abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 juni 2007 @ 18:53:36 #126
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_50765841
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 14:39 schreef teamlead het volgende:

[..]

deze topic zou moeten zijn dit topic
Um, nee dus:

Van Dale:

to·pic (de ~, ~s)
1 onderwerp van gesprek

Dus als je verwijst naar de topic is de verwijzing wel degelijk 'deze topic'.

U gaat niet door voor de koelkast.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 23 juni 2007 @ 18:54:41 #127
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_50765868
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 18:51 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Je postings bewijzen het.
dan moet je echt eens leren lezen .

Dat ik een groot deel van de Nederlandse kiezers niet bijster snugger vind, heeft niets te maken met de partij waar ze op stemmen, maar wel met de redenen waarom ze op die partij stemmen. Hoeveel SP stemmers zijn het nu inhoudelijk echt met het programma eens en hoeveel stemmer er op de SP omdat Marijnissen "het zo goed weet te zeggen". Hoeveel PV"v" stemmers stemmen op die club vanwege het hele programma en hoeveel stemmen erop vanwege de moslimstandpunten? Hoeveel PVDA stemmers hebben het programma gelezen denk je?
De kiezer bepaalt tegenwoordig zijn of haar stem vooral vanwege een leuke soundbyte of de kop van de lijsttrekker en niet vanwege de inhoud. En ja, dat vind ik dom
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  zaterdag 23 juni 2007 @ 19:10:07 #128
18989 __________
Vul Uw naam op de lijn in.
pi_50766243
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 12:58 schreef kLowJow het volgende:

Ik ben uiteraard ook niet tegen 'de helm'.
Toch zijn de helm en een vaatdoek op je kop 2 verschillende dingen in het verkeer. Die helm is verplicht voor je persoonlijke veiligheid omdat je wat minder veilig zit op een moter dan in een auto. Hoewel de helmen van tegenwoordig je gezichtsveld niet beperken vind je het toch nodig daarnaar te verwijzen omdat iemand het over een hoofddoek heeft in de auto. Een helm op zich kan best wat beperkend zijn misschien maar weegt niet op tegen de voordelen. Een doek op je kop heeft geen voordeel.

Nu denk ik dat zo'n tod op je kop geen invloed heeft op je gezichtsveld en je beter had kunnen komen met het verplichtten van geblindeerde ramen op bestelauto's ofzo, dat is werkelijk van invloed.
En plak Uw pasfoto in het daartoe bestemde vakje.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 19:16:11 #129
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_50766386
Lijkt me niet een onredelijk iets.

Ik zie meerdere hoofddoek drachten buiten op straat, en kan me er een voor de geest halen waar moslima's echt een 'huifkar' type opening hebben.

Volgens mij hoef je niet perse pro wilders te zijn, om met de stelling te komen dat't niet ondenkbaar is dat je dan wat minder ziet.
pi_50766450
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef teamlead het volgende:

[..]

dan moet je echt eens leren lezen .

Dat ik een groot deel van de Nederlandse kiezers niet bijster snugger vind, heeft niets te maken met de partij waar ze op stemmen, maar wel met de redenen waarom ze op die partij stemmen. Hoeveel SP stemmers zijn het nu inhoudelijk echt met het programma eens en hoeveel stemmer er op de SP omdat Marijnissen "het zo goed weet te zeggen". Hoeveel PV"v" stemmers stemmen op die club vanwege het hele programma en hoeveel stemmen erop vanwege de moslimstandpunten? Hoeveel PVDA stemmers hebben het programma gelezen denk je?
De kiezer bepaalt tegenwoordig zijn of haar stem vooral vanwege een leuke soundbyte of de kop van de lijsttrekker en niet vanwege de inhoud. En ja, dat vind ik dom
Man wat klets je nou uit je nek, ieder heeft zijn persoonlijke redenen en prioriteiten wáárom hij of zij op een partij stemt. Het heeft NIETS met snugger zijn te maken. Maar om mensen voor niet snugger uit te maken die een andere mening dan jij aanhangen getuigt niet echt van intelligentie.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 19:23:03 #131
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_50766560
Wilders wordt steeds grappiger.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 23 juni 2007 @ 19:24:00 #132
18989 __________
Vul Uw naam op de lijn in.
pi_50766589
Oh? Wat zei hij dan Banshee?
En plak Uw pasfoto in het daartoe bestemde vakje.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 19:29:37 #133
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_50766751
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 19:18 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Man wat klets je nou uit je nek, ieder heeft zijn persoonlijke redenen en prioriteiten wáárom hij of zij op een partij stemt. Het heeft NIETS met snugger zijn te maken
daar heeft het alles mee te maken juist . Als je op Wouter Bos stemt vanwege zijn vermeend lekkere kontje, maar vervolgens gaat lopen janken over het beleid dat hij gaat voeren, als je op JP stemt omdat de dominee dat wil en vervolgens gaat lopen klagen over het beleid dat daar uit voort komt... ja: dan ben je dom
quote:
. Maar om mensen voor niet snugger uit te maken die een andere mening dan jij aanhangen getuigt niet echt van intelligentie.
blijkbaar ben je wat traag van begrip. Geeft niet.. leg ik het gewoon nog eens uit:
ik vind mensen ontstellend dom als ze hun stem niet baseren op wat zij vinden of belangrijk vinden maar op de kop van de lijsttrekker. Dat ik het inhoudelijk met WIlders niet eens ben, betekent niet dat ik mensen die uit overtuiging op hem gestemd hebben dom vindt. Ik vind ze wél dom als ze zich niet op zijn minst verdiept hebben in wat zijn standpunten nu precies inhouden voor ze op hem stemden
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_50766809
kledingvoorschrift voor in de auto
  zaterdag 23 juni 2007 @ 19:45:01 #135
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_50767168
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 14:54 schreef Re het volgende:
ik hoop dat zo'n moslima pardoes naar rechts kijkt mocht onze Wilders voorbij fietsen...
of naar links kijkt als jij voorbij komt..................
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  zaterdag 23 juni 2007 @ 20:29:03 #136
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_50768332
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 19:10 schreef __________ het volgende:

[..]

Toch zijn de helm en een vaatdoek op je kop 2 verschillende dingen in het verkeer. Die helm is verplicht voor je persoonlijke veiligheid omdat je wat minder veilig zit op een moter dan in een auto. Hoewel de helmen van tegenwoordig je gezichtsveld niet beperken vind je het toch nodig daarnaar te verwijzen omdat iemand het over een hoofddoek heeft in de auto. Een helm op zich kan best wat beperkend zijn misschien maar weegt niet op tegen de voordelen. Een doek op je kop heeft geen voordeel.

Nu denk ik dat zo'n tod op je kop geen invloed heeft op je gezichtsveld en je beter had kunnen komen met het verplichtten van geblindeerde ramen op bestelauto's ofzo, dat is werkelijk van invloed.
ALS het uberhaupt bij hen over veiligheid gaat in de auto en verkeer, waaromhebben ze het dan ALLEEN over hoofddoekjes? waarom niet over sjaals, petten, mutsen, koptelefoons, muziek, haardracht, brillen of wat dan ook wat enigszins belemmerend kan werken in het verkeer tijdens autorijden of fietsrijden ofzo!? DAT is nou wat ik bedoel met het vreselijk eenzijdige gemekker van de PVV en het feit dat alleen de moslima's erop aangesproken worden vinden een aantal hier schijnbaar geweldig en terecht...
put
your
clothes
on!
pi_50768620
en wat iedereen even vergeet is dat dezelfde dames al jaren met hoofddoek op de fiets zitten .. blijkbaar heeft dat geen gevaar voor het verkeer opgeleverd of tot abnormaal veel slachtoffers onder moslima's gezorgd omdat het gezichtsveld belemmerd word ?
en de zonnebril was al genoemd, maar hoe zit dat dan met brillen in het algemeen, en specifiek die met die mooie randen .. die zijn namelijk ook behoorlijk zicht beperkend, als je je hoofd niet draait zie je echt niet wat eraan komt maar het randje van je bril .. brillen dan ook maar verbieden ?

/edit .. hehe, dat krijg je als je je venster te lang open laat staan en tussentijds wegloopt .. heeft iemand anders hetgeen je wou zeggen al veel uitgebreider verwoord
pleased to meet you
pi_50768959
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 20:41 schreef moussie het volgende:

en de zonnebril was al genoemd
Als de zon schijnt vergroot een zonnebril juist je zicht, slimme.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 20:57:13 #139
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_50769026
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 20:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Als de zon schijnt vergroot een zonnebril juist je zicht, slimme.
in geval van de moslima's , waar het blijkbaar ging om links of rechts kijken gaat, is er geen verschil.
zeg gewoon dat je het eens bent met dit bericht omdat het alleen over moslima's gaat.
put
your
clothes
on!
pi_50769127
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 20:57 schreef Jerruh het volgende:

[..]

in geval van de moslima's , waar het blijkbaar ging om links of rechts kijken gaat, is er geen verschil.
zeg gewoon dat je het eens bent met dit bericht omdat het alleen over moslima's gaat.
Jongen, ik zou nog instemmend reageren met het verplicht kaalscheren van vrouwen als het om het dwarsliggen van die middeleeuwse haatreligie gaat.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_50769155
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 21:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Jongen, ik zou nog instemmend reageren met het verplicht kaalscheren van vrouwen als het om het dwarsliggen van die middeleeuwse haatreligie gaat.
Gelukkig ben jij niet middeleeuws en haatdragend bezig...

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2007 21:03:22 ]
pi_50769323
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 21:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

correctie: voor-middeleeuwse haatreligie
De bovengrondse landbouw heeft de toekomst!
pi_50769366
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 21:03 schreef Toeps het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij niet middeleeuws en haatdragend bezig...
Ja ja bla bla je bent pas goed bezig als je alles toelaat en over je heen laat lopen he? Wat? Europese cultuur? Wat een bullshit, hup kom maar binnen met je knecht en gooi er nog wat voor een pedofiele massamoordenaar verzonnen regeltjes tegenaan. Dat is namelijk ZO'N enorme verrijking zeg.

Ach meid, je vindt het toch zooo gezellig in Laak he? Zeg, zou je er je dochtertje op school doen? Waar ze dan de enige is zonder hoofddoekje?
pi_50769382
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 21:07 schreef Kolenboer het volgende:

[..]

correctie: voor-middeleeuwse haatreligie
True true, de middeleeuwen waren verlicht ten opzichte van wat Mo en co gezellig vinden.
pi_50769461
Weet je wat ik nou zo gek vind? Dat de islam voor een vreedzame religie wordt uitgemaakt. Hoe zit dat?
  zaterdag 23 juni 2007 @ 21:12:14 #146
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_50769480
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 21:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja ja bla bla je bent pas goed bezig als je alles toelaat en over je heen laat lopen he? Wat? Europese cultuur? Wat een bullshit, hup kom maar binnen met je knecht en gooi er nog wat voor een pedofiele massamoordenaar verzonnen regeltjes tegenaan. Dat is namelijk ZO'N enorme verrijking zeg.

Ach meid, je vindt het toch zooo gezellig in Laak he? Zeg, zou je er je dochtertje op school doen? Waar ze dan de enige is zonder hoofddoekje?
gezellig leventje heb je zeg, met al die angstmomenten zo!
put
your
clothes
on!
pi_50769494
Omdat het marketingtechnisch niet zo verstandig is te zeggen dat je een onderdrukkende, totalitaire, feodale theocratische maatschappij voor ogen hebt.
pi_50769538
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 21:12 schreef Jerruh het volgende:

[..]

gezellig leventje heb je zeg, met al die angstmomenten zo!
Ah ja, daar komt de linkse standaard-reactie weer. Iemand kankert op de islam en co? Simpel: zeg dat hij bang is, dan bindt hij wel in.

zaterdag 23 juni 2007 @ 21:15:08 #149
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_50769570
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 21:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ah ja, daar komt de linkse standaard-reactie weer. Iemand kankert op de islam en co? Simpel: zeg dat hij bang is, dan bindt hij wel in.

kankeren op islam vind ik niet zo denderend erg. het constante gekanker en ook maar elk middeltje gebruiken om je afkeer kenbaar te maken, terwijl het bij andere groepen net zo erg of erger is, vind ik een beetje zielig.
put
your
clothes
on!
pi_50769573
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 21:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Omdat het marketingtechnisch niet zo verstandig is te zeggen dat je een onderdrukkende, totalitaire, feodale theocratische maatschappij voor ogen hebt.
Uiteraard. De vraag was alleen: waarom zien *wij* de islam onvoldoende negatief? Ik kan er maar één reden voor verzinnen: we kennen de islam niet goed genoeg. Wist je trouwens dat de meeste zware-hoofddoekdraagsters autochtone vrouwen zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')