ohwquote:
Ik heb de hele dag al koppijn, en was helemaal bekaf toen ik thuiskwam. Heb net gewoon een uur plat gelegen voor ik weer wat actie kon ondernemenquote:
komt het mss door de weersovergang? ik voel de halve dag al gesloopt namelijkquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag al koppijn, en was helemaal bekaf toen ik thuiskwam. Heb net gewoon een uur plat gelegen voor ik weer wat actie kon ondernemen
Zou kunnen, al zit ik wel gewoon de hele dag in de 21 graden op kantoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
komt het mss door de weersovergang? ik voel de halve dag al gesloopt namelijkhoe meer je doet met dit benauwde weer hoe meer energie het kost natuurlijk
leuk boek, een jaar of 2 a3 terug gekocht. Wordt op een leuke manier wetenschap uitgelegdquote:
Oh, dat weet ik ook nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dacht dat ze maar 8 km onder nijmegen woonde
Je spreekt uit ervaring met je handtas?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:53 schreef Etcetera het volgende:
oh en alsnog veel plezier met fitnessenik voorspel veel zweet
quote:
quote:
Haast geen zweet gehad. Ik doe niet zoveel aan conditie enzo, meer kracht dan conditie.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:53 schreef Etcetera het volgende:
oh en alsnog veel plezier met fitnessenik voorspel veel zweet
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:32 schreef Supersheep het volgende:
Zo, ik heb toenstraks trouwens heerlijk geshopt![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:58 schreef Soempie het volgende:
Ik ga morgenochtend met een vriendin om 7 uur zwemmen.![]()
En over een half uur naar de stad.![]()
Wat kan ik zeggen...een opwelling.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Welke idioot spreekt er dan ook op zulke tijden af.
Ik ben al lang blij als ik om zeven uur in bed lig
Ik denk dat ik in slaap val tijdens de kijkavond voor die kamer morgen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:01 schreef Supersheep het volgende:
[..]
ik zou dan volgens in slaap vallen terwijl ik in het water lig
Ik zweet met dit weer al als ik alleen maar m'n glas optil.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:26 schreef geenaam het volgende:
[..]
Haast geen zweet gehad. Ik doe niet zoveel aan conditie enzo, meer kracht dan conditie.![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in slaap val tijdens de kijkavond voor die kamer morgen.![]()
![]()
Maargoed, dan weet de nieuwe huisgenoot gelijk wat hij/ zij aan me heeft.![]()
Veel plezier morgen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:59 schreef Mikkie het volgende:
Eén probleem: morgen hebben we Actieve Ledenuitje van de studievereniging, en moet ik om kwart over acht op 't station staan
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:09 schreef wyccie het volgende:
Die blinde vink, zit ie nog steeds in Canada?
waarom?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:09 schreef geenaam het volgende:
Pff. Ik heb zin om gewoon een nachtje door te halen. Ik weet niet waarom.
Ik ook maar ik kan nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:09 schreef geenaam het volgende:
Pff. Ik heb zin om gewoon een nachtje door te halen. Ik weet niet waarom.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:16 schreef wyccie het volgende:
Jeetje, Stanley heb ik ook lang niet meer gezien!
Helaas ga ik zo wel slapen.
Ik hoop dat je een grap maakt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:18 schreef Soempie het volgende:
Mensen, ik kom niet naar de meeting. Heb dan een kinderfeestje.![]()
Nee. 't Is echt waar.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grap maakt.
Jammerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:18 schreef Soempie het volgende:
Mensen, ik kom niet naar de meeting. Heb dan een kinderfeestje.![]()
Dat dan weer wel!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:19 schreef Soempie het volgende:
Maar ik kreeg vandaag te horen dat er een tof iemand voor mij in de plaats komt
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jammer. Wordt je wel thuisgebracht?
![]()
Als dat kinderfeestje afgelopen is, is de meet nog lang niet afgelopen volgens mij.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ja, en ik moet m'n zwemspullen mee, maar ze zeggen verder niet wat we gaan doen.![]()
Hoezo, ik had me toch al bevestigd?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:19 schreef Soempie het volgende:
Maar ik kreeg vandaag te horen dat er een tof iemand voor mij in de plaats komt
't Kinderfeestje is tot een uur of 5. Dan moet ik nog terugfietsen naar Groningen. Trein, etc. En ik wilde sowieso niet blijven slapen, omdat het midden in m'n tentamenperiode is. Dan is het gewoon de moeite niet waard.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Als dat kinderfeestje afgelopen is, is de meet nog lang niet afgelopen volgens mij.
Stanley? Ben jij dat? Ik herken je niet meer..quote:
Wat een mooie creatiequote:
Ha grote vriend.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:23 schreef geenaam het volgende:
[..]
Stanley? Ben jij dat? Ik herken je niet meer..![]()
Kort en te warm zal je bedoelenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ha grote vriend.
De nachten zijn weer lang en zwoel.. dus ik ben er weer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |