quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:07 schreef Soempie het volgende:
OH! M'n huisgenootje had al een beetje een 'crush', door een mailtje en de hyves van een jongen. Maar helaas voor haar heeft hij al woonruimte gevonden ondertussen.![]()
En op hyves stond dat hij een relatie had.![]()
kunnen ze kokenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:17 schreef Soempie het volgende:
ik bedoelde geen rare vragen, maar vragen die ik niet moet vergeten
2quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
hoeveel huisgenootjes heb jij eigenlijkoh wach 3 toch? waarvan 1 er niet zo vaak is?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:18 schreef Etcetera het volgende:
weet ik veeldenk bij zelf waar ze aan moeten voldoen, en vraag dat
Handigquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:29 schreef Etcetera het volgende:
ik heb telefoon op m'n kamerdraadloos
dit is revolutie bij ons, m'n vader wilde het nooit (jaaa die straling is niet goeoeoed) en nu ineens wel![]()
incl intercom
prachtig
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:40 schreef Soempie het volgende:
'Keeeeeet! Kom eens uit bad, ik moet naar de wc!'
quote:
Juist die overgang is slechtquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zou kunnen, al zit ik wel gewoon de hele dag in de 21 graden op kantoor
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:18 schreef Soempie het volgende:
Mensen, ik kom niet naar de meeting. Heb dan een kinderfeestje.![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Dankjewel!!!
![]()
[afbeelding]
Chocoladetaart, lekker machtig dus genoeg voor iedereen
Andere broek aandoennquote:Op vrijdag 8 juni 2007 06:46 schreef Soempie het volgende:
SHIT!!! Nu heb ik m'n hele kamer overhoop gehaald. Mag ik dat weer opruimen voor half 12. Ligt die stomme broek bij een vriend. SHITSHIT!!
En dat echt pas bedenken als álles uit m'n kast en uit m'n wasmand ligt.![]()
![]()
Goed, goedemorgen..![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:32 schreef Etcetera het volgende:
http://www.bbrussen.nl/wp(...)nelleke-van-dijk.jpg![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:49 schreef B.ertha het volgende:
Vrouwen op universiteit beter dan mannen
En er zijn ook nog eens meer vrouwelijke studenten. We gaan goeeed
Nee joh, dat is alweer van tig jaar terug. Ik mis het bad!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]jij hebt een bad........
![]()
Wil ik ook!!!!!!!![]()
Sorriequote:
Veel plezier in Enschedequote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:22 schreef LadyBlack het volgende:
Foei meiden, niet aan je nagels
Ik ga naar het station.... bloody NS kan maar beter op tijd rijden!!!
In 6 minuten kun je douchen en waarschijnlijk komt ie toch te laatquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:22 schreef Soempie het volgende:net de stofzuiger gepakt en schoongemaakt. Nu ben ik zeiknat van het zweet
Over 8 minuten komt de eerste kamerzoeker!![]()
Schiet niet echt op vandaag. Blijkt dat m'n ex twee ventilatoren heeft. Ik ga er zo even een ophalen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
In 6 minuten kun je douchen en waarschijnlijk komt ie toch te laat
Roken ze, hebben ze huisdieren en nemen ze die mee, spelen ze een muziekinstrument, dat is handig om te weten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
kunnen ze koken
zijn ze een beetje netjes
slechte eigenschappen
goede eigenschappen
hoe denken ze over feestjes
weet ik veeldenk bij zelf waar ze aan moeten voldoen, en vraag dat
waar woon jij toevalligquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:48 schreef Supersheep het volgende:
blergh enzo
Geen idee hoe ik het heb gedaan maar er zit ineens een scheur van een meter in m'n hoeslaken
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Roken ze, hebben ze huisdieren en nemen ze die mee, spelen ze een muziekinstrument, dat is handig om te weten.
Niet handig maar wel leuk: "Wat zou je doen als je vier armen had?"
tellsell zekerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gelukkig heeft het niet lang geduurd Etc
Op tv proberen ze nu een marinademachine te verkopen
Hoe laat sta je in het weekend op?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:17 schreef Soempie het volgende:
ik bedoelde geen rare vragen, maar vragen die ik niet moet vergeten
Ben je lid van greenpeace, PVDD, IFAW enz enz?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe laat sta je in het weekend op?
zing je onder de douche
Ben/was je ooit lid van de communistische partij
Dat is inderaad een goedequote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ben je lid van greenpeace, PVDD, IFAW enz enz?
Meteen dumpen
Net als mensen die lid zijn van de jongerenafdeling van een politieke partijquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ben je lid van greenpeace, PVDD, IFAW enz enz?
Meteen dumpen
Jaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Net als mensen die lid zijn van de jongerenafdeling van een politieke partij
Ik was voor, omdat ik dacht dat het met die Europese grondwet in een keer duidelijk geregeld zou zijn ipv in allerlei losse verdragen, het dus een hoop geld scheelt en de hele EU er op vooruit gingquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:07 schreef B.ertha het volgende:
Gewoon even vragen: Oja trouwens, hoe denk jij over de Europese grondwet? Dan weet je het na één zin
Welke?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Then again, tot nu toe heb ik altijd op losers gestemd,
Vanmorgen gezwommen. Nu ventilator halen en de hele middag verder op het balkon hangen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:33 schreef Nesle het volgende:
jongens jongens wat doen jullie met dit weer binnen!
ZOEK EEN ZWEMBAD/MEER/PLAS op!!!!!!!!![]()
Dat tweede ga ik nu dus ook doen![]()
Ik was voor de grondwet (men was tegen)quote:
En zat er nog wat leuks bij?quote:
Twee leuke meiden, maar ze passen niet echt bij ons, helaas. Een heel druk meisje, kwebbeltante. En nog een meisje van 16. Wat we een beetje jong vonden.quote:
Maandagquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
16 is ook wel erg jong... wanneer ga je ze vertellen of ze er wel/niet mogen komen wonen?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe laat sta je in het weekend op?
zing je onder de douche
Douchen in korte broek op het balkon?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:46 schreef Soempie het volgende:
Het is hier vies warm. Ik ga zo een maaltijdsalade halen, onder een koude douche en met korte broek op m'n balkon zitten.![]()
Pfff![]()
Nee, een maaltijdsalade halen terwijl je aan het douchen bent is normaal..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Douchen in korte broek op het balkon?
Rare jongens, die Groningers
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Douchen in korte broek op het balkon?
Rare jongens, die Groningers
Nouhouuuquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:49 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nee, een maaltijdsalade halen terwijl je aan het douchen bent is normaal..
Woensdag ben je weer thuis!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:48 schreef Nembrionic het volgende:
Zo naar het consulaat om een gay-roze noodpaspoort te laten maken
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:32 schreef Etcetera het volgende:
http://www.bbrussen.nl/wp(...)nelleke-van-dijk.jpg![]()
Leuk he, interpunctie?quote:
Over gay-roze doen ze in Canada toch niet zo moeilijk?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:48 schreef Nembrionic het volgende:
Zo naar het consulaat om een gay-roze noodpaspoort te laten maken
Daar is het te warm voorquote:
Je hebt gelijk. Ik pak wel een waterijsjequote:
Dat is nog niet zekerquote:
ik wil ook, ik wil ook!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik pak wel een waterijsje
Daar wil je toch niet zijn met dit weer. Ik heb heerlijk in de AH gelopen en dat zo lang mogelijk gerekt.quote:
Het was heeeeeerlijk.. Lekker in het water liggen. Koud biertje erbij. Mmmmquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daar wil je toch niet zijn met dit weer. Ik heb heerlijk in de AH gelopen en dat zo lang mogelijk gerekt.![]()
Dat klinkt wel goedquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:24 schreef geenaam het volgende:
[..]
Het was heeeeeerlijk.. Lekker in het water liggen. Koud biertje erbij. Mmmm![]()
quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:49 schreef Etcetera het volgende:
vloog er nog een mus tegen het raam aanen m'n zus: ooooh wat zielig!! ooooh we moeten we doen!! fladdert beestje weer op: *schrik* rent een paar passen terug
gaat ze het beestje roepen: 'kom maar toe maar vlieg maar weg'
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:01 schreef Etcetera het volgende:
aan je wolletje?
van mij mag het ook wel losbreken hier
Klinkt een beetje als een Soempie-actiequote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:49 schreef Etcetera het volgende:
allemachtig, het zweet stroomt langs m'n gezicht
net naar de apotheek geweest voor medicijnen enzo, stonden wel 10 mensenheb ongeveer een half uur zitten wachten
en toen kon ik weer die kant op, want ik moest patat ophalen (wat wel lekker was)
vloog er nog een mus tegen het raam aanen m'n zus: ooooh wat zielig!! ooooh we moeten we doen!! fladdert beestje weer op: *schrik* rent een paar passen terug
gaat ze het beestje roepen: 'kom maar toe maar vlieg maar weg'
ik begin er steeds meer aan te twijfelen of het echt wel familie is
soempie doet maffe dingen m'n zus is gewoon stomquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een Soempie-actie![]()
![]()
Ik zit Tros Muziekfeest te kijken. Was in Amersfoort dus even kijken of ik bekenden ziequote:
Nog ergerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:21 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik zit Tros Muziekfeest te kijken. Was in Amersfoort dus even kijken of ik bekenden zie
Is dat je excuus om te kijkenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:21 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik zit Tros Muziekfeest te kijken. Was in Amersfoort dus even kijken of ik bekenden zie
pas op met onweer...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:53 schreef Nesle het volgende:
Fijn weekend allemaal
Ik ben het weekend weer aan het water
quote:
Absoluut niet. Ik háát racen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ga je zondag nog naar de Grand Prix? Zou ik zeker doen als ik in Canada was
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:01 schreef Yurithemaster het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*
![]()
Paris Hilton moet terug de cel in
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is in Montreál, dat is inderdaad niet op loopafstandquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik háát racen.
Daarbij, als het niet in Toronto is, dan is het te ver weg
Het was hier net 34C op de snelweg. Ik zie dat het in NL aardig gespookt heeft
Dies dood jaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
Is Gert Jan Dröge dood? Ik lees net iets over een tribute-programma?
Eeen echt paspoort ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:25 schreef Nembrionic het volgende:
Vandaag langs het consulaat geweest voor mijn noodpaspoort.
Als ik gisteren langs had gedaan(toen had ik geen tijd) dan had ik gelijk een écht paspoort meegekregen. Maar net een dag te laat
De mevrouw achter de balie was trouwens niet echt een top-employee moet ik zeggen. Wat een muts
Maar ik kan 'm een maandag ophalen
helemaal niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:17 schreef iamredleader het volgende:
Klinkt een beetje als een Soempie-actie![]()
![]()
Hoe lang woon je nu bij haar in huis dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:58 schreef Soempie het volgende:
De kijkavond was echt heel leukM'n leuke huisgenootje ook veel beter leren kennen. Net nog 2.5 uur met haar zitten kletsen en dvd's uitgewisseld.
Ik ookquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:09 schreef Soempie het volgende:
degene die we vandaag het leukst vonden heeft gewoon op Green Vibrations gespeeld
Daar was ik ook![]()
Zoals je weet zit ik in Canada. Een noodpaspoort is beperkt geldig en kan snel gemaakt worden.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waarom kan je die vandaag niet ,meer halen dan?
Hele ritme verstoord. Hoe gaat het met de zieke?quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:01 schreef Yurithemaster het volgende:
x67Paris Hilton moet terug de cel in
we wonen er alletwee sinds november. Zij was alleen veel weg ivm haar werk in een andere stad. Alleen nu is ze werkloos en is het dus veel gezelligerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe lang woon je nu bij haar in huis dan?
Het ontwikkelt zich gestaagquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hele ritme verstoord. Hoe gaat het met de zieke?
Met de ziekte dus goed en met jou minderquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:22 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het ontwikkelt zich gestaagNu ook koorts!
![]()
Was ik maar zo slimquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb nu iets bedacht waarvan ik zometen merk of het werkt of niet
Heb een glas met een laagje water in de vriezer gezet. Dat water gaat bevriezen en als dat het geval is giet ik de rest van het glas vol met limonade, en dan heb ik een soort ijsblok op de bodem zitten
Nee, ik bén het virusquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met de ziekte dus goed en met jou minder
pardon?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:32 schreef Supersheep het volgende:
Snel, met je benen tegen elkaar gaan wrijven!
Misschien vindt ie je leuk en komt ie op je zitten
Als je sprinkkip op google zoekt krijg je nog hits ookquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Leid hem af met een sprinkkip!
Serieus?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als je sprinkkip op google zoekt krijg je nog hits ook![]()
Ik verveel me ook.![]()
Je bent bang dat ie je verlaat?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
pardon?![]()
![]()
Ik heb hem gevangen in een bakje. Nu springt hij steeds omhoog en stoot z'n hoofd. Zielig..![]()
Ik durf hem niet los te laten.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waar is een fram nou eigenlijk boos over?
Aardbei?quote:
Jij verveelt je echt hèquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Pas een jaar of 10quote:
Je moet je wel heel erg vervelen..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soempie verveelt zich niet, want ze heeft Sprinky voor haar klaar staanquote:
Het is een sprinkhaan, geen bespringhaanquote:
Z'n gedrag wordt voorspelbaar.quote:
Je mag hem wel lenen...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Soempie verveelt zich niet, want ze heeft Sprinky voor haar klaar staan
Wat jij wiltquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En dan gezellig in het park springen!
Ik bewaar hem wel voor jequote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maar er gaan nu geen treinen meer naar Groningen, en carjacking gaat ook weer wat ver
Koop een pogostick en spring er naar toe.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maar er gaan nu geen treinen meer naar Groningen, en carjacking gaat ook weer wat ver
Gaat niet, winkels zijn dicht en zoquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:11 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Koop een pogostick en spring er naar toe.
Dat is lief, zorg je wel dat hij genoeg lucht en eten krijgt?quote:
Dan ga je lopenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gaat niet, winkels zijn dicht en zo
rebound sprinkhaanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:17 schreef Supersheep het volgende:
Je bent z'n naam nu alweer vergeten? Dat is ook geen liefde![]()
Iets doen met dit weerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:29 schreef Soempie het volgende:
wat gaan jullie dit weekend doen?
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:36 schreef Nembrionic het volgende:
Het weer hier is nu zeer gelijk aan dat van NederlandVeel onweer, plaatselijke overstromingen in straten en richting Ottowa zijn er tornadowaarschuwingen gegeven. En dat te bedenken dat het vanmiddag dik in de 30 was
Okay, Nederland heeft dan wel geen tornadowaarschuwingen maar Tilburg stond onder water volgens nu.nlquote:
Bij mij 28quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:51 schreef Yurithemaster het volgende:
Waar slaat dt eigenlijk op het is 1 uur snachts en nog steeds 23 graden
In Las Vegas was het s nachts ook 35 graden ofzo maar daar is het gewoon warm+droog hier is het vies vochtigquote:
Jij vindt dat niet kunnen?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:51 schreef Yurithemaster het volgende:
Waar slaat dt eigenlijk op het is 1 uur snachts en nog steeds 23 graden
Ben je daar geweest?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
In Las Vegas was het s nachts ook 35 graden ofzo maar daar is het gewoon warm+droog hier is het vies vochtig
Jammerquote:
Dact dacht ik alquote:
Maar jij was er ook in het voorjaar/winter of wanneer was je daar? en niet in julyquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dact dacht ik al
Las Vegas is 's nachts behoorlijk fris. Het is een woestijn. Daarbij zijn alle hotels verwarmd of airconditioned zodat het altijd goed is. Buiten kom je toch haast niet
Maar ik was er ook in September en het maakt geen bal uit. Woestijnen worden 's nachts koud en overdag bloedheet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar jij was er ook in het voorjaar en niet in july
Ieder jaar in januari en afgelopen en afgelopen jaar dus ook in september. Of eind augustus eigenlijk...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar jij was er ook in het voorjaar/winter of wanneer was je daar? en niet in july
Snachts wa shet wel koeler maar zeker niet joud/frisjesquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar ik was er ook in September en het maakt geen bal uit. Woestijnen worden 's nachts koud en overdag bloedheet.
Je typt sneller dan je handen aankunnenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Snachts wa shet wel koeler maar zeker niet joud/frisjes
Heb ik wel eens vaker last vanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:42 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je typt sneller dan je handen aankunnen
Ik vond het behoorlijk fris 's nachts terwijl het overdag bij ons 30-35 graden wasquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Snachts wa shet wel koeler maar zeker niet joud/frisjes
Alleen moeten we wel even opschieten met de bowling plannen want we moeten wel nog reserverenquote:
Jij wou toch 's middags beginnen?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:20 schreef Neleos het volgende:
Ik weet het niet, uurtje of 8 in de stad?
Ligt er vooral aan wat de rest wil doen eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jij wou toch 's middags beginnen?
Ik heb voorlopig geen slaap plaats dus hen dan liever dat we wat vroeger beginnenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:27 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ligt er vooral aan wat de rest wil doen eigenlijk.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:32 schreef Neleos het volgende:
Een Soempie, da's lang terug dat ik die gehaald hebt.
Mijn Soempiequote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb voorlopig geen slaap plaats dus hen dan liever dat we wat vroeger beginnen
Da's ook prima, ik heb op zich wel de hele dag de tijd.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb voorlopig geen slaap plaats dus hen dan liever dat we wat vroeger beginnen
En nu?quote:
Dat komt: ik ben z'n favo Fok!ker.quote:
Nou, nu heb je me..quote:
Die van mij geven geen melk..quote:
Had ik je? Heb ik je?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, nu heb je me..
Laat je me in een hoekje liggen..?![]()
Zeker.quote:
't is wat.quote:
Ook goed.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zeker.![]()
Nog een maandje en dan vakantie![]()
Hoe is het bij jou?
soempie komt niet naar de meetquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:51 schreef Neleos het volgende:
[..]
Cool. Nu nog even bedenken wat ik met je ga doen op de meet.![]()
neequote:
Wel!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik ook niet maar kan dr moeilijk dwingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |