van : als je het maar vaak genoeg herhaald ?
huh .. ik zeg toch niet dat ze dat niet zelf mogen weten, nadat de eerste verliefdheid eraf is zijn het best normale mensen, op wat enkelingen na .. maar ja, die eerste verliefdheid hé, tot die over is heb ik idd vlagen van selectieve onverdraagzaamheid, wat daarna gebeurt zien we dan wel weer ..quote:Op maandag 25 juni 2007 01:57 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Waar heb je het over moussie? Opeens 'een beetje' last van selectieve onverdraagzaamheid?
Ja laten we hoe doen we goed een hoofddoekje om onderdeel maken van de rijlessen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:23 schreef MaGNeT het volgende:
Dit lijkt me geen probleem:
[afbeelding]
Laten we dan gewoon dit protocol aanhouden.
[afbeelding]
Opgelost. Slotje.
Uitstekend, maar het kan beter: met een boerka die overal dichtgenaaid is. Dan zie je van twee kanten niks meer, en volgens de Grote Struisvogeltheorie is het probleem dan opgelost.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:49 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ja laten we hoe doen we goed een hoofddoekje om onderdeel maken van de rijlessen.
Die zit. En in Iran is de benzine op de bon, daar kom je dus ook niet ver meer met een auto.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:17 schreef concac het volgende:
in Saudi Arabie mogen vrouwen helemaal geen auto rijden, laat staan met of zonder hoofd doek.
![]()
duh......................quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:17 schreef Pappie_Culo het volgende:
Zie je nou wel dat de PVV geen one-issue partij is?
Wat een prutsers, en hetzelfde geldt voor eenieder die op deze schertspartij stemt.
Als ze nou eens begonnen met allen de relevante problemen aankaarten zou dat al heel fijn zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:52 schreef TubewayDigital het volgende:PVV
Heel goed dat ze dit aankaarten. Ik zie echt alleen maar nadelen van het hebben moslims als medelander. Multiculturele samenlevingbah. Ik wil geen multiculturele samenelving.
Bedoel je nu te zeggen dat het niet op slag één groot Utopia wordt hiero als de Marocs massaal uitgezet....waaaat?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Als ze nou eens begonnen met allen de relevante problemen aankaarten zou dat al heel fijn zijn.
Oh ja, en ook alle andere problemen die niks met Marokkanen te maken hebben.
nou ja zeg, alsof Nederland ooit iets anders is geweest dan een smeltkroes van culturenquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:52 schreef TubewayDigital het volgende:
Multiculturele samenlevingbah. Ik wil geen multiculturele samenelving.
Ja, dat is het wel degelijk geweest. Soit, er was verschil tussen, maar he, ze spraken tenminste dezelfde taal. Zelfs dat basiselement is niet meer aanwezig tegenwoordigquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:38 schreef moussie het volgende:
[..]
nou ja zeg, alsof Nederland ooit iets anders is geweest dan een smeltkroes van culturen
Ik kan me inderdaad een heel ander Nederland herinneren ja, eentje waar je s'avonds vrij veilig over straat kon, waar niet elke straathoek vol stond met allochtoon geteisem, en waar niet om de haverklap iets te doen was rondom een geloof waar Nederlanders totaal geen binding mee hebben.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:38 schreef moussie het volgende:
[..]
nou ja zeg, alsof Nederland ooit iets anders is geweest dan een smeltkroes van culturen
Alleen is Marijnissen wel wat succesvoller.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:59 schreef Hathor het volgende:
Ach, Wilders heeft nou eenmaal niets beters te doen. Het is net Jan Marijnissen, alleen net effe anders.
Tis maar hoe je het bekijkt. Hij wil ook alleen maar protesteren en besluiten afkeuren, hij had een goeie kans om in de regering te zitten nu, en die heeft ie min of meer zelf gesaboteerd. Ik kan dat nou niet echt het besluit van een succesvol persoon vinden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:04 schreef Floripas het volgende:
[..]
Alleen is Marijnissen wel wat succesvoller.
Nee hoor. De Friezen konden die malle Kaninefaten helemaal niet verstaan. En de Tubanten de Batavieren ook niet. Nederlands is afgeleid van het Hollandse dialect, dat indertijd door de bovenlaag van de bevolking begrepen (als in:gelezen) werd. De onderlaag sprak hun eigen dialect of taal. Net als Marokkanen enzo.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja, dat is het wel degelijk geweest. Soit, er was verschil tussen, maar he, ze spraken tenminste dezelfde taal. Zelfs dat basiselement is niet meer aanwezig tegenwoordig
Nee, we hoeven niet verder terug te gaan, Hofstadtgruppu.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Goh, zullen we nog verder teruggaan Mwanatubu? Die belachelijke linkse relfex om het gezeik met geimporteerd tuig te verdedigen met 'ja maar vroeger was NL verzuilt' is nog meer stupide dan elke dag 5 keer met je reet op een vieze vloer tegen je eigen hersenspinsels zeiken en denken dat het daadwerkelijk je problemen op zal lossen.
Als ik een scanner had zou ik dit proberen te tekenen en hier neerplempen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
dan elke dag 5 keer met je reet op een vieze vloer tegen je eigen hersenspinsels zeiken
Zoiets ongeveer?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
Als ik een scanner had zou ik dit proberen te tekenen en hier neerplempen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |