Um, nee dus:quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
deze topic zou moeten zijn dit topic
dan moet je echt eens leren lezenquote:
Toch zijn de helm en een vaatdoek op je kop 2 verschillende dingen in het verkeer. Die helm is verplicht voor je persoonlijke veiligheid omdat je wat minder veilig zit op een moter dan in een auto. Hoewel de helmen van tegenwoordig je gezichtsveld niet beperken vind je het toch nodig daarnaar te verwijzen omdat iemand het over een hoofddoek heeft in de auto. Een helm op zich kan best wat beperkend zijn misschien maar weegt niet op tegen de voordelen. Een doek op je kop heeft geen voordeel.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:58 schreef kLowJow het volgende:
Ik ben uiteraard ook niet tegen 'de helm'.
Man wat klets je nou uit je nek, ieder heeft zijn persoonlijke redenen en prioriteiten wáárom hij of zij op een partij stemt. Het heeft NIETS met snugger zijn te maken. Maar om mensen voor niet snugger uit te maken die een andere mening dan jij aanhangen getuigt niet echt van intelligentie.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan moet je echt eens leren lezen.
Dat ik een groot deel van de Nederlandse kiezers niet bijster snugger vind, heeft niets te maken met de partij waar ze op stemmen, maar wel met de redenen waarom ze op die partij stemmen. Hoeveel SP stemmers zijn het nu inhoudelijk echt met het programma eens en hoeveel stemmer er op de SP omdat Marijnissen "het zo goed weet te zeggen". Hoeveel PV"v" stemmers stemmen op die club vanwege het hele programma en hoeveel stemmen erop vanwege de moslimstandpunten? Hoeveel PVDA stemmers hebben het programma gelezen denk je?
De kiezer bepaalt tegenwoordig zijn of haar stem vooral vanwege een leuke soundbyte of de kop van de lijsttrekker en niet vanwege de inhoud. En ja, dat vind ik dom
daar heeft het alles mee te maken juistquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:18 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Man wat klets je nou uit je nek, ieder heeft zijn persoonlijke redenen en prioriteiten wáárom hij of zij op een partij stemt. Het heeft NIETS met snugger zijn te maken
blijkbaar ben je wat traag van begrip. Geeft niet.. leg ik het gewoon nog eens uit:quote:. Maar om mensen voor niet snugger uit te maken die een andere mening dan jij aanhangen getuigt niet echt van intelligentie.
of naar links kijkt als jij voorbij komt..................quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:54 schreef Re het volgende:
ik hoop dat zo'n moslima pardoes naar rechts kijkt mocht onze Wilders voorbij fietsen...
ALS het uberhaupt bij hen over veiligheid gaat in de auto en verkeer, waaromhebben ze het dan ALLEEN over hoofddoekjes? waarom niet over sjaals, petten, mutsen, koptelefoons, muziek, haardracht, brillen of wat dan ook wat enigszins belemmerend kan werken in het verkeer tijdens autorijden of fietsrijden ofzo!? DAT is nou wat ik bedoel met het vreselijk eenzijdige gemekker van de PVV en het feit dat alleen de moslima's erop aangesproken worden vinden een aantal hier schijnbaar geweldig en terecht...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:10 schreef __________ het volgende:
[..]
Toch zijn de helm en een vaatdoek op je kop 2 verschillende dingen in het verkeer. Die helm is verplicht voor je persoonlijke veiligheid omdat je wat minder veilig zit op een moter dan in een auto. Hoewel de helmen van tegenwoordig je gezichtsveld niet beperken vind je het toch nodig daarnaar te verwijzen omdat iemand het over een hoofddoek heeft in de auto. Een helm op zich kan best wat beperkend zijn misschien maar weegt niet op tegen de voordelen. Een doek op je kop heeft geen voordeel.
Nu denk ik dat zo'n tod op je kop geen invloed heeft op je gezichtsveld en je beter had kunnen komen met het verplichtten van geblindeerde ramen op bestelauto's ofzo, dat is werkelijk van invloed.
Als de zon schijnt vergroot een zonnebril juist je zicht, slimme.quote:
in geval van de moslima's , waar het blijkbaar ging om links of rechts kijken gaat, is er geen verschil.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Als de zon schijnt vergroot een zonnebril juist je zicht, slimme.
Jongen, ik zou nog instemmend reageren met het verplicht kaalscheren van vrouwen als het om het dwarsliggen van die middeleeuwse haatreligie gaat.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
in geval van de moslima's , waar het blijkbaar ging om links of rechts kijken gaat, is er geen verschil.
zeg gewoon dat je het eens bent met dit bericht omdat het alleen over moslima's gaat.
Gelukkig ben jij niet middeleeuws en haatdragend bezig...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jongen, ik zou nog instemmend reageren met het verplicht kaalscheren van vrouwen als het om het dwarsliggen van die middeleeuwse haatreligie gaat.
correctie: voor-middeleeuwse haatreligiequote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jongen, ik zou nog instemmend reageren met het verplicht kaalscheren van vrouwen als het om het dwarsliggen van die middeleeuwse haatreligie gaat.
Ja ja bla bla je bent pas goed bezig als je alles toelaat en over je heen laat lopen he? Wat? Europese cultuur? Wat een bullshit, hup kom maar binnen met je knecht en gooi er nog wat voor een pedofiele massamoordenaar verzonnen regeltjes tegenaan. Dat is namelijk ZO'N enorme verrijking zeg.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:03 schreef Toeps het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet middeleeuws en haatdragend bezig...
True true, de middeleeuwen waren verlicht ten opzichte van wat Mo en co gezellig vinden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:07 schreef Kolenboer het volgende:
[..]
correctie: voor-middeleeuwse haatreligie
gezellig leventje heb je zeg, met al die angstmomenten zo!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja ja bla bla je bent pas goed bezig als je alles toelaat en over je heen laat lopen he? Wat? Europese cultuur? Wat een bullshit, hup kom maar binnen met je knecht en gooi er nog wat voor een pedofiele massamoordenaar verzonnen regeltjes tegenaan. Dat is namelijk ZO'N enorme verrijking zeg.![]()
Ach meid, je vindt het toch zooo gezellig in Laak he? Zeg, zou je er je dochtertje op school doen? Waar ze dan de enige is zonder hoofddoekje?
Ah ja, daar komt de linkse standaard-reactie weer. Iemand kankert op de islam en co? Simpel: zeg dat hij bang is, dan bindt hij wel in.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
gezellig leventje heb je zeg, met al die angstmomenten zo!
kankeren op islam vind ik niet zo denderend erg. het constante gekanker en ook maar elk middeltje gebruiken om je afkeer kenbaar te maken, terwijl het bij andere groepen net zo erg of erger is, vind ik een beetje zielig.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ah ja, daar komt de linkse standaard-reactie weer. Iemand kankert op de islam en co? Simpel: zeg dat hij bang is, dan bindt hij wel in.
Uiteraard. De vraag was alleen: waarom zien *wij* de islam onvoldoende negatief? Ik kan er maar één reden voor verzinnen: we kennen de islam niet goed genoeg. Wist je trouwens dat de meeste zware-hoofddoekdraagsters autochtone vrouwen zijn?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Omdat het marketingtechnisch niet zo verstandig is te zeggen dat je een onderdrukkende, totalitaire, feodale theocratische maatschappij voor ogen hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |