Je typt sneller dan je handen aankunnenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Snachts wa shet wel koeler maar zeker niet joud/frisjes

Heb ik wel eens vaker last vanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:42 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je typt sneller dan je handen aankunnen

Ik vond het behoorlijk fris 's nachts terwijl het overdag bij ons 30-35 graden wasquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Snachts wa shet wel koeler maar zeker niet joud/frisjes

Alleen moeten we wel even opschieten met de bowling plannen want we moeten wel nog reserverenquote:

Jij wou toch 's middags beginnen?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:20 schreef Neleos het volgende:
Ik weet het niet, uurtje of 8 in de stad?

Ligt er vooral aan wat de rest wil doen eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jij wou toch 's middags beginnen?

Ik heb voorlopig geen slaap plaats dus hen dan liever dat we wat vroeger beginnenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:27 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ligt er vooral aan wat de rest wil doen eigenlijk.

quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:32 schreef Neleos het volgende:
Een Soempie, da's lang terug dat ik die gehaald hebt.

Mijn Soempiequote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb voorlopig geen slaap plaats dus hen dan liever dat we wat vroeger beginnen

Da's ook prima, ik heb op zich wel de hele dag de tijd.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb voorlopig geen slaap plaats dus hen dan liever dat we wat vroeger beginnen

En nu?quote:

Dat komt: ik ben z'n favo Fok!ker.quote:

Nou, nu heb je me..quote:

Die van mij geven geen melk..quote:

Had ik je? Heb ik je?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, nu heb je me..
Laat je me in een hoekje liggen..?![]()

Zeker.quote:

't is wat.quote:

Ook goed.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zeker.![]()
Nog een maandje en dan vakantie![]()
Hoe is het bij jou?

soempie komt niet naar de meetquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:51 schreef Neleos het volgende:
[..]
Cool. Nu nog even bedenken wat ik met je ga doen op de meet.![]()

neequote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |