quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:09 schreef wyccie het volgende:
Die blinde vink, zit ie nog steeds in Canada?
waarom?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:09 schreef geenaam het volgende:
Pff. Ik heb zin om gewoon een nachtje door te halen. Ik weet niet waarom.
Ik ook maar ik kan nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:09 schreef geenaam het volgende:
Pff. Ik heb zin om gewoon een nachtje door te halen. Ik weet niet waarom.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:16 schreef wyccie het volgende:
Jeetje, Stanley heb ik ook lang niet meer gezien!
Helaas ga ik zo wel slapen.
Ik hoop dat je een grap maakt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:18 schreef Soempie het volgende:
Mensen, ik kom niet naar de meeting. Heb dan een kinderfeestje.![]()
Nee. 't Is echt waar.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grap maakt.
Jammerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:18 schreef Soempie het volgende:
Dat dan weer wel!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:19 schreef Soempie het volgende:
Maar ik kreeg vandaag te horen dat er een tof iemand voor mij in de plaats komt
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jammer. Wordt je wel thuisgebracht?
![]()
Als dat kinderfeestje afgelopen is, is de meet nog lang niet afgelopen volgens mij.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ja, en ik moet m'n zwemspullen mee, maar ze zeggen verder niet wat we gaan doen.![]()
Hoezo, ik had me toch al bevestigd?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:19 schreef Soempie het volgende:
Maar ik kreeg vandaag te horen dat er een tof iemand voor mij in de plaats komt
't Kinderfeestje is tot een uur of 5. Dan moet ik nog terugfietsen naar Groningen. Trein, etc. En ik wilde sowieso niet blijven slapen, omdat het midden in m'n tentamenperiode is. Dan is het gewoon de moeite niet waard.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Als dat kinderfeestje afgelopen is, is de meet nog lang niet afgelopen volgens mij.
Stanley? Ben jij dat? Ik herken je niet meer..quote:
Wat een mooie creatiequote:
Ha grote vriend.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:23 schreef geenaam het volgende:
[..]
Stanley? Ben jij dat? Ik herken je niet meer..![]()
Kort en te warm zal je bedoelenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ha grote vriend.
De nachten zijn weer lang en zwoel.. dus ik ben er weer..
Leukquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:18 schreef Soempie het volgende:
Dan is jouw glas zometeen ook half leegquote:
Melk is halfvol..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Het glas is halfvol..
Heerlijk dit.
Ik baalde er een beetje van, maar 't gaat gewoon echt voor. Had wel zin om te bowlen met jullie.quote:
Niet alleen de zomer Stanley. Altijdquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Doe je deze zomer weer kranten?
Dang.. dat lijkt me niet gezond man.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:36 schreef geenaam het volgende:
[..]
Niet alleen de zomer Stanley. AltijdAl bijna 2 jaar lang sta ik rond 5 uur half 6 op.
Ik heb dat ook in het verleden bijna een jaar lang gedaan. Alleen zou ik het nu echt niet meer uithouden om steeds zo weinig te slapenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:36 schreef geenaam het volgende:
[..]
Niet alleen de zomer Stanley. AltijdAl bijna 2 jaar lang sta ik rond 5 uur half 6 op.
Alweer taartquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Dankjewel!!!
![]()
[afbeelding]
Chocoladetaart, lekker machtig dus genoeg voor iedereen
Jij natuurlijk!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dang.. dat lijkt me niet gezond man.
Wat is je beste herinnering aan de gouden tijd vorig jaar?
Het is nu vakantie dus maak ik soms korte nachten en soms slaap ik na het krantenlopen lekker door. Maar als ik naar school toe moet is het niet erg, ik zit dan eenmaal in een ritme. Dus zo erg is het niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik heb dat ook in het verleden bijna een jaar lang gedaan. Alleen zou ik het nu echt niet meer uithouden om steeds zo weinig te slapen
Nou.. er zijn er veel.. het nader kennismaken met Nembrionic, die ik al een tijd oppervlakkig 'kende' via De Dijk-topic. Het toevallig tegenkomen van een foto van MaJo op Hyves.. het waarborgen van de goede sfeer en spelen volgens de regels wanneer nachtelijke indringers de boel probeerden te verzieken.. de ontmaskering van Haruhi als kloon was grappig.. het toeleven naar de eerste meet.. de entree van Jojoortje.. de vraag van Neleos over Eisbär.. de jubileumvragen van Asmo..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:45 schreef geenaam het volgende:
[..]
Jij natuurlijk!!But let me think, let me think.. What do you think?
Heb je verder nog hobby's?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:46 schreef geenaam het volgende:
[..]
Het is nu vakantie dus maak ik soms korte nachten en soms slaap ik na het krantenlopen lekker door. Maar als ik naar school toe moet is het niet erg, ik zit dan eenmaal in een ritme. Dus zo erg is het niet.
Samen met daff en asmo tot kwart voot 7 wakker zijn en quizenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat is je beste herinnering aan de gouden tijd vorig jaar?
Welke kroeg is dat? (doe eens hints geven)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:49 schreef LadyBlack het volgende:
Heb net mn feestje gehouden in mn stamkroeg, supergezellig, en ontzettend leuke attente cadeautjes gehadHelaas veel werkende mensen, dus echt laat is het niet geworden, maarja.... Ze hebben wel 2 straten verderop het gezang nog gehoord denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |