quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:52 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar aan de andere kant is soempie dan wel weet alleen in de trein, maar gelukkig neemt ze een cirkelzaag mee![]()
Veel plezier!quote:
Lekker aan 't werk?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:56 schreef iamredleader het volgende:schaamteloze TVP
een indirect naamtopic!
quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lekker aan 't werk?![]()
't Is rustig hier.![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:20 schreef Soempie het volgende:
Ja, prima
Ik ben me geestelijk aan het voorbereiden op een monsterlijke afwas..
Goeie whiskey..quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
![]()
Ik ben over een uurtje of wat maar eens wat zooi halen tegen m'n gigantische keelpijn en verkoudheid.
Dacht dat ik er gister vanaf begon te raken maar het is weer een stuk erger terug
Dampo, keelpastilles en drop staan op het lijstje. Heeft iemand nog iets aan te raden?![]()
Spiritus dan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Niet te drinken en is me iets te duur![]()
Gerenomeerd merkquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:53 schreef geenaam het volgende:
Als ik heel eerlijk ben vind ik deze spiritus wel het lekkerste.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:57 schreef Supersheep het volgende:
15 theelepels zout opgelost in een mok water
Wens me sterkte, in de hoop dat ik het niet uitsproei of van schrik doorslik
Ik ben nog niet klaar.quote:
Whehehe, hoe herkenbaarquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben nog niet klaar.Kwam de rest van de glazen ophalen en moest even op F5 drukken.
![]()
![]()
![]()
*Applaus!*quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:02 schreef Supersheep het volgende:
Helft is opgegorgeld, dalijk de andere helft
Ik moest het ook een tijdje doen na verwijdering van verstandskies. Eén keer gedaan daarna nooit meer..quote:
OMGROLLERROFLFIETSENDECAVIALOL!!!1!Einz!quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:03 schreef geenaam het volgende:
Je moet ook een warme wolle sjaal omdoen Sheep en een warme trui..
Oh wacht, die heb je altijd al om..HAHAHA wat een grap..
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:04 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik moest het ook een tijdje doen na verwijdering van verstandskies. Eén keer gedaan daarna nooit meer..Maar ik ga weer. Moet mijn voorband ophalen bij de fietsenwinkel..
* proestquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:16 schreef Supersheep het volgende:er was een hoop zout naar de bodem gezakt
Nog bedankt voor de herinnering LB, had dit niet willen missen![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:21 schreef Supersheep het volgende:
Heb er zelfs een lichte bloedneus aan overgehouden en daar heb ik echt nooit last van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |