We gaan voor luxequote:Op donderdag 7 juni 2007 11:53 schreef B.ertha het volgende:
We gaan uhh
Touren door Australië, beginnen met hotels om te acclimatiseren en de laatste week/weken gaan we backpacken
Wil je niet alleen op de fiets dan? wil; best wel mee hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dan moet ik om 00.23 op de trein, als ik die mis, heb ik een probleem en ik kom maar tot Nijmegen, dus moet iemand me om half 2 's nachts ophalen op Nijmegen
Ben benieuwd of je er over 2 uur mee klaar bentquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:18 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet nog een compleet verenigingsblad bouwen in vijf uur, maar ik heb geen zin
Kijk, wat beter dan Wormsquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb net als PP-ontwijkend gedrag nog maar even een potje Worms gedaan.
Dan stem ik voor Nieuw-Zeelandquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:53 schreef B.ertha het volgende:
We gaan uhh
Touren door Australië, beginnen met hotels om te acclimatiseren en de laatste week/weken gaan we backpacken
Even op en neer met de fiets naar Utrecht jaquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wil je niet alleen op de fiets dan? wil; best wel mee hoor![]()
Heb ik ookquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:16 schreef Etcetera het volgende:
ik ben 's avonds actiefer dan overdag![]()
de pest is dat m'n school zich daar niet op wil aanpassen
quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:26 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb er nooit van gehoord
Nou ja, ik weet wat vector afbeeldingen zijn maar dat is dan ook alles
Er lopen er iig nog 2 vrij rondquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:26 schreef Etcetera het volgende:
oh zochten we trouwens geen Neleos-usericoon gebruiker? Found one: niekth
Maar als je ze moet herkennen is het toch niet zo moeilijkquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ach ik zie het ook wel hoorgeen zin om me er druk om te maken
zit nog steeds te twijfelen over dat boek
maar die x-y assen gezanikquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:30 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Maar als je ze moet herkennen is het toch niet zo moeilijk
Kun je meteen van je afmeppenquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:31 schreef Etcetera het volgende:
scheelt niks bij Selexyz geloof ik, allebei 40 euro
en ja ik wil hardcover
wie moet ik in hemelsnaam van me afmeppenquote:
Uhhh...quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
maar die x-y assen gezaniken hoe je ze dan 'leest'
ik ga wel ff googelen ofzo
Mensen die je boek willen jattenquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wie moet ik in hemelsnaam van me afmeppen![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:33 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Uhhh...
Laat maar, ik heb helemaal niks gezegd
zullen er ook zoveel zijnquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zullen er ook zoveel zijn
maar goed punt, dan heb ik een verdediging in m'n 'handtasje'
quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:52 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar aan de andere kant is soempie dan wel weet alleen in de trein, maar gelukkig neemt ze een cirkelzaag mee![]()
Veel plezier!quote:
Lekker aan 't werk?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:56 schreef iamredleader het volgende:schaamteloze TVP
een indirect naamtopic!
quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lekker aan 't werk?![]()
't Is rustig hier.![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:20 schreef Soempie het volgende:
Ja, prima
Ik ben me geestelijk aan het voorbereiden op een monsterlijke afwas..
Goeie whiskey..quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
![]()
Ik ben over een uurtje of wat maar eens wat zooi halen tegen m'n gigantische keelpijn en verkoudheid.
Dacht dat ik er gister vanaf begon te raken maar het is weer een stuk erger terug
Dampo, keelpastilles en drop staan op het lijstje. Heeft iemand nog iets aan te raden?![]()
Spiritus dan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Niet te drinken en is me iets te duur![]()
Gerenomeerd merkquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:53 schreef geenaam het volgende:
Als ik heel eerlijk ben vind ik deze spiritus wel het lekkerste.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:57 schreef Supersheep het volgende:
15 theelepels zout opgelost in een mok water
Wens me sterkte, in de hoop dat ik het niet uitsproei of van schrik doorslik
Ik ben nog niet klaar.quote:
Whehehe, hoe herkenbaarquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben nog niet klaar.Kwam de rest van de glazen ophalen en moest even op F5 drukken.
![]()
![]()
![]()
*Applaus!*quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:02 schreef Supersheep het volgende:
Helft is opgegorgeld, dalijk de andere helft
Ik moest het ook een tijdje doen na verwijdering van verstandskies. Eén keer gedaan daarna nooit meer..quote:
OMGROLLERROFLFIETSENDECAVIALOL!!!1!Einz!quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:03 schreef geenaam het volgende:
Je moet ook een warme wolle sjaal omdoen Sheep en een warme trui..
Oh wacht, die heb je altijd al om..HAHAHA wat een grap..
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:04 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik moest het ook een tijdje doen na verwijdering van verstandskies. Eén keer gedaan daarna nooit meer..Maar ik ga weer. Moet mijn voorband ophalen bij de fietsenwinkel..
* proestquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:16 schreef Supersheep het volgende:er was een hoop zout naar de bodem gezakt
Nog bedankt voor de herinnering LB, had dit niet willen missen![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:21 schreef Supersheep het volgende:
Heb er zelfs een lichte bloedneus aan overgehouden en daar heb ik echt nooit last van
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:30 schreef Soempie het volgende:
Ik hoop dat het helpt.
M'n afwas is gedaan, vuilnisbak is leeg en heb de was in de machine.![]()
Mja, ik moet m'n keukenkastje maar eens opruimen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:33 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nog meer van dat soort leuke klusjes?
Oh en nu ik het met jou over klusjes heb moet ik ineens denken aan m'n vriesvakje zonder deurtje waar ik het ijs ook nog uit los moet hakken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:33 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nog meer van dat soort leuke klusjes?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh en nu ik het met jou over klusjes heb moet ik ineens denken aan m'n vriesvakje zonder deurtje waar ik het ijs ook nog uit los moet hakken.![]()
![]()
Gewoon tenten opzetten in hotelkamers, iedereen blijquote:
Klinkt als de koelkasten hierquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh en nu ik het met jou over klusjes heb moet ik ineens denken aan m'n vriesvakje zonder deurtje waar ik het ijs ook nog uit los moet hakken.![]()
![]()
Hm, ik wel vaker dan gemiddeld geloof ikquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:21 schreef Supersheep het volgende:
Heb er zelfs een lichte bloedneus aan overgehouden en daar heb ik echt nooit last van
Dan neem ik wel een drilboor mee, anders krijg ik geen geul om de tent heen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gewoon tenten opzetten in hotelkamers, iedereen blij
Wat moest je hebben dan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, ik moet m'n keukenkastje maar eens opruimen.Laatst met bezoek viel de helft er al uit.
En zelfs toen kon ik niet vinden wat ik zocht.
![]()
Misschien is het standaard in studentenhuizen.quote:
Boterhamzakjesquote:
Kamillethee gorgelen, werkt veel beter dan zout waterquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
![]()
Ik ben over een uurtje of wat maar eens wat zooi halen tegen m'n gigantische keelpijn en verkoudheid.
Dacht dat ik er gister vanaf begon te raken maar het is weer een stuk erger terug
Dampo, keelpastilles en drop staan op het lijstje. Heeft iemand nog iets aan te raden?![]()
Ik denk het welquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien is het standaard in studentenhuizen.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:04 schreef B.ertha het volgende:
Kom net van oppassen, wat een lieverdjes zijn hetTeun had eerst een huilaanval omdat hij moe was en toen hij wakker werd, begon hij weer
Maar hij hield vrij snel op en daarna was ie de hele tijd súperaanhankelijk
En een vriendinnetje wou dat Janske bij haar kwam spelen en toen ging ze huilen omdat ze liever bij mij bleef..
Ik vind ze vetquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
lief!
Ik moet zo ook oppassen. Dikke lol elke week![]()
Tijdje terug klei gekocht voor Sam en samen pokémon poppetjes gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
Zit ook aan de thee waar ik iedere keer een lading honing in gooi, moet ook wel helpen hoop ikquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:02 schreef B.ertha het volgende:![]()
[..]
Kamillethee gorgelen, werkt veel beter dan zout water
Maar das nu te laat
quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
lief!
Ik moet zo ook oppassen. Dikke lol elke week![]()
Tijdje terug klei gekocht voor Sam en samen pokémon poppetjes gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
Van nijmegen naar haar huis wijsneusquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:17 schreef Supersheep het volgende:
Even op en neer met de fiets naar Utrecht ja
Al kun je dan wel gewoon midden in de nacht terug![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Van nijmegen naar haar huis wijsneus![]()
Dacht dat ze maar 8 km onder nijmegen woondequote:Op donderdag 7 juni 2007 18:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
![]()
Dat zou nog meer dan een uur fietsen voor haar zijn![]()
Ga in een pasgemaaid veld staan en blijf daar voor zo'n 2 uur staan. Krijg je last van je ogen en moet je niezen dan heb je hooikoorts..quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:27 schreef Etcetera het volgende:
is er ook een manier om er achter te komen of je hooikoorts hebt zonder dat je ervoor naar de dokter hoeft?
Ach, ik heb het ook. Het enige wat ik doe elke dag is: m'n ogen druppelen, neusspray, pilletjes innemen.. Helemaal niet lastig hoor.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:32 schreef Etcetera het volgende:
als ik nu buiten ben ga ik standaard snotteren
maar ik twijfel of dat nu verkoudheid is, of hooikoorts
heb alleen wel veel last van m'n ogen en dat heb ik meestal niet met verkoudheid
ik vrees het ergste
Ach, het komt wel goed.. Ik ga er weer vandoor, lekkker fitnessen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:41 schreef Etcetera het volgende:
ja maar ja maar ja maar
ik ben nog nooit allergisch geweestik wil niet
To wake up in the morningquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Trililili
Voorspelbaar doch vetquote:
ohwquote:
Ik heb de hele dag al koppijn, en was helemaal bekaf toen ik thuiskwam. Heb net gewoon een uur plat gelegen voor ik weer wat actie kon ondernemenquote:
komt het mss door de weersovergang? ik voel de halve dag al gesloopt namelijkquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag al koppijn, en was helemaal bekaf toen ik thuiskwam. Heb net gewoon een uur plat gelegen voor ik weer wat actie kon ondernemen
Zou kunnen, al zit ik wel gewoon de hele dag in de 21 graden op kantoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
komt het mss door de weersovergang? ik voel de halve dag al gesloopt namelijkhoe meer je doet met dit benauwde weer hoe meer energie het kost natuurlijk
leuk boek, een jaar of 2 a3 terug gekocht. Wordt op een leuke manier wetenschap uitgelegdquote:
Oh, dat weet ik ook nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dacht dat ze maar 8 km onder nijmegen woonde
Je spreekt uit ervaring met je handtas?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:53 schreef Etcetera het volgende:
oh en alsnog veel plezier met fitnessenik voorspel veel zweet
quote:
quote:
Haast geen zweet gehad. Ik doe niet zoveel aan conditie enzo, meer kracht dan conditie.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:53 schreef Etcetera het volgende:
oh en alsnog veel plezier met fitnessenik voorspel veel zweet
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:32 schreef Supersheep het volgende:
Zo, ik heb toenstraks trouwens heerlijk geshopt![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:58 schreef Soempie het volgende:
Ik ga morgenochtend met een vriendin om 7 uur zwemmen.![]()
En over een half uur naar de stad.![]()
Wat kan ik zeggen...een opwelling.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Welke idioot spreekt er dan ook op zulke tijden af.
Ik ben al lang blij als ik om zeven uur in bed lig
Ik denk dat ik in slaap val tijdens de kijkavond voor die kamer morgen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:01 schreef Supersheep het volgende:
[..]
ik zou dan volgens in slaap vallen terwijl ik in het water lig
Ik zweet met dit weer al als ik alleen maar m'n glas optil.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:26 schreef geenaam het volgende:
[..]
Haast geen zweet gehad. Ik doe niet zoveel aan conditie enzo, meer kracht dan conditie.![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in slaap val tijdens de kijkavond voor die kamer morgen.![]()
![]()
Maargoed, dan weet de nieuwe huisgenoot gelijk wat hij/ zij aan me heeft.![]()
Veel plezier morgen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:59 schreef Mikkie het volgende:
Eén probleem: morgen hebben we Actieve Ledenuitje van de studievereniging, en moet ik om kwart over acht op 't station staan
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:09 schreef wyccie het volgende:
Die blinde vink, zit ie nog steeds in Canada?
waarom?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:09 schreef geenaam het volgende:
Pff. Ik heb zin om gewoon een nachtje door te halen. Ik weet niet waarom.
Ik ook maar ik kan nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:09 schreef geenaam het volgende:
Pff. Ik heb zin om gewoon een nachtje door te halen. Ik weet niet waarom.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:16 schreef wyccie het volgende:
Jeetje, Stanley heb ik ook lang niet meer gezien!
Helaas ga ik zo wel slapen.
Ik hoop dat je een grap maakt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:18 schreef Soempie het volgende:
Mensen, ik kom niet naar de meeting. Heb dan een kinderfeestje.![]()
Nee. 't Is echt waar.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grap maakt.
Jammerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:18 schreef Soempie het volgende:
Dat dan weer wel!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:19 schreef Soempie het volgende:
Maar ik kreeg vandaag te horen dat er een tof iemand voor mij in de plaats komt
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jammer. Wordt je wel thuisgebracht?
![]()
Als dat kinderfeestje afgelopen is, is de meet nog lang niet afgelopen volgens mij.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ja, en ik moet m'n zwemspullen mee, maar ze zeggen verder niet wat we gaan doen.![]()
Hoezo, ik had me toch al bevestigd?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:19 schreef Soempie het volgende:
Maar ik kreeg vandaag te horen dat er een tof iemand voor mij in de plaats komt
't Kinderfeestje is tot een uur of 5. Dan moet ik nog terugfietsen naar Groningen. Trein, etc. En ik wilde sowieso niet blijven slapen, omdat het midden in m'n tentamenperiode is. Dan is het gewoon de moeite niet waard.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Als dat kinderfeestje afgelopen is, is de meet nog lang niet afgelopen volgens mij.
Stanley? Ben jij dat? Ik herken je niet meer..quote:
Wat een mooie creatiequote:
Ha grote vriend.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:23 schreef geenaam het volgende:
[..]
Stanley? Ben jij dat? Ik herken je niet meer..![]()
Kort en te warm zal je bedoelenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ha grote vriend.
De nachten zijn weer lang en zwoel.. dus ik ben er weer..
Leukquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:18 schreef Soempie het volgende:
Dan is jouw glas zometeen ook half leegquote:
Melk is halfvol..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Het glas is halfvol..
Heerlijk dit.
Ik baalde er een beetje van, maar 't gaat gewoon echt voor. Had wel zin om te bowlen met jullie.quote:
Niet alleen de zomer Stanley. Altijdquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Doe je deze zomer weer kranten?
Dang.. dat lijkt me niet gezond man.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:36 schreef geenaam het volgende:
[..]
Niet alleen de zomer Stanley. AltijdAl bijna 2 jaar lang sta ik rond 5 uur half 6 op.
Ik heb dat ook in het verleden bijna een jaar lang gedaan. Alleen zou ik het nu echt niet meer uithouden om steeds zo weinig te slapenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:36 schreef geenaam het volgende:
[..]
Niet alleen de zomer Stanley. AltijdAl bijna 2 jaar lang sta ik rond 5 uur half 6 op.
Alweer taartquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Dankjewel!!!
![]()
[afbeelding]
Chocoladetaart, lekker machtig dus genoeg voor iedereen
Jij natuurlijk!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dang.. dat lijkt me niet gezond man.
Wat is je beste herinnering aan de gouden tijd vorig jaar?
Het is nu vakantie dus maak ik soms korte nachten en soms slaap ik na het krantenlopen lekker door. Maar als ik naar school toe moet is het niet erg, ik zit dan eenmaal in een ritme. Dus zo erg is het niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik heb dat ook in het verleden bijna een jaar lang gedaan. Alleen zou ik het nu echt niet meer uithouden om steeds zo weinig te slapen
Nou.. er zijn er veel.. het nader kennismaken met Nembrionic, die ik al een tijd oppervlakkig 'kende' via De Dijk-topic. Het toevallig tegenkomen van een foto van MaJo op Hyves.. het waarborgen van de goede sfeer en spelen volgens de regels wanneer nachtelijke indringers de boel probeerden te verzieken.. de ontmaskering van Haruhi als kloon was grappig.. het toeleven naar de eerste meet.. de entree van Jojoortje.. de vraag van Neleos over Eisbär.. de jubileumvragen van Asmo..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:45 schreef geenaam het volgende:
[..]
Jij natuurlijk!!But let me think, let me think.. What do you think?
Heb je verder nog hobby's?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:46 schreef geenaam het volgende:
[..]
Het is nu vakantie dus maak ik soms korte nachten en soms slaap ik na het krantenlopen lekker door. Maar als ik naar school toe moet is het niet erg, ik zit dan eenmaal in een ritme. Dus zo erg is het niet.
Samen met daff en asmo tot kwart voot 7 wakker zijn en quizenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat is je beste herinnering aan de gouden tijd vorig jaar?
Welke kroeg is dat? (doe eens hints geven)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:49 schreef LadyBlack het volgende:
Heb net mn feestje gehouden in mn stamkroeg, supergezellig, en ontzettend leuke attente cadeautjes gehadHelaas veel werkende mensen, dus echt laat is het niet geworden, maarja.... Ze hebben wel 2 straten verderop het gezang nog gehoord denk ik
neequote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nou.. er zijn er veel.. het nader kennismaken met Nembrionic, die ik al een tijd oppervlakkig 'kende' via De Dijk-topic. Het toevallig tegenkomen van een foto van MaJo op Hyves.. het waarborgen van de goede sfeer en spelen volgens de regels wanneer nachtelijke indringers de boel probeerden te verzieken.. de ontmaskering van Haruhi als kloon was grappig.. het toeleven naar de eerste meet.. de entree van Jojoortje.. de vraag van Neleos over Eisbär.. de jubileumvragen van Asmo..
moet ik nog even doorgaan?
Hee Hee.. En ik dan? Ik was er meestal toch ook tot diep in de nacht.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Samen met daff en asmo tot kwart voot 7 wakker zijn en quizen![]()
Maar volgens mij niet op die ene nachtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:55 schreef geenaam het volgende:
[..]
Hee Hee.. En ik dan? Ik was er meestal toch ook tot diep in de nacht.![]()
Ik voetbal intensief, maar dat is nu even afgelopen. Nu fitness ik elke dag en lig ik op het strand of in een bootje..quote:
Klopt. Om 5 uur moest ik altijd de kranten lopen hè.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar volgens mij niet op die ene nacht![]()
![]()
Geenaam was er ook altijd tot 5 uur![]()
![]()
Het wordt nooit meer zo mooi als toen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:56 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik voetbal intensief, maar dat is nu even afgelopen. Nu fitness ik elke dag en lig ik op het strand of in een bootje..Wat een leven. En dat al sinds begin April. Maar alles wat je net opnoemde.. Nostalgie.
![]()
In Groningenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Welke kroeg is dat? (doe eens hints geven)
Gefeliciteerd!
Het was zeker een leuke tijd, dat niet terugkeert nee.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Het wordt nooit meer zo mooi als toen.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:01 schreef geenaam het volgende:
[..]
Het was zeker een leuke tijd, dat niet terugkeert nee.
Schapen kunnen toch helemaal niet bij hun rug komen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:03 schreef Supersheep het volgende:
Ok mensen, soppen jullie nog maar even fijn verder met alle onvergetelijke herinneringen
Ik ga nog even wat vaporub op borst en rug smeren en duik dan lekker plat![]()
Schapen die dat niet kunnen zijn niet superquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Schapen kunnen toch helemaal niet bij hun rug komen?
Ik ben echt heeeeel erg benieuw wij jij bent?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:00 schreef geenaam het volgende:
Maar als ik wat moet noemen dan is het uhmm.. Dat Daf en ik tot diep in de nacht eigenlijk punten aan elkaar zaten te geven door het antwoord al bijna weg te geven. Er was toch niemand anders.
Weet je niet wie ik ben?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben echt heeeeel erg benieuw wij jij bent?
Voornamelijk de nachtelijke uurtjes. Anders had ik nooit zoveel punten kunnen pakken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nem, ken je krantenboy geenaam niet meer? Een vaste puntenpakker in de nachtelijke uurtjes..
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:10 schreef geenaam het volgende:
Wat gaat een jaar trouwens snel. Kan me vorig jaar en dan zeker veel leuke dingen nog herinneren als de dag van gister.
Ja, ik ken je wel. Maar ik kreeg net de indruk dat je bij de meet was geweestquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:08 schreef geenaam het volgende:
[..]
Weet je niet wie ik ben?Zat er vorig jaar toch elke nacht.
Excuses aanvaard.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, ik ken je wel. Maar ik kreeg net de indruk dat je bij de meet was geweest
Excuses
Neen..de 24e. De 25e was mijn broer en hun trouwdag was de 26e. Dat is pas plannenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:19 schreef geenaam het volgende:
[..]
Excuses aanvaard.Maar ik was niet bij de meet. Vader en Broer vierden hun verjaardag toen. Was op 26 augustus. Was jouw vader ook niet jarig op 26 augustus?
Dát dames en heren...noemen wij nou een Soempie-actiequote:Op vrijdag 8 juni 2007 06:46 schreef Soempie het volgende:
SHIT!!! Nu heb ik m'n hele kamer overhoop gehaald. Mag ik dat weer opruimen voor half 12. Ligt die stomme broek bij een vriend. SHITSHIT!!
En dat echt pas bedenken als álles uit m'n kast en uit m'n wasmand ligt.![]()
![]()
Goed, goedemorgen..![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:43 schreef LadyBlack het volgende:![]()
Dankjewel!!!
![]()
[afbeelding]
Chocoladetaart, lekker machtig dus genoeg voor iedereen
Hoi Nemquote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dát dames en heren...noemen wij nou een Soempie-actie
Als het goed is ben je aan het zwemmen
En ik kom net het café uitrollen
Jup, en vanaf een uurtje of half twaalf staat de zon pal op de hoek van het kantoorpand waar ik zit. Tot en met na vijfen... dus is het niet uit te houdenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en ik ben alweer een uur aan eht werk![]()
en het is vandaag echt geen weer om te werken....
We gaan de 35 tot 40 graden met 70% RV wel halen hier.....
Niet leuk![]()
Veel plezier, Stanley!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ga ook slapen. Morgen gaat een van m'n beste vrienden trouwen, moet er wel goed bijlopen natuurlijk..
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
denk terug aan het jayhawk - james dean insident![]()
't Is echt rotweer.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en ik ben alweer een uur aan eht werk![]()
en het is vandaag echt geen weer om te werken....
We gaan de 35 tot 40 graden met 70% RV wel halen hier.....
Niet leuk![]()
Ik lees dit net pas.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:03 schreef Supersheep het volgende:
Ok mensen, soppen jullie nog maar even fijn verder met alle onvergetelijke herinneringen.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:33 schreef Etcetera het volgende:![]()
ik gister mailen hoe laat we ook al weer hadden afgesproken op school, krijg welgeteld 1 reactie (en niet de meest betrouwbare) terug
nou ja dan maar te laat
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:38 schreef Etcetera het volgende:
Soemp, ik zou oppassenhet was dan wel in Utrecht, maar in Groningen lopen ook gekken rond tegenwoordig
[afbeelding]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |