quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:13 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
![]()
Welkom bij het slowchattopic voor AKQ\'ers.
![]()
![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Vertel hier hoe het met je roadtrip in Canada gaat, dat je (misschien) naar de AKQ meet gaat, en post plaatjes van deuren.
Tevens kunt u ons raadplegen over het in elkaar zetten van IKEA-bedden. Bel ons! Of schrijf. Of mail. Of fax. Zolang u maar niet gaat googlen![]()
[afbeelding]
1. Gij zult oppergod Laffer niet boos maken![]()
2. Gij zult een nieuwe vraag stellen als u het goddelijke punt toebedeelt heeft gekregen
3. Gij zult de naam van de afvalligen, MaJo en asmo, niet zonder eerbied gebruiken.![]()
4. Gij zult zich niet laten flashen
5. Gij zult niet opzoeken
6. Gij zult een antwoord per keer geven
7. Gij zult beslissingen van de vragensteller eerbiedigen
8. Gij zult een nieuw topic openen als het oude vol is ende gij de laatste poster zijt.
9. Gij zult de ranglijst bijwerken.
10. Gij zult naar Eisbar van Grauzone luisteren en het erkennen als heilig AKQ-lied.
En het 11e gebod (ja, dat is er ook nog)
11. Gij zult uw antwoord nimmer editten.
Luister naar ons heilige AKQ lied. Leer het uit je hoofd. Je zult het nodig hebben...
[afbeelding]
Luister ook eens naar het nieuwe AKQ strijdlied, democratisch bepaald.
[afbeelding]
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 125 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156
[afbeelding]
SaskiaR: 5 januari
Jojoortje: 21 januari
Its-Jojo-4you: 14 februari
Hawaii_Tim: 26 februari
OA: 4 maart
Nem: 9 maart
Soemp: 13 maart
Legolas_Greenleaf: 19 maart
DaviniaHR: 15 mei
Homdeck: 27 mei
LadyBlack: 8 juni
Erkel: 16 juni
Plasterk: 23 juni
RoofingBurner: 8 juli
B.ertha: 23 juli
PhysicsRules: 27 augustus
Daffodil31LE: 27 augustus
Tinuviel 2 september
TradeMarkie: 25 september
iamredleader 11 oktober
Beelzebub: 24 oktober
Etcetera: 2 november
Mikkie 9 november
Rene29 10 november
Nesle 19 november
Stanley_ 5 december
Neleos 12 december
Asmo 14 december
Yuri - ooit
Meet info update
Na veel schuiven, wrikken en wegen is er dan eindelijk een datum.
De meet vindt plaats op zaterdag 16 juni in utrecht
Tijd en te bezoeken plaatsen
Nog te bepalen
opgegeven users tot nu toe
Yurithemaster
B.ertha
Soempie
Nembrionic
Neleos
Hawaii_Tim
SaskiaR
Irakeez
Its-Jojo-4You ?
iamredleader met zelfgemaakt lekkers
Tinuviel eventueel?
Asmo eventueel, hangt van werk af
Slaapplaatsen
Is nog geen zekerheid over
Vragen en/of opmerkingen?
De openingspost is hier te vinden. Denk er ook aan om het vorige topic toe te voegen en de lay-out toch nog even te controleren.
Ja!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:05 schreef Neleos het volgende:
Wat een lelijke OP!
Jajajaja!!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:07 schreef Soempie het volgende:
Ik kan om iets over 8 wel op Utrecht Centraal zijn. Moet ik de trein van 10 voor 12 weer terug.
Even over nadenken.
Alleen als Soempie naar de meet komt.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:10 schreef Yurithemaster het volgende:
Je moet de op ook uit de wiki halen neleos
Jeejquote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:07 schreef Soempie het volgende:
Ik kan om iets over 8 wel op Utrecht Centraal zijn. Moet ik de trein van 10 voor 12 weer terug.
Dus ik kom![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:08 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jajajaja!!!![]()
Doen doen doen!
Want ik wil je in mijn bowling team![]()
We gaan de hele dag bowlenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik dacht dat jullie 's middags gingen bowlen?
Bij Neleos in het team!!![]()
Nu doe ik wel heel enthousiast, maar Neleos kan helemaal niet bowlen, toch?quote:
Hij was best goed zei ie dacht ikquote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nu doe ik wel heel enthousiast, maar Neleos kan helemaal niet bowlen, toch?![]()
Grapjasquote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hij was best goed zei ie dacht ik
Maar ik win toch
Ik moet ook maar eens gaan slaap lekker soempiequote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:33 schreef Soempie het volgende:
Dan kan ik beter naar bed gaan..slaap lekker!
De vogels fluiten hier alweer.
quote:
Gaat het een beetje, meneer Supersheep?quote:
Ben jij een zuster?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Gaat het een beetje, meneer Supersheep?
Nee, ik heb wel een zuster, telt dat ook?quote:
Ik voel me bedrogenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel een zuster, telt dat ook?
ik heb niet eens een zuster
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik stuur Marit van Bohemen wel bij je langs
En kijk wat daarmee is gebeurdquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:33 schreef TradeMarkie het volgende:
Zij sprak de woorden 'Gaat het weer een beetje, meneer Dröge?'
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:40 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wat moet ik dan?![]()
Er een topic over openen?![]()
Speel jij ff zustertje voor die arme jongequote:
Hij wil nog niet dood..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Speel jij ff zustertje voor die arme jonge![]()
Soempie-acties i.c.m. patiëntenquote:
succesquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:59 schreef Soempie het volgende:
Dat zie ik ook niet zo zitten..
Ik ga leren![]()
Ok, ik zal het noooooit meer doen denk ikquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Niet zo pesten, daar kan Soempie ook niets aan doen![]()
Haha! Ik ga dadelijk lekker weer in bed liggen!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
succes![]()
Ik mag zo heen en weer naar schiphol![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:04 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Haha! Ik ga dadelijk lekker weer in bed liggen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat hoeft niet hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
![]()
eigenlijk leef ik best met je mee hoor![]()
Maar is het niet goed om te weten dat er iemand zegt dat hij met je meeleeft?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor
Met mijn superkrachten sla ik me er wel doorheen![]()
Ik voel me nu al een stuk beter jaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar is het niet goed om te weten dat er iemand zegt dat hij met je meeleeft?![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:41 schreef Soempie het volgende:
M'n internet ligt er weer uit
Nu ligt het aan de modem, maar daar kan ik niet bij aangezien het kastje in de kamer van m'n huisgenootje staat. Ze is vanmorgen naar Nijmegen vertrokken en heeft haar deur op slot gedraaid.
Ik heb er over gedacht de sleutel bij de huisbaas op te gaan halen. Maar eigenlijk moet ik toch leren en komt het misschien helemaal niet zo gek uit.quote:
Als je nou de stroom in het hele huis weghaalt, en daarna weer aanzet, start de modem opnieuw op. Misschien helpt dat?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:41 schreef Soempie het volgende:
M'n internet ligt er weer uit
Nu ligt het aan de modem, maar daar kan ik niet bij aangezien het kastje in de kamer van m'n huisgenootje staat. Ze is vanmorgen naar Nijmegen vertrokken en heeft haar deur op slot gedraaid.
En waarom zit je dan nu toch voor een computer?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb er over gedacht de sleutel bij de huisbaas op te gaan halen. Maar eigenlijk moet ik toch leren en komt het misschien helemaal niet zo gek uit.![]()
Kijk, zo slim was ik wel.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:47 schreef Neleos het volgende:
[..]
Als je nou de stroom in het hele huis weghaalt, en daarna weer aanzet, start de modem opnieuw op. Misschien helpt dat?![]()
Ik moest nog:quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:47 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En waarom zit je dan nu toch voor een computer?![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:48 schreef Supersheep het volgende:
Heb je anders niet een ip-adres waarmee je via je computer in het modem kan komen?
Volgens mij had ik het beter in V&A kunnen vragenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moest nog:
even kijken of je al een zuster had gevonden![]()
Nog niet veel koeler danquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens m'n computer is het in Enschede nog 26 graden, maar het lijkt koeler te worden
Gezellig!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoe was je verjaardag?
Edah is toch weg?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:43 schreef LadyBlack het volgende:![]()
Vandaag trouwens een flink nostalgische dag gehad, ik kwam in de Edah zowel een jongen van de basisschool als eentje van de middelbare school tegen
En dat vind ik dus irritant, dat je eigenlijk niks meer kan doen, zelfs al zou je dat willen. En als ik dan niks doe, heb ik het nog warm. Misschien nog het irritantste van alles is dat verder vrijwel iedereen warm weer geweeeeeeeeeeldig vindt en niet snapt dat ik het irritant vindquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:15 schreef LadyBlack het volgende:
Aan warm weer moet je je aanpassenLekker rustig aan doen en 's middags liefst niks....
Wel aan de tijdstippen waarop het al/nog steeds licht isquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:43 schreef LadyBlack het volgende:
Maar je hebt toch geen hekel aan het licht in de zomer?
Ik snap juist niet waarom de standaardtijd niet de zomertijd is. Langer licht en dus ook flink wat stroombesparing. Volgens mij heb je dan alleen met historisch en 'vastgelsteld' gedoe te maken (aangezien de wintertijd de standaardtijd is). Of zijn er wel echte nadelen en mis ik die gewoon?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wel aan de tijdstippen waarop het al/nog steeds licht is
Het is helemaal niet langer licht, de tijd dat het licht is verandert niet. Alleen hoe laat het is als het licht/donker wordt maakt verschilquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik snap juist niet waarom de standaardtijd niet de zomertijd is. Langer licht en dus ook flink wat stroombesparing. Volgens mij heb je dan alleen met historisch en 'vastgelsteld' gedoe te maken (aangezien de wintertijd de standaardtijd is). Of zijn er wel echte nadelen en mis ik die gewoon?
johquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is helemaal niet langer licht, de tijd dat het licht is verandert niet. Alleen hoe laat het is als het licht/donker wordt maakt verschil
ten eerste gok ik dat ik Etsje benquote:
Klein koudje heb ik wel vaker, dat is niksquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:12 schreef B.ertha het volgende:
Hoe ist met de zieke? Of valt het wel mee, klein koutje?
Dat ben jij jaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ten eerste gok ik dat ik Etsje ben
en ten tweede vraag ik me ernstig af welk boek
Je vergeet iets:quote:Op zaterdag 9 juni 2007 07:17 schreef Nembrionic het volgende:
TVP
Gelukkigquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:16 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Klein koudje heb ik wel vaker, dat is niks
Maar heb dit gelukkig al zeker een jaar of 4/5 niet zo erg gehad
Zelfs ik ben weer aan het lezen nuquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:15 schreef B.ertha het volgende:
Oja, maandag kan ik dat boek van die hond in de nacht ophalenEn sinds dinsdag heb ik al 2 redelijk dikke pillen uit
![]()
Ik ben weer goed bezig
Dat is het ookquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:19 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zelfs ik ben weer aan het lezen nu
Maar volgens mij ben ik daardoor weer aan het ontdekken hoe leuk lezen soms kan zijn als je het niet verplicht moet doen
Ach, ik word wel weer beter![]()
Ik was één van de eersten hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
er komen steeds meer toezeggingen
![]()
OKquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik was één van de eersten hoorAlleen de vraag was hoe laat
Voor zover ik dat weet ben ik dat niet neequote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
GelukkigOf ben jij er zo een die na één keer snuffen al kippensoep moet en net doet alsof hij dood gaat?
De stoerste mannen, maar als ze ziek zijn
Ben jij vast niet
Ik ben ook al 4 jaar niet meer ziek thuis geweest, maar toen was ik ook goed ziek. Om 2 uur zat ik nog op school, om 4 uur lag ik met koorts in bedEn de hele kerst daar zo ongeveer gebleven
Quizzen!?! Waarom zouden we dat op de meet doen?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
OKsorry.
Wat mij betreft kunnen we het beste rond 16:00 afspreken, dan door naar het bowlen, daarna ergens wat gaan eten en aansluitend een cafe opzoeken om de quizzen![]()
Vind ik al heel wat, ik kon toen een half uur met lichte koppijn en een half uur met zware koppijn rondstruinen en toen moest ik toch echt weer platquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Voor zover ik dat weet ben ik dat niet nee
Maar ik moest donderdag ook echt denken wat ik zou moeten halen want ik had niks en normaal neem ik vrijwel nooit iets als ik me gewoon wat ziek voel![]()
Ben ook heel snel en erg vermoeid dus een gewone verkoudheid is het iig niet, sinds gister koorts erbij gekregen maar dat valt sinds vanmiddag redelijk mee. Vanmiddag ook nog een vrij lange tijd geslapen, nu kan ik nog wel 2 uur door denk ik![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Anouschka, Anouschka, een prachtvrouw met diverse klasses
Deden we vorige keer in Utrecht ook, was erg gezellig. Beetje aangepast natuurlijk, omdat het moeilijk te "posten" isquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Quizzen!?! Waarom zouden we dat op de meet doen?
Quizzen doe je dan toch niet voor je plezier?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
OKsorry.
Wat mij betreft kunnen we het beste rond 16:00 afspreken, dan door naar het bowlen, daarna ergens wat gaan eten en aansluitend een cafe opzoeken om de quizzen![]()
Zie hierbovenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:29 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Quizzen doe je dan toch niet voor je plezier?![]()
Het lijkt me wel grappig, maar alleen als het dan spontaan opkomtquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Deden we vorige keer in Utrecht ook, was erg gezellig. Beetje aangepast natuurlijk, omdat het moeilijk te "posten" ismaar met een soort van buzzer-systeem en wat vertrouwen in mekaar ging dat goed
![]()
En het hoeft niet, was zomaar een ideetjewe kunnen ook gewoon lekker wat drinken en een gezellige avond beleven
![]()
Klinkt als een plan, maar laten we nog even wachten wat Soempie besluit, want die wilde ook graag meebowlenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
OKsorry.
Stukje liedtekstquote:
192020quote:
Inderdaad. Soempie, beslis eens!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:32 schreef iamredleader het volgende:
Is goed, Hawaii_Tim! We wachten nog even. Maar het lijkt me zinnig als we woensdag of donderdag de bowlingbaan /banen reserveren.
Eenschquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Inderdaad. Soempie, beslis eens!
Als we met 8 of meer zijn kunnen we beter 2 banen nemen. 7 bezoekers is een twijfelgeval en met 6 of minder lijkt 1 baan me het handigste
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:38 schreef B.ertha het volgende:
Gadverdamme! Zit ik een appel te eten, ruikt ie ineens naar babypoep
Eenschquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Inderdaad. Soempie, beslis eens!
Als we met 8 of meer zijn kunnen we beter 2 banen nemen. 7 bezoekers is een twijfelgeval en met 6 of minder lijkt 1 baan me het handigste
toch gekochtquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:17 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat ben jij ja
En 'Een kleine geschiedenis van bijna alles', de hardcover
tijdens mijn studie Nederlands heb ik zo'n hekel gekregen aan lezenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:19 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zelfs ik ben weer aan het lezen nu
Maar volgens mij ben ik daardoor weer aan het ontdekken hoe leuk lezen soms kan zijn als je het niet verplicht moet doen
Ach, ik word wel weer beter![]()
titels willen we, titelsquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat is het ookHad er nu een over moorden in een studentenflat, maar dan met een humoristische draai, en een over een geneeskunde-studente, ook wel mooi
Ik ben ook wel benieuwd hoe dat kanquote:
Dat is toch een kinderboek?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:49 schreef iamredleader het volgende:
Ik lees nu "de brief voor de koning" van Tonke Dragt
oeh jeugdboekenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:49 schreef iamredleader het volgende:
Ik lees nu "de brief voor de koning" van Tonke Dragt
Weet ik het, rot ofzo. Het stukje vloog door de kamerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd hoe dat kan
Achossie... Weet je wat? Ik heb hier nog een paar perziken en een sinaasappel.quote:
Ik ga er ook eens goed over nadenken of ik dat boek ga kopenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
toch gekochtbij Selexyz
schitterende foto's
en best interessant
Het is inderdaad een kinderboek. Maar dat mag de pret van een 26-jarige niet drukkenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat is toch een kinderboek?
Of was ik gewoon zo slim dat ik die in groep 8 al las
Ik weet nog wel ietsquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:51 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik ga er ook eens goed over nadenken of ik dat boek ga kopen
Moet nog steeds iets met m'n Bol cadeaubon doen ook
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:53 schreef Etcetera het volgende:
kinderboeken zijn tof
ik ben ooit eens ziek geweest toen m'n ouders op vakantie waren. toen aten m'n zus en ik een kant en klaar maaltijd en die smaakte me absoluut niet. echt maaaaanden later rook ik de geur ervan af en toe nog![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het wordt pas eng als het tegenovergestelde het geval is
quote:
Lijkt me mooiquote:‘Tegen februari ging Poppy zo lekker dat alleen een heel ervaren dokter vast had kunnen stellen dat ze deed alsof. Ze begon kokend water over haar armen te gieten, zo uit de ketel direct op haar armen, ze liet de straal dromerig heen en weer bewegen, alsof ze planten stond water te geven, zodat de huid er in lappen bij hing.’
Ook Clare Allan goot kokend water over haar armen, zoals ze schreef in The Independent, en nog drong het niet tot haar door dat ze ziek was, ‘een psychische weeffout’ had, zoals het in het jargon heet. Ze verwerkte haar ervaringen in psychiatrische inrichtingen in de indrukwekkende roman Poppy Shakespeare die nu bij Meulenhoff in vertaling is verschenen.
Geniet ervanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:54 schreef iamredleader het volgende:
OK, de perziken en de sinaasappel hier ruiken gewoon goed.
Ik zwaai voor even af, ga zo Battlestar Galactica kijken met m'n vrouw
Paar pagina's gelezen en lijkt me niks aanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me mooi
Of dat boek waar ik in voorkom
Nou enquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:03 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Paar pagina's gelezen en lijkt me niks aan![]()
Daarin zit een personage dat op mij lijkt, inclusief alle Brabantse uitdrukkingen die ik ooit heb gebruikt en die ze zo grappig vondenquote:Eindelijk is het zover. Deel 2 van 'Het licht van Noneem' is af. Op 3 januari heb ik het naar de uitgever gestuurd en nu is het afwachten wat zij ervan vinden. De voorlopige titel van het boek is geworden: 'De schaduw van Kendor'.
*kuch* Ook niet voor mijquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:08 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nou, er is dus een redelijk kleine kans dat ik daar die cadeaubon aan ga besteden![]()
Nah, deel 1 bestond toen al. Was wel interessant om van dichtbij mee te maken, hoe dat boek werd ontvangen en de uitleg van alle namen in het boek (is nl fantasie, de namen zijn anagrammen) En ik kom er net achter dat de zoon van de schrijver (en dus een 'vriend' van me) meedoet aan het EK volleyquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:06 schreef Etcetera het volgende:mss is het wel op jou gebaseerd
ik vraag me af waar deel 3 van Eragon blijft
oh dat kan hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:26 schreef B.ertha het volgende:
En dat heb je aan de andere kant niet eens door
Was jij niet al weg dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:26 schreef Plasterk het volgende:
Ik kom even gedag zeggen, zit morgen voor 8 dagen in Kreta![]()
Normaal kan dat best ja, maar als ik zie wat er boven Groningen hangt lijkt het me raar als je dat niet zietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:26 schreef B.ertha het volgende:
En dat heb je aan de andere kant niet eens door
Nee hoor, dinsdag The Whole TEN Yardsquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:32 schreef B.ertha het volgende:
Dinsdag op veronica de TELEVISIEPREMIERE van The Whole Nine Yards! Ja, leuk hoor, maar die was dinsdag al op sbs/net5/rtl hoor
Het vervolg dan? Ja, want deel 1 was echt een kaskrakerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:35 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nee hoor, dinsdag The Whole TEN Yards
Daarnaast is The Whole Nine Yards al zeker 2 keer eerder op tv geweest.
Maar ik zit in Enschedequote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:31 schreef Supersheep het volgende:
Normaal kan dat best ja, maar als ik zie wat er boven Groningen hangt lijkt het me raar als je dat niet ziet
Er schijnt ook weinig aan te zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het vervolg dan? Ja, want deel 1 was echt een kaskraker![]()
het duurd even voor ik dat laatste snaptequote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:51 schreef B.ertha het volgende:
Broabants
Of Hops, Kuuks, Vioans, Bêrs,, Staegts
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het duurd even voor ik dat laatste snapte
Even een korte pauze tussendoor, maar een ep duurt plusminus 40 minuten... dus ja.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:53 schreef B.ertha het volgende:
Nu pas?!
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:57 schreef Etcetera het volgende:
kan iemand even het plot van the forgotten spoileren hier? dan weet ik waar ik aan toe ben enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In elk geval nog 1tje, er zijn nog 4 eps in het seizoen... dat gaan we vanavond in elk geval niet meer redden.quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff serieus: ik hou niet van dit soort films, het is ook absoluut niet mijn keuze om 'm te zien en daarom weet ik graag waar ik aan toe ben
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
I need more timequote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:57 schreef Etcetera het volgende:
kan iemand even het plot van the forgotten spoileren hier? dan weet ik waar ik aan toe ben enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit gezien maar het verhaal schijnt middenin de film en verder vrij slecht te zijn en daarnaast is het einde nogal openquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
tof
ff serieus: ik hou niet van dit soort films, het is ook absoluut niet mijn keuze om 'm te zien en daarom weet ik graag waar ik aan toe ben
Oh, wat B laat weten dusquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nooit gezien maar het verhaal schijnt middenin de film en verder vrij slecht te zijn en daarnaast is het einde nogal open
Aronovskyquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan The Fountain trouwens aanraden, dat is een mooie film
Kate & Leopold vond ik zwaar tegenvallenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:26 schreef LadyBlack het volgende:
Ohjadat had ik moeten weten.
Ik ben er trouwens eindelijk achter waar ik Hugh Jackman van ken! Hij was Leopold in Kate & Leopold
een beeeetje verhaal zou wel leuk zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:32 schreef LadyBlack het volgende:
Kate & Leopold viel ook tegen, maar daar had ik ook weinig van verwacht. Gewoon 2 leuke acteurs en een maf plot....
Who needs more?
Northanger Abbey, ken ik verder niet, maar misschien juist reden om m te gaan zienquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:36 schreef Etcetera het volgende:
welke & hoe laat & welke zender & goede verfilming????????????????????????????????
hij begon ook eerder dan aangekondigdquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:58 schreef B.ertha het volgende:
Hoe moet die film over 10 minuten afgelopen zijn
Ziequote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:58 schreef B.ertha het volgende:
Hoe moet die film over 10 minuten afgelopen zijn
ik een beetje, had het wel zo ongeveer zien aankomenquote:
Met zijn open einde?quote:Op zondag 10 juni 2007 00:03 schreef Etcetera het volgende:
volgens mij gaat sheep nog gelijk krijgen ook
nee met z'n 'doden'quote:
the forgottenquote:
Nope, sorry, je krijgt ze niet terugquote:Op zondag 10 juni 2007 00:06 schreef Etcetera het volgende:
ja zo kan ik er ook een eind aan brijen
'oh jee, budget is op'
'maar we zijn nog lang niet klaar!'
'never mind, laat ze maar gewoon verdwijnen'![]()
ohquote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 00:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nope, sorry, je krijgt ze niet terug
Ik vind van wel
Oh, vervelend voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |