We gaan voor luxequote:Op donderdag 7 juni 2007 11:53 schreef B.ertha het volgende:
We gaan uhh
Touren door Australië, beginnen met hotels om te acclimatiseren en de laatste week/weken gaan we backpacken
Wil je niet alleen op de fiets dan? wil; best wel mee hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dan moet ik om 00.23 op de trein, als ik die mis, heb ik een probleem en ik kom maar tot Nijmegen, dus moet iemand me om half 2 's nachts ophalen op Nijmegen
Ben benieuwd of je er over 2 uur mee klaar bentquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:18 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet nog een compleet verenigingsblad bouwen in vijf uur, maar ik heb geen zin
Kijk, wat beter dan Wormsquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb net als PP-ontwijkend gedrag nog maar even een potje Worms gedaan.
Dan stem ik voor Nieuw-Zeelandquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:53 schreef B.ertha het volgende:
We gaan uhh
Touren door Australië, beginnen met hotels om te acclimatiseren en de laatste week/weken gaan we backpacken
Even op en neer met de fiets naar Utrecht jaquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wil je niet alleen op de fiets dan? wil; best wel mee hoor![]()
Heb ik ookquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:16 schreef Etcetera het volgende:
ik ben 's avonds actiefer dan overdag![]()
de pest is dat m'n school zich daar niet op wil aanpassen
quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:26 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb er nooit van gehoord
Nou ja, ik weet wat vector afbeeldingen zijn maar dat is dan ook alles
Er lopen er iig nog 2 vrij rondquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:26 schreef Etcetera het volgende:
oh zochten we trouwens geen Neleos-usericoon gebruiker? Found one: niekth
Maar als je ze moet herkennen is het toch niet zo moeilijkquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ach ik zie het ook wel hoorgeen zin om me er druk om te maken
zit nog steeds te twijfelen over dat boek
maar die x-y assen gezanikquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:30 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Maar als je ze moet herkennen is het toch niet zo moeilijk
Kun je meteen van je afmeppenquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:31 schreef Etcetera het volgende:
scheelt niks bij Selexyz geloof ik, allebei 40 euro
en ja ik wil hardcover
wie moet ik in hemelsnaam van me afmeppenquote:
Uhhh...quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
maar die x-y assen gezaniken hoe je ze dan 'leest'
ik ga wel ff googelen ofzo
Mensen die je boek willen jattenquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wie moet ik in hemelsnaam van me afmeppen![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:33 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Uhhh...
Laat maar, ik heb helemaal niks gezegd
zullen er ook zoveel zijnquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zullen er ook zoveel zijn
maar goed punt, dan heb ik een verdediging in m'n 'handtasje'
quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:52 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar aan de andere kant is soempie dan wel weet alleen in de trein, maar gelukkig neemt ze een cirkelzaag mee![]()
Veel plezier!quote:
Lekker aan 't werk?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:56 schreef iamredleader het volgende:schaamteloze TVP
een indirect naamtopic!
quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lekker aan 't werk?![]()
't Is rustig hier.![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:20 schreef Soempie het volgende:
Ja, prima
Ik ben me geestelijk aan het voorbereiden op een monsterlijke afwas..
Goeie whiskey..quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
![]()
Ik ben over een uurtje of wat maar eens wat zooi halen tegen m'n gigantische keelpijn en verkoudheid.
Dacht dat ik er gister vanaf begon te raken maar het is weer een stuk erger terug
Dampo, keelpastilles en drop staan op het lijstje. Heeft iemand nog iets aan te raden?![]()
Spiritus dan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Niet te drinken en is me iets te duur![]()
Gerenomeerd merkquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:53 schreef geenaam het volgende:
Als ik heel eerlijk ben vind ik deze spiritus wel het lekkerste.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |