quote:
Absoluut niet. Ik háát racen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ga je zondag nog naar de Grand Prix? Zou ik zeker doen als ik in Canada was
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:01 schreef Yurithemaster het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*
![]()
Paris Hilton moet terug de cel in
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is in Montreál, dat is inderdaad niet op loopafstandquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik háát racen.
Daarbij, als het niet in Toronto is, dan is het te ver weg
Het was hier net 34C op de snelweg. Ik zie dat het in NL aardig gespookt heeft
Dies dood jaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
Is Gert Jan Dröge dood? Ik lees net iets over een tribute-programma?
Eeen echt paspoort ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:25 schreef Nembrionic het volgende:
Vandaag langs het consulaat geweest voor mijn noodpaspoort.
Als ik gisteren langs had gedaan(toen had ik geen tijd) dan had ik gelijk een écht paspoort meegekregen. Maar net een dag te laat
De mevrouw achter de balie was trouwens niet echt een top-employee moet ik zeggen. Wat een muts
Maar ik kan 'm een maandag ophalen
helemaal niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:17 schreef iamredleader het volgende:
Klinkt een beetje als een Soempie-actie![]()
![]()
Hoe lang woon je nu bij haar in huis dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:58 schreef Soempie het volgende:
De kijkavond was echt heel leukM'n leuke huisgenootje ook veel beter leren kennen. Net nog 2.5 uur met haar zitten kletsen en dvd's uitgewisseld.
Ik ookquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:09 schreef Soempie het volgende:
degene die we vandaag het leukst vonden heeft gewoon op Green Vibrations gespeeld
Daar was ik ook![]()
Zoals je weet zit ik in Canada. Een noodpaspoort is beperkt geldig en kan snel gemaakt worden.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waarom kan je die vandaag niet ,meer halen dan?
Hele ritme verstoord. Hoe gaat het met de zieke?quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:01 schreef Yurithemaster het volgende:
x67Paris Hilton moet terug de cel in
we wonen er alletwee sinds november. Zij was alleen veel weg ivm haar werk in een andere stad. Alleen nu is ze werkloos en is het dus veel gezelligerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe lang woon je nu bij haar in huis dan?
Het ontwikkelt zich gestaagquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hele ritme verstoord. Hoe gaat het met de zieke?
Met de ziekte dus goed en met jou minderquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:22 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het ontwikkelt zich gestaagNu ook koorts!
![]()
Was ik maar zo slimquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb nu iets bedacht waarvan ik zometen merk of het werkt of niet
Heb een glas met een laagje water in de vriezer gezet. Dat water gaat bevriezen en als dat het geval is giet ik de rest van het glas vol met limonade, en dan heb ik een soort ijsblok op de bodem zitten
Nee, ik bén het virusquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met de ziekte dus goed en met jou minder
pardon?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:32 schreef Supersheep het volgende:
Snel, met je benen tegen elkaar gaan wrijven!
Misschien vindt ie je leuk en komt ie op je zitten
Als je sprinkkip op google zoekt krijg je nog hits ookquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Leid hem af met een sprinkkip!
Serieus?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als je sprinkkip op google zoekt krijg je nog hits ook![]()
Ik verveel me ook.![]()
Je bent bang dat ie je verlaat?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
pardon?![]()
![]()
Ik heb hem gevangen in een bakje. Nu springt hij steeds omhoog en stoot z'n hoofd. Zielig..![]()
Ik durf hem niet los te laten.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waar is een fram nou eigenlijk boos over?
Aardbei?quote:
Jij verveelt je echt hèquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Pas een jaar of 10quote:
Je moet je wel heel erg vervelen..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soempie verveelt zich niet, want ze heeft Sprinky voor haar klaar staanquote:
Het is een sprinkhaan, geen bespringhaanquote:
Z'n gedrag wordt voorspelbaar.quote:
Je mag hem wel lenen...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Soempie verveelt zich niet, want ze heeft Sprinky voor haar klaar staan
Wat jij wiltquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En dan gezellig in het park springen!
Ik bewaar hem wel voor jequote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maar er gaan nu geen treinen meer naar Groningen, en carjacking gaat ook weer wat ver
Koop een pogostick en spring er naar toe.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maar er gaan nu geen treinen meer naar Groningen, en carjacking gaat ook weer wat ver
Gaat niet, winkels zijn dicht en zoquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:11 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Koop een pogostick en spring er naar toe.
Dat is lief, zorg je wel dat hij genoeg lucht en eten krijgt?quote:
Dan ga je lopenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gaat niet, winkels zijn dicht en zo
rebound sprinkhaanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:17 schreef Supersheep het volgende:
Je bent z'n naam nu alweer vergeten? Dat is ook geen liefde![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |