quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waar is een fram nou eigenlijk boos over?
Aardbei?quote:
Jij verveelt je echt hčquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Pas een jaar of 10quote:
Je moet je wel heel erg vervelen..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soempie verveelt zich niet, want ze heeft Sprinky voor haar klaar staanquote:
Het is een sprinkhaan, geen bespringhaanquote:
Z'n gedrag wordt voorspelbaar.quote:
Je mag hem wel lenen...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Soempie verveelt zich niet, want ze heeft Sprinky voor haar klaar staan
Wat jij wiltquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En dan gezellig in het park springen!
Ik bewaar hem wel voor jequote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maar er gaan nu geen treinen meer naar Groningen, en carjacking gaat ook weer wat ver
Koop een pogostick en spring er naar toe.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maar er gaan nu geen treinen meer naar Groningen, en carjacking gaat ook weer wat ver
Gaat niet, winkels zijn dicht en zoquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:11 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Koop een pogostick en spring er naar toe.
Dat is lief, zorg je wel dat hij genoeg lucht en eten krijgt?quote:
Dan ga je lopenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gaat niet, winkels zijn dicht en zo
rebound sprinkhaanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:17 schreef Supersheep het volgende:
Je bent z'n naam nu alweer vergeten? Dat is ook geen liefde![]()
Iets doen met dit weerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:29 schreef Soempie het volgende:
wat gaan jullie dit weekend doen?
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:36 schreef Nembrionic het volgende:
Het weer hier is nu zeer gelijk aan dat van NederlandVeel onweer, plaatselijke overstromingen in straten en richting Ottowa zijn er tornadowaarschuwingen gegeven. En dat te bedenken dat het vanmiddag dik in de 30 was
Okay, Nederland heeft dan wel geen tornadowaarschuwingen maar Tilburg stond onder water volgens nu.nlquote:
Bij mij 28quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:51 schreef Yurithemaster het volgende:
Waar slaat dt eigenlijk op het is 1 uur snachts en nog steeds 23 graden
In Las Vegas was het s nachts ook 35 graden ofzo maar daar is het gewoon warm+droog hier is het vies vochtigquote:
Jij vindt dat niet kunnen?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:51 schreef Yurithemaster het volgende:
Waar slaat dt eigenlijk op het is 1 uur snachts en nog steeds 23 graden
Ben je daar geweest?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
In Las Vegas was het s nachts ook 35 graden ofzo maar daar is het gewoon warm+droog hier is het vies vochtig
Jammerquote:
Dact dacht ik alquote:
Maar jij was er ook in het voorjaar/winter of wanneer was je daar? en niet in julyquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dact dacht ik al
Las Vegas is 's nachts behoorlijk fris. Het is een woestijn. Daarbij zijn alle hotels verwarmd of airconditioned zodat het altijd goed is. Buiten kom je toch haast niet
Maar ik was er ook in September en het maakt geen bal uit. Woestijnen worden 's nachts koud en overdag bloedheet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar jij was er ook in het voorjaar en niet in july
Ieder jaar in januari en afgelopen en afgelopen jaar dus ook in september. Of eind augustus eigenlijk...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar jij was er ook in het voorjaar/winter of wanneer was je daar? en niet in july
Snachts wa shet wel koeler maar zeker niet joud/frisjesquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar ik was er ook in September en het maakt geen bal uit. Woestijnen worden 's nachts koud en overdag bloedheet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |