Leukquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:18 schreef Soempie het volgende:
Mensen, ik kom niet naar de meeting. Heb dan een kinderfeestje.![]()

Dan is jouw glas zometeen ook half leegquote:

Melk is halfvol..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Het glas is halfvol..
Heerlijk dit.

Ik baalde er een beetje van, maar 't gaat gewoon echt voor. Had wel zin om te bowlen met jullie.quote:

Niet alleen de zomer Stanley. Altijdquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Doe je deze zomer weer kranten?

Dang.. dat lijkt me niet gezond man.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:36 schreef geenaam het volgende:
[..]
Niet alleen de zomer Stanley. AltijdAl bijna 2 jaar lang sta ik rond 5 uur half 6 op.

Ik heb dat ook in het verleden bijna een jaar lang gedaan. Alleen zou ik het nu echt niet meer uithouden om steeds zo weinig te slapenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:36 schreef geenaam het volgende:
[..]
Niet alleen de zomer Stanley. AltijdAl bijna 2 jaar lang sta ik rond 5 uur half 6 op.

Alweer taartquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Dankjewel!!!
![]()
[afbeelding]
Chocoladetaart, lekker machtig dus genoeg voor iedereen

Jij natuurlijk!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dang.. dat lijkt me niet gezond man.
Wat is je beste herinnering aan de gouden tijd vorig jaar?

Het is nu vakantie dus maak ik soms korte nachten en soms slaap ik na het krantenlopen lekker door. Maar als ik naar school toe moet is het niet erg, ik zit dan eenmaal in een ritme. Dus zo erg is het niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik heb dat ook in het verleden bijna een jaar lang gedaan. Alleen zou ik het nu echt niet meer uithouden om steeds zo weinig te slapen

Nou.. er zijn er veel.. het nader kennismaken met Nembrionic, die ik al een tijd oppervlakkig 'kende' via De Dijk-topic. Het toevallig tegenkomen van een foto van MaJo op Hyves.. het waarborgen van de goede sfeer en spelen volgens de regels wanneer nachtelijke indringers de boel probeerden te verzieken.. de ontmaskering van Haruhi als kloon was grappig.. het toeleven naar de eerste meet.. de entree van Jojoortje.. de vraag van Neleos over Eisbär.. de jubileumvragen van Asmo..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:45 schreef geenaam het volgende:
[..]
Jij natuurlijk!!But let me think, let me think.. What do you think?

Heb je verder nog hobby's?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:46 schreef geenaam het volgende:
[..]
Het is nu vakantie dus maak ik soms korte nachten en soms slaap ik na het krantenlopen lekker door. Maar als ik naar school toe moet is het niet erg, ik zit dan eenmaal in een ritme. Dus zo erg is het niet.

Samen met daff en asmo tot kwart voot 7 wakker zijn en quizenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat is je beste herinnering aan de gouden tijd vorig jaar?

Welke kroeg is dat? (doe eens hints geven)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:49 schreef LadyBlack het volgende:
Heb net mn feestje gehouden in mn stamkroeg, supergezellig, en ontzettend leuke attente cadeautjes gehadHelaas veel werkende mensen, dus echt laat is het niet geworden, maarja.... Ze hebben wel 2 straten verderop het gezang nog gehoord denk ik

neequote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nou.. er zijn er veel.. het nader kennismaken met Nembrionic, die ik al een tijd oppervlakkig 'kende' via De Dijk-topic. Het toevallig tegenkomen van een foto van MaJo op Hyves.. het waarborgen van de goede sfeer en spelen volgens de regels wanneer nachtelijke indringers de boel probeerden te verzieken.. de ontmaskering van Haruhi als kloon was grappig.. het toeleven naar de eerste meet.. de entree van Jojoortje.. de vraag van Neleos over Eisbär.. de jubileumvragen van Asmo..
moet ik nog even doorgaan?

Hee Hee.. En ik dan? Ik was er meestal toch ook tot diep in de nacht.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Samen met daff en asmo tot kwart voot 7 wakker zijn en quizen![]()

Maar volgens mij niet op die ene nachtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:55 schreef geenaam het volgende:
[..]
Hee Hee.. En ik dan? Ik was er meestal toch ook tot diep in de nacht.![]()

Ik voetbal intensief, maar dat is nu even afgelopen. Nu fitness ik elke dag en lig ik op het strand of in een bootje..quote:

Klopt. Om 5 uur moest ik altijd de kranten lopen hè.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar volgens mij niet op die ene nacht![]()
![]()
Geenaam was er ook altijd tot 5 uur![]()
![]()

Het wordt nooit meer zo mooi als toen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:56 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik voetbal intensief, maar dat is nu even afgelopen. Nu fitness ik elke dag en lig ik op het strand of in een bootje..Wat een leven. En dat al sinds begin April. Maar alles wat je net opnoemde.. Nostalgie.
![]()

In Groningenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Welke kroeg is dat? (doe eens hints geven)
Gefeliciteerd!

Het was zeker een leuke tijd, dat niet terugkeert nee.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Het wordt nooit meer zo mooi als toen.

quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:01 schreef geenaam het volgende:
[..]
Het was zeker een leuke tijd, dat niet terugkeert nee.

Schapen kunnen toch helemaal niet bij hun rug komen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:03 schreef Supersheep het volgende:
Ok mensen, soppen jullie nog maar even fijn verder met alle onvergetelijke herinneringen
Ik ga nog even wat vaporub op borst en rug smeren en duik dan lekker plat![]()

Schapen die dat niet kunnen zijn niet superquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Schapen kunnen toch helemaal niet bij hun rug komen?

Ik ben echt heeeeel erg benieuw wij jij bent?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:00 schreef geenaam het volgende:
Maar als ik wat moet noemen dan is het uhmm.. Dat Daf en ik tot diep in de nacht eigenlijk punten aan elkaar zaten te geven door het antwoord al bijna weg te geven. Er was toch niemand anders.

Weet je niet wie ik ben?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben echt heeeeel erg benieuw wij jij bent?

Voornamelijk de nachtelijke uurtjes. Anders had ik nooit zoveel punten kunnen pakken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nem, ken je krantenboy geenaam niet meer? Een vaste puntenpakker in de nachtelijke uurtjes..

quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:10 schreef geenaam het volgende:
Wat gaat een jaar trouwens snel. Kan me vorig jaar en dan zeker veel leuke dingen nog herinneren als de dag van gister.

Ja, ik ken je wel. Maar ik kreeg net de indruk dat je bij de meet was geweestquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:08 schreef geenaam het volgende:
[..]
Weet je niet wie ik ben?Zat er vorig jaar toch elke nacht.

Excuses aanvaard.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, ik ken je wel. Maar ik kreeg net de indruk dat je bij de meet was geweest
Excuses

Neen..de 24e. De 25e was mijn broer en hun trouwdag was de 26e. Dat is pas plannenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:19 schreef geenaam het volgende:
[..]
Excuses aanvaard.Maar ik was niet bij de meet. Vader en Broer vierden hun verjaardag toen. Was op 26 augustus. Was jouw vader ook niet jarig op 26 augustus?

Dát dames en heren...noemen wij nou een Soempie-actiequote:Op vrijdag 8 juni 2007 06:46 schreef Soempie het volgende:
SHIT!!! Nu heb ik m'n hele kamer overhoop gehaald. Mag ik dat weer opruimen voor half 12. Ligt die stomme broek bij een vriend. SHITSHIT!!
En dat echt pas bedenken als álles uit m'n kast en uit m'n wasmand ligt.![]()
![]()
Goed, goedemorgen..![]()
![]()

quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:43 schreef LadyBlack het volgende:![]()
Dankjewel!!!
![]()
[afbeelding]
Chocoladetaart, lekker machtig dus genoeg voor iedereen

Hoi Nemquote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dát dames en heren...noemen wij nou een Soempie-actie
Als het goed is ben je aan het zwemmen
En ik kom net het café uitrollen

Jup, en vanaf een uurtje of half twaalf staat de zon pal op de hoek van het kantoorpand waar ik zit. Tot en met na vijfen... dus is het niet uit te houdenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en ik ben alweer een uur aan eht werk![]()
en het is vandaag echt geen weer om te werken....
We gaan de 35 tot 40 graden met 70% RV wel halen hier.....
Niet leuk![]()

Veel plezier, Stanley!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ga ook slapen. Morgen gaat een van m'n beste vrienden trouwen, moet er wel goed bijlopen natuurlijk..

quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
denk terug aan het jayhawk - james dean insident![]()

't Is echt rotweer.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en ik ben alweer een uur aan eht werk![]()
en het is vandaag echt geen weer om te werken....
We gaan de 35 tot 40 graden met 70% RV wel halen hier.....
Niet leuk![]()

Ik lees dit net pas.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:03 schreef Supersheep het volgende:
Ok mensen, soppen jullie nog maar even fijn verder met alle onvergetelijke herinneringen.

quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:33 schreef Etcetera het volgende:![]()
ik gister mailen hoe laat we ook al weer hadden afgesproken op school, krijg welgeteld 1 reactie (en niet de meest betrouwbare) terug
nou ja dan maar te laat

quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:38 schreef Etcetera het volgende:
Soemp, ik zou oppassenhet was dan wel in Utrecht, maar in Groningen lopen ook gekken rond tegenwoordig
[afbeelding]![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |