oh dat kan hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:26 schreef B.ertha het volgende:
En dat heb je aan de andere kant niet eens door
Was jij niet al weg dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:26 schreef Plasterk het volgende:
Ik kom even gedag zeggen, zit morgen voor 8 dagen in Kreta![]()
Normaal kan dat best ja, maar als ik zie wat er boven Groningen hangt lijkt het me raar als je dat niet zietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:26 schreef B.ertha het volgende:
En dat heb je aan de andere kant niet eens door
Nee hoor, dinsdag The Whole TEN Yardsquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:32 schreef B.ertha het volgende:
Dinsdag op veronica de TELEVISIEPREMIERE van The Whole Nine Yards! Ja, leuk hoor, maar die was dinsdag al op sbs/net5/rtl hoor
Het vervolg dan? Ja, want deel 1 was echt een kaskrakerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:35 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nee hoor, dinsdag The Whole TEN Yards
Daarnaast is The Whole Nine Yards al zeker 2 keer eerder op tv geweest.
Maar ik zit in Enschedequote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:31 schreef Supersheep het volgende:
Normaal kan dat best ja, maar als ik zie wat er boven Groningen hangt lijkt het me raar als je dat niet ziet
Er schijnt ook weinig aan te zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het vervolg dan? Ja, want deel 1 was echt een kaskraker![]()
het duurd even voor ik dat laatste snaptequote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:51 schreef B.ertha het volgende:
Broabants
Of Hops, Kuuks, Vioans, Bêrs,, Staegts
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het duurd even voor ik dat laatste snapte
Even een korte pauze tussendoor, maar een ep duurt plusminus 40 minuten... dus ja.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:53 schreef B.ertha het volgende:
Nu pas?!
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:57 schreef Etcetera het volgende:
kan iemand even het plot van the forgotten spoileren hier? dan weet ik waar ik aan toe ben enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In elk geval nog 1tje, er zijn nog 4 eps in het seizoen... dat gaan we vanavond in elk geval niet meer redden.quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff serieus: ik hou niet van dit soort films, het is ook absoluut niet mijn keuze om 'm te zien en daarom weet ik graag waar ik aan toe ben
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
I need more timequote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:57 schreef Etcetera het volgende:
kan iemand even het plot van the forgotten spoileren hier? dan weet ik waar ik aan toe ben enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit gezien maar het verhaal schijnt middenin de film en verder vrij slecht te zijn en daarnaast is het einde nogal openquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
tof
ff serieus: ik hou niet van dit soort films, het is ook absoluut niet mijn keuze om 'm te zien en daarom weet ik graag waar ik aan toe ben
Oh, wat B laat weten dusquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nooit gezien maar het verhaal schijnt middenin de film en verder vrij slecht te zijn en daarnaast is het einde nogal open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |