Is die niet al met pensioen?quote:
Volgens mij kan ze alleen maar aan haarzelf zittenquote:
Kunnen konijntjes meer dan snuffelen alleen dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:49 schreef MASD het volgende:
miss dat pluisignijntje wil?
Maar ik ben gewoon, gewoon ziek. Val ik dan niet buiten haar zorg?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:01 schreef Martijn_77 het volgende:
Geen zuster maar wel een lekkere dokter
[[url=http://www.desesperadaesperanca.com/images/jennifer%20morrison.jpeg]afbeelding][/url]
Als je naar House kijkt is zij wel het zorgzame typequote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:08 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Maar ik ben gewoon, gewoon ziek. Val ik dan niet buiten haar zorg?![]()
Of heeft ze dat wel voor me over?![]()
Als je niet ziek bent dan hoeft dat niet zo nodig van je?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[afbeelding]
Die mogen mij wel verplegen als ik ziek ben
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:49 schreef MASD het volgende:
miss dat pluisignijntje wil?
Ik kan veeuul meer dan alleen snuffelen hoor..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Is die niet al met pensioen?
[..]
Volgens mij kan ze alleen maar aan haarzelf zitten![]()
[..]
Kunnen konijntjes meer dan snuffelen alleen dan?
ook tekenenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:17 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ik kan veeuul meer dan alleen snuffelen hoor..
Heb je een capaciteitenlijstje?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:17 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ik kan veeuul meer dan alleen snuffelen hoor..
Bij nader inzien heb ik wel 24/7 verpleging nodig eigenlijk. Vooral bij in bad gaan!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:14 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Als je niet ziek bent dan hoeft dat niet zo nodig van je?![]()
Vraag maar wat ik moet kunnen, dan komt het vast wel goed.quote:
En hoe zit het met de verzorging die ik krijg van haar?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:24 schreef MarchRisker het volgende:
[afbeelding]
kan je op jezelf tekenen, dan is ze altijd bij je
![]()
Dankuwel, Mevrouw PluisigNijntjequote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:27 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Vraag maar wat ik moet kunnen, dan komt het vast wel goed.
Doe het in mijn fobo, ik ga nu weg!Beterschap, Mijnheer Supersheep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |