Vanmorgen gezwommen. Nu ventilator halen en de hele middag verder op het balkon hangen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:33 schreef Nesle het volgende:
jongens jongens wat doen jullie met dit weer binnen!
ZOEK EEN ZWEMBAD/MEER/PLAS op!!!!!!!!![]()
Dat tweede ga ik nu dus ook doen![]()
Ik was voor de grondwet (men was tegen)quote:
En zat er nog wat leuks bij?quote:
Twee leuke meiden, maar ze passen niet echt bij ons, helaas. Een heel druk meisje, kwebbeltante. En nog een meisje van 16. Wat we een beetje jong vonden.quote:
Maandagquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
16 is ook wel erg jong... wanneer ga je ze vertellen of ze er wel/niet mogen komen wonen?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe laat sta je in het weekend op?
zing je onder de douche
Douchen in korte broek op het balkon?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:46 schreef Soempie het volgende:
Het is hier vies warm. Ik ga zo een maaltijdsalade halen, onder een koude douche en met korte broek op m'n balkon zitten.![]()
Pfff![]()
Nee, een maaltijdsalade halen terwijl je aan het douchen bent is normaal..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Douchen in korte broek op het balkon?
Rare jongens, die Groningers
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Douchen in korte broek op het balkon?
Rare jongens, die Groningers
Nouhouuuquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:49 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nee, een maaltijdsalade halen terwijl je aan het douchen bent is normaal..
Woensdag ben je weer thuis!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:48 schreef Nembrionic het volgende:
Zo naar het consulaat om een gay-roze noodpaspoort te laten maken
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:32 schreef Etcetera het volgende:
http://www.bbrussen.nl/wp(...)nelleke-van-dijk.jpg![]()
Leuk he, interpunctie?quote:
Over gay-roze doen ze in Canada toch niet zo moeilijk?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:48 schreef Nembrionic het volgende:
Zo naar het consulaat om een gay-roze noodpaspoort te laten maken
Daar is het te warm voorquote:
Je hebt gelijk. Ik pak wel een waterijsjequote:
Dat is nog niet zekerquote:
ik wil ook, ik wil ook!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik pak wel een waterijsje
Daar wil je toch niet zijn met dit weer. Ik heb heerlijk in de AH gelopen en dat zo lang mogelijk gerekt.quote:
Het was heeeeeerlijk.. Lekker in het water liggen. Koud biertje erbij. Mmmmquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daar wil je toch niet zijn met dit weer. Ik heb heerlijk in de AH gelopen en dat zo lang mogelijk gerekt.![]()
Dat klinkt wel goedquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:24 schreef geenaam het volgende:
[..]
Het was heeeeeerlijk.. Lekker in het water liggen. Koud biertje erbij. Mmmm![]()
quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:49 schreef Etcetera het volgende:
vloog er nog een mus tegen het raam aanen m'n zus: ooooh wat zielig!! ooooh we moeten we doen!! fladdert beestje weer op: *schrik* rent een paar passen terug
gaat ze het beestje roepen: 'kom maar toe maar vlieg maar weg'
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:01 schreef Etcetera het volgende:
aan je wolletje?
van mij mag het ook wel losbreken hier
Klinkt een beetje als een Soempie-actiequote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:49 schreef Etcetera het volgende:
allemachtig, het zweet stroomt langs m'n gezicht
net naar de apotheek geweest voor medicijnen enzo, stonden wel 10 mensenheb ongeveer een half uur zitten wachten
en toen kon ik weer die kant op, want ik moest patat ophalen (wat wel lekker was)
vloog er nog een mus tegen het raam aanen m'n zus: ooooh wat zielig!! ooooh we moeten we doen!! fladdert beestje weer op: *schrik* rent een paar passen terug
gaat ze het beestje roepen: 'kom maar toe maar vlieg maar weg'
ik begin er steeds meer aan te twijfelen of het echt wel familie is
soempie doet maffe dingen m'n zus is gewoon stomquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een Soempie-actie![]()
![]()
Ik zit Tros Muziekfeest te kijken. Was in Amersfoort dus even kijken of ik bekenden ziequote:
Nog ergerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:21 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik zit Tros Muziekfeest te kijken. Was in Amersfoort dus even kijken of ik bekenden zie
Is dat je excuus om te kijkenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:21 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik zit Tros Muziekfeest te kijken. Was in Amersfoort dus even kijken of ik bekenden zie
pas op met onweer...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:53 schreef Nesle het volgende:
Fijn weekend allemaal
Ik ben het weekend weer aan het water
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |