quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:57 schreef Supersheep het volgende:
15 theelepels zout opgelost in een mok water
Wens me sterkte, in de hoop dat ik het niet uitsproei of van schrik doorslik
Ik ben nog niet klaar.quote:
Whehehe, hoe herkenbaarquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben nog niet klaar.Kwam de rest van de glazen ophalen en moest even op F5 drukken.
![]()
![]()
![]()
*Applaus!*quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:02 schreef Supersheep het volgende:
Helft is opgegorgeld, dalijk de andere helft
Ik moest het ook een tijdje doen na verwijdering van verstandskies. Eén keer gedaan daarna nooit meer..quote:
OMGROLLERROFLFIETSENDECAVIALOL!!!1!Einz!quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:03 schreef geenaam het volgende:
Je moet ook een warme wolle sjaal omdoen Sheep en een warme trui..
Oh wacht, die heb je altijd al om..HAHAHA wat een grap..
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:04 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik moest het ook een tijdje doen na verwijdering van verstandskies. Eén keer gedaan daarna nooit meer..Maar ik ga weer. Moet mijn voorband ophalen bij de fietsenwinkel..
* proestquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:16 schreef Supersheep het volgende:er was een hoop zout naar de bodem gezakt
Nog bedankt voor de herinnering LB, had dit niet willen missen![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:21 schreef Supersheep het volgende:
Heb er zelfs een lichte bloedneus aan overgehouden en daar heb ik echt nooit last van
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:30 schreef Soempie het volgende:
Ik hoop dat het helpt.
M'n afwas is gedaan, vuilnisbak is leeg en heb de was in de machine.![]()
Mja, ik moet m'n keukenkastje maar eens opruimen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:33 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nog meer van dat soort leuke klusjes?
Oh en nu ik het met jou over klusjes heb moet ik ineens denken aan m'n vriesvakje zonder deurtje waar ik het ijs ook nog uit los moet hakken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:33 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nog meer van dat soort leuke klusjes?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh en nu ik het met jou over klusjes heb moet ik ineens denken aan m'n vriesvakje zonder deurtje waar ik het ijs ook nog uit los moet hakken.![]()
![]()
Gewoon tenten opzetten in hotelkamers, iedereen blijquote:
Klinkt als de koelkasten hierquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh en nu ik het met jou over klusjes heb moet ik ineens denken aan m'n vriesvakje zonder deurtje waar ik het ijs ook nog uit los moet hakken.![]()
![]()
Hm, ik wel vaker dan gemiddeld geloof ikquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:21 schreef Supersheep het volgende:
Heb er zelfs een lichte bloedneus aan overgehouden en daar heb ik echt nooit last van
Dan neem ik wel een drilboor mee, anders krijg ik geen geul om de tent heen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gewoon tenten opzetten in hotelkamers, iedereen blij
Wat moest je hebben dan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, ik moet m'n keukenkastje maar eens opruimen.Laatst met bezoek viel de helft er al uit.
En zelfs toen kon ik niet vinden wat ik zocht.
![]()
Misschien is het standaard in studentenhuizen.quote:
Boterhamzakjesquote:
Kamillethee gorgelen, werkt veel beter dan zout waterquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
![]()
Ik ben over een uurtje of wat maar eens wat zooi halen tegen m'n gigantische keelpijn en verkoudheid.
Dacht dat ik er gister vanaf begon te raken maar het is weer een stuk erger terug
Dampo, keelpastilles en drop staan op het lijstje. Heeft iemand nog iets aan te raden?![]()
Ik denk het welquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien is het standaard in studentenhuizen.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:04 schreef B.ertha het volgende:
Kom net van oppassen, wat een lieverdjes zijn hetTeun had eerst een huilaanval omdat hij moe was en toen hij wakker werd, begon hij weer
Maar hij hield vrij snel op en daarna was ie de hele tijd súperaanhankelijk
En een vriendinnetje wou dat Janske bij haar kwam spelen en toen ging ze huilen omdat ze liever bij mij bleef..
Ik vind ze vetquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
lief!
Ik moet zo ook oppassen. Dikke lol elke week![]()
Tijdje terug klei gekocht voor Sam en samen pokémon poppetjes gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
Zit ook aan de thee waar ik iedere keer een lading honing in gooi, moet ook wel helpen hoop ikquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:02 schreef B.ertha het volgende:![]()
[..]
Kamillethee gorgelen, werkt veel beter dan zout water
Maar das nu te laat
quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
lief!
Ik moet zo ook oppassen. Dikke lol elke week![]()
Tijdje terug klei gekocht voor Sam en samen pokémon poppetjes gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
Van nijmegen naar haar huis wijsneusquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:17 schreef Supersheep het volgende:
Even op en neer met de fiets naar Utrecht ja
Al kun je dan wel gewoon midden in de nacht terug![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Van nijmegen naar haar huis wijsneus![]()
Dacht dat ze maar 8 km onder nijmegen woondequote:Op donderdag 7 juni 2007 18:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
![]()
Dat zou nog meer dan een uur fietsen voor haar zijn![]()
Ga in een pasgemaaid veld staan en blijf daar voor zo'n 2 uur staan. Krijg je last van je ogen en moet je niezen dan heb je hooikoorts..quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:27 schreef Etcetera het volgende:
is er ook een manier om er achter te komen of je hooikoorts hebt zonder dat je ervoor naar de dokter hoeft?
Ach, ik heb het ook. Het enige wat ik doe elke dag is: m'n ogen druppelen, neusspray, pilletjes innemen.. Helemaal niet lastig hoor.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:32 schreef Etcetera het volgende:
als ik nu buiten ben ga ik standaard snotteren
maar ik twijfel of dat nu verkoudheid is, of hooikoorts
heb alleen wel veel last van m'n ogen en dat heb ik meestal niet met verkoudheid
ik vrees het ergste
Ach, het komt wel goed.. Ik ga er weer vandoor, lekkker fitnessen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:41 schreef Etcetera het volgende:
ja maar ja maar ja maar
ik ben nog nooit allergisch geweestik wil niet
To wake up in the morningquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Trililili
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |