quote:Op zondag 24 juni 2007 07:28 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Een ban omdat je een tiefushekel hebt aan een sektarisch religie?![]()
Dus petjes en donkere ramen in de auto moeten ook verboden wordenquote:Op zondag 24 juni 2007 10:16 schreef Balthar het volgende:
Natuurlijk geldt een en ander ook voor mutsen, petten en hoeden. Ook die mogen niet te groot zijn anders zakken ze over je ogen. Of een te donkere zonnebril....
Wat te denken van mensen met contactlenzen, je zal maar knipperen en je lens schiet scheef.quote:Op zondag 24 juni 2007 10:21 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dus petjes en donkere ramen in de auto moeten ook verboden worden![]()
Ik ben voor een algeheel verbod op petjes (incl. de dragers) in het verkeer.quote:Op zondag 24 juni 2007 10:21 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dus petjes en donkere ramen in de auto moeten ook verboden worden![]()
het gaat niet om een kledingstuk volgens de PVV maar om een hoofddoekje.quote:Op zondag 24 juni 2007 10:46 schreef MaGNeT het volgende:
Maar goed, nogmaals: de opmerking van de PVV heeft geen enkele bijdrage.
Het is namelijk al niet toegestaan om het verkeer in gevaar te brengen middels een kapstokwet.
De politie kan nu al een boete geven als ze oordeelt dat je zicht belemmert is door welke oorzaak dan ook.
En puur op een kledingstuk een boete geven? Zolang het je zicht niet belemmert is er niets aan de hand.
Niet zo, eigenlijk. De PVV zakt weg in de peilingen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Als je niet ziet dat de tactiek die de PVV gebruikt uitermate effectief is dan ben je zelf niet al te snugger.
Tuurlijk komt een hoop van wat ze uitkramen redelijk onzinnig over maar het is wel wat een groot deel vd bevolking denkt. En die identificeren zich ermee, in tegenstelling tot de vaak theoretische prietpraat die de rest uitkraamt.
Netto resultaat: winst voor de PVV en dat is exact hun doel.
Ik hoop dat ze haar inmiddels hebben opgepakt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:11 schreef Barry Madlener het volgende:
,,Ik heb al van meerdere mensen gehoord dat ze bijna overhoop zijn gereden door een vrouw met hoofddoekje.''
quote:Op zondag 24 juni 2007 23:23 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Als de moslims van hun geloof handschoentjes hadden moeten dragen had Wilders gezeurd over het feit dat ze uitglijden bij het schakelen ofzo...
Echt die vent baalt diep in zijn hart dat moslims zijn zuurstofmolekulen inademen..
vervang koran voor bijbel,talmoed,etc en je kunt het zelfde zeggen, maar dat snap jij niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:18 schreef Kolenboer het volgende:
Ik zou er trouwens wel een voorstander van zijn iedereen de koran een keer te laten lezen. Niet omdat het zo'n verheffend boek is, maar om twee andere redenen: 1) omdat het niet een verheffend boek is, en 2) omdat je dan kan lezen dat allerlei moslimse tradities helemaal niet door Mohammed werden voorgestaan (hoofddoekdragerij, het afkammen en onderdrukken van christenen en joden enzovoorts)
Nu verwacht ik van Wilders niet bijster veel, maar jij kunt toch wel beter dan dit?quote:Op zondag 24 juni 2007 22:52 schreef moussie het volgende:
hehe, dat is dus iets wat ik me ook wel eens afvraag .. wat gaat er achter deze smoke-screen verborgen ..
wat heeft de PVV nog in petto voor de "joods-christelijke" maatschappij die wij ineens schijnen te zijn ?
ter verduidelijking .. nog geen 0,25% van de bevolking is joods (30 tot 40 duizend joden in nederland volgens annefrank.org) en volgens het cia worldfactbook is maar 51% van die 16.5 miljoen-nog-wat christelijk .. dus waar komt die "joods-christelijke" maatschappij ineens vandaan ?
ik ben atm een beetje flabbergasted, iemand die ik onderhand haast mijn halve leven ken, of beter gezegd dacht te kennen, heeft zich bekeerd .. en dat is eng, te zien hoe graag mensen willen geloven, zich overgeven "aan een groter geheel" ..quote:Op maandag 25 juni 2007 01:02 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nu verwacht ik van Wilders niet bijster veel, maar jij kunt toch wel beter dan dit?
Waar heb je het over moussie? Opeens 'een beetje' last van selectieve onverdraagzaamheid?quote:Op maandag 25 juni 2007 01:49 schreef moussie het volgende:
[..]
ik ben atm een beetje flabbergasted, iemand die ik onderhand haast mijn halve leven ken, of beter gezegd dacht te kennen, heeft zich bekeerd .. en dat is eng, te zien hoe graag mensen willen geloven, zich overgeven "aan een groter geheel" ..
en dat is een tendens die ik overal wel zie een beetje, zowel privé als ook in de media, kerkdiensten met muziek van U2 etc etc, de evangelisering is in volle gang en de kerken trekken weer meer publiek .. wij kunnen niet omgaan met de vrijheden die wij voor onszelf geschapen hebben, dus grijpen we maar terug naar het "oude bekende"?
en dan dus dat joods-christelijke erin laten sluipen, zo tussen neus en lippen door, en we pikken dat .. terwijl wij ongelovigen veruit de grootste groep zijn met 41% ! Iets in de trend van : als je het maar vaak genoeg herhaald ?
huh .. ik zeg toch niet dat ze dat niet zelf mogen weten, nadat de eerste verliefdheid eraf is zijn het best normale mensen, op wat enkelingen na .. maar ja, die eerste verliefdheid hé, tot die over is heb ik idd vlagen van selectieve onverdraagzaamheid, wat daarna gebeurt zien we dan wel weer ..quote:Op maandag 25 juni 2007 01:57 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Waar heb je het over moussie? Opeens 'een beetje' last van selectieve onverdraagzaamheid?
Ja laten we hoe doen we goed een hoofddoekje om onderdeel maken van de rijlessen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:23 schreef MaGNeT het volgende:
Dit lijkt me geen probleem:
[afbeelding]
Laten we dan gewoon dit protocol aanhouden.
[afbeelding]
Opgelost. Slotje.
Uitstekend, maar het kan beter: met een boerka die overal dichtgenaaid is. Dan zie je van twee kanten niks meer, en volgens de Grote Struisvogeltheorie is het probleem dan opgelost.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:49 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ja laten we hoe doen we goed een hoofddoekje om onderdeel maken van de rijlessen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |