abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50757903
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 01:29 schreef Meki het volgende:
Komt er ook een onderzoek naar keppels bij autorijden
En jij wilt serieus genomen worden?
Een keppel, domme moslim, is een heel klein halfrond petje dat hoofdzakelijk op je kruin staat. Daar heb je geen extra dodehoekspiegel voor nodig.
pi_50757966

Ik ben wel blij dat de PVV zo'n clowneske partij blijkt te zijn. LPF revisited.
pi_50758070
PVV olé olé!

"Ik heb al van meerdere mensen gehoord dat ze bijna overhoop zijn gereden door een vrouw met hoofddoekje."

Nou, als dat geen onderzoek waard is! Hoeveel aanrijdingen zijn er wel niet? Duizenden? Tienduizenden? Maar meneer Madlener heeft van "meerdere mensen" gehoord aangereden te zijn door een vrouw met hoofddoek. Die schijnen ook rond te rijden, ja. PVV olé olé.

Ik ben blij dat ze nu eens wat anders behandelen dan islam, moslims en allochtonen en zich positief inzetten voor de veiligheid van weggebruikers.
pi_50758100
Danny heeft altijd een petje op achter het stuur
pi_50758108
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:58 schreef Monidique het volgende:
Ik ben blij dat ze nu eens wat anders behandelen dan islam, moslims en allochtonen en zich positief inzetten voor de veiligheid van weggebruikers.
pi_50758379
Wel leuk om weer zo'n Anti-Pvv topic te zien...
Gaaaaaaaap
pi_50758398
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 14:12 schreef Creutton-dar het volgende:
Wel leuk om weer zo'n Anti-Pvv topic te zien...
Gaaaaaaaap
Demonisering, .
pi_50758404
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 12:24 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Nee, daar mogen er wel meer van komen. .
Gatver
Geil jij daar echt op? Lijkt amper een mens man. Het vervormt de hele aanblik vh gezicht.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_50758441
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 14:12 schreef Monidique het volgende:

[..]

Demonisering, .
Dat is juist het probleem!
In 1 woord bij het juiste eind Monidique
pi_50758562
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:36 schreef teamlead het volgende:
ik zie het verband niet.. maar dat kun je ongetwijfeld haarfijn uitleggen
Jij wlit mensen met een bepaalde mening de mond snoeren (spreekverbod). Een forum is juist een vergaarbak van meningen. Mensen discussiëren over onderwerpen aan de hand van hun meningen. Het lijkt me stug dat jij dan onpartijdig kunt modden.
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:36 schreef teamlead het volgende:
Die onderbouwing is vrij simpel: het een heeft niets met het ander te maken en de PV"v" wil weer eens moslimbashen.
VIND JIJ, een daarom moet de PVV een spreekverbod krijgen, VIND JIJ. De werkelijkheid is dat de PVV wil dat dit onderwerp wordt onderzocht. Daaruit blijkt dan wel of die hoofddoekjes wel of niet het gezichtsveld beperken en of dat wel of niet gevaarlijk is in het verkeer.
pi_50758581
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:31 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Je verdraait mijn woorden. Ik heb niet gezegd dat je 'kleurtje' iets met je mening heeft te maken, ik heb gezegd dat je verdomd rare opvattingen hebt over het uiten van meningen, voor iemand die moderator is op een groot forum.
[..]
Joh. Zo'n voorbeeldfunctie hebben ze nu ook weer niet hoor, die modjes.

Verder is dit natuurlijk een compleet onzinbericht. Een hoofddoekje bij een moslima beperkt het zicht net zomin als een petje bij een opelgabbertje..
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_50758609
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 14:19 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Jij wlit mensen met een bepaalde mening de mond snoeren (spreekverbod). Een forum is juist een vergaarbak van meningen. Mensen discussiëren over onderwerpen aan de hand van hun meningen. Het lijkt me stug dat jij dan onpartijdig kunt modden.
[..]

VIND JIJ, een daarom moet de PVV een spreekverbod krijgen, VIND JIJ. De werkelijkheid is dat de PVV wil dat dit onderwerp wordt onderzocht. Daaruit blijkt dan wel of die hoofddoekjes wel of niet het gezichtsveld beperken en of dat wel of niet gevaarlijk is in het verkeer.
Als teamlead echt partijdig zou modden dan waren jouw berichten wellicht allang weggepoetst.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_50758646
Ik heb zo'n medelijden met die ministers die daar steeds antwoord op moeten geven...
  zaterdag 23 juni 2007 @ 14:24:49 #89
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_50758670
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 14:23 schreef Toeps het volgende:
Ik heb zo'n medelijden met die ministers die daar steeds antwoord op moeten geven...
anders ik wel..
als ik op dit moment in de tweede kamer zat, zou ik mij constant bescheuren om dit soort kamervragen.
als de PVV zo doorgaat, zijn ze met hun belachelijke kamervragen straks duurder dan de HSL en betuwelijn bij elkaar. en dat allemaal van onze belastingcenten!!! .
put
your
clothes
on!
  zaterdag 23 juni 2007 @ 14:25:46 #90
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_50758691
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 14:19 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

[..]
Een forum is een vergaarbak van meningen en zodra een post de policy overschrijdt is het mijn taak in te grijpen. Ik zie het probleem niet.
quote:
VIND JIJ, een daarom moet de PVV een spreekverbod krijgen, VIND JIJ.
ja, dat vind ik. Ik heb ook niet anders beweerd. Jouw pathethische gejank over vrijheid van meningsuiting doet daar niets aan af. Meer dan genoeg "afwijkende meningen" zijn in dit land verboden. Wat mij betreft wordt het tijd dat de PVV hetzelfde lot ondergaat als (bijvoorbeeld) de Centrum Partij of de PNVD
quote:
De werkelijkheid is dat de PVV wil dat dit onderwerp wordt onderzocht. Daaruit blijkt dan wel of die hoofddoekjes wel of niet het gezichtsveld beperken en of dat wel of niet gevaarlijk is in het verkeer.
De werkelijkheid is dat de PV"v" structureel in het nieuws probeert te komen met gejank over moslims en hoofddoekjes en daarbij niet schuwen zich in de meest trieste bochten te wringen. Dit is daar een prima voorbeeld van
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  zaterdag 23 juni 2007 @ 14:26:24 #91
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_50758706
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 14:21 schreef nozem het volgende:

[..]

Als teamlead echt partijdig zou modden dan waren jouw berichten wellicht allang weggepoetst.
ik mod sowieso niet buiten mijn eigen subforum, tenzij het een tubgirl ofzo betreft
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_50758721
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 14:21 schreef nozem het volgende:

[..]

Iemand zijn berichten verwijderen heeft niets met partijdig te maken.
In dit geval laat onze mod zijn eigen politieke stroming zien.
Als moderator moet je onafhankelijk zijn en niet je eigen meningen uitdragen.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 14:29:02 #93
80268 kLowJow
That's Gay
pi_50758771
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 14:26 schreef Creutton-dar het volgende:
Hoe kom je erbij?!
  zaterdag 23 juni 2007 @ 14:29:25 #94
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_50758781
quote:

[..]

ow!?

pas als hij als mod zijn mening gebruikt om modacties uit te voeren in een discussie, dan zou het minder zijn. Nu is hij net zoals jij en ik die een reactie geven op een bericht. daarbij, als ie wildersfan was, zou jij je bek niet hebben opengetrokken, fo' su'e
put
your
clothes
on!
  zaterdag 23 juni 2007 @ 14:30:35 #95
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_50758801
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 14:29 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij?!
zie zijn avatar! personen die het ter discussie stellen van moslimas met hoofddoekjes achter het stuur als een belangrijk onderzoek in onze parlementaire geschiedenis zien, houden namelijk niet zo van tegenspraak. .
put
your
clothes
on!
pi_50758805
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 14:29 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij?!
Dus met andere woorden is een moderator hier een soort van GOD.
ZIjn wil is wet en alles wat niet in zijn straatje past kan worden verwijderd?
pi_50758807
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 14:24 schreef Jerruh het volgende:

[..]

anders ik wel..
als ik op dit moment in de tweede kamer zat, zou ik mij constant bescheuren om dit soort kamervragen.
als de PVV zo doorgaat, zijn ze met hun belachelijke kamervragen straks duurder dan de HSL en betuwelijn bij elkaar. en dat allemaal van onze belastingcenten!!! .
Als je niet ziet dat de tactiek die de PVV gebruikt uitermate effectief is dan ben je zelf niet al te snugger.

Tuurlijk komt een hoop van wat ze uitkramen redelijk onzinnig over maar het is wel wat een groot deel vd bevolking denkt. En die identificeren zich ermee, in tegenstelling tot de vaak theoretische prietpraat die de rest uitkraamt.
Netto resultaat: winst voor de PVV en dat is exact hun doel.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 14:31:37 #98
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_50758824
quote:

[..]

Modden moet op basis van de policy, niet meer en niet minder. Mijn mening heeft daar niets mee te maken.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 14:32:51 #99
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_50758851
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 14:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Als je niet ziet dat de tactiek die de PVV gebruikt uitermate effectief is dan ben je zelf niet al te snugger.

Tuurlijk komt een hoop van wat ze uitkramen redelijk onzinnig overkomend maar het is wel wat een groot deel vd bevolking denkt. En die identificeren zich ermee, in tegenstelling tot de vaak theoretische prietpraat die de rest uitkraamt.
Netto resultaat: winst voor de PVV en dat is exact hun doel.
dus jij vind speciaal moslima's met een hoofddoek achter het stuur een groot gevaar voor de nederlandse wegen!? weg met de dodemanswegen, het is de schuld van de hoofddoekjes!

gewoon populistisch gedoe, en ik zie de tactiek er niet van in... dat mensen het met liefde als zoete koek vreten moeten ze zelf weten, maar ik vind die mensen dan eerder niet al te snugger.
put
your
clothes
on!
  zaterdag 23 juni 2007 @ 14:33:15 #100
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_50758858
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 14:30 schreef Creutton-dar het volgende:

[..]

Dus met andere woorden is een moderator hier een soort van GOD.
ZIjn wil is wet en alles wat niet in zijn straatje past kan worden verwijderd?
uit de policy:
quote:
Wat moet je vooral niet vergeten ?
Vergeet vooral niet dat de moderators in de eerste plaats users zijn die zijn uitgekozen om de boel een beetje in de gaten te houden en in goede banen te leiden. Hun instructies dienen dan ook opgevolgd te worden. FOK! is geen democratie.
Ook kunnen mods topics sluiten of verwijderen en berichten wijzigen of verwijderen als dit nodig wordt geacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')