Dat vraag ik mezelf ook af.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:49 schreef Adelante het volgende:
waarom zei je niet gelijk NEE?
Te hard lopen? Probeer je geflitst te worden?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:35 schreef STING het volgende:
Ik ben ook zo'n ongelooflijk watje he.
Sta ik op het punt om te hard te lopen, wordt er aangebeld.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:43 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Te hard lopen? Probeer je geflitst te worden?
Heb op de automatische piloot getekend.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:12 schreef Buschetta het volgende:
Dan ding is toch nou jouw eigendom ? Of heb je getekend ?
Alles eruit slopen wat je kan gebruiken en een casemod erin bouwen.
Juistquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:57 schreef hamkaastosti het volgende:
Geen nee durven zeggen en vervolgens UPC afzeiken
lezen pauperquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:55 schreef SimtekF1 het volgende:
Je loopt echt te klagen om niets.
Ten eerste neem je dat ding zelf aan, ten tweede is dat ding de eerste 6 maanden gratis, ten derde is dat ding best relaxed en ten vierde je kan dat ding zo weer inleveren.
huilie
eigen schuld, 100 punten.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:57 schreef hamkaastosti het volgende:
Geen nee durven zeggen en vervolgens UPC afzeiken
65 euro pj/aar besparen op een apparaat die ik nooit zal gebruikenquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:58 schreef Ticker het volgende:
Haha wat een gelul, voor die 5 euro extra (ja ik heb die mooie site gelezen) in de maand, en dat is dus incl. stroomverbruik, loop jij nou te zeuren.
Zeikerd!
hoezo opdringerig? Een knul wil je een pakket geven. Je weet wat het is en je weet dat je het niet wilt. Een simpel nee had de jongen weer doen vertrekken met het UPC kastje.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:07 schreef STING het volgende:
[..]
eigen schuld, 100 punten.
maar dat maakt de opdringerige sales tactieken van UPC niet minder aso![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |